Strategické řízení a plánování ve školách

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Advertisements

Nové metody, postupy a nástroje pro hodnocení kvality ve vzdělávání Mgr. Tomáš Zatloukal ústřední školní inspektor Špindlerův Mlýn,
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
IROP předpokládaná podoba implementace.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Hodnocení a kontrola základních uměleckých škol v ČR
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Základní údaje p-kap, KAP
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Ing. Kateřina Lichtenberková
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Regionální environmentální centrum ČR
Hlavní město praha a integrace cizinců
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Cyklus hodnocení Rozhodování / Plánování Motivace týmu
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Genetika Organizační pokyny Bezpečnostní pokyny
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Model intenzivní podpory
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
Vybrané aktivity z naplňování krajského akčního plánu plzeňského kraje
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
Intenzivní podpora školám - SRP
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Intenzivní podpora školám - SRP
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Podpora kvality vzdělávání a práce školy ze strany zřizovatelů
Transkript prezentace:

Strategické řízení a plánování ve školách a jeho podíl na rozvoji ZŠ Vsetín, Sychrov 97

Intuitivní řízení

Konzultant Analýza školy Vzdělávání v oblasti strategického plánování a řízení změny

Tvorba společné vize

Tvorba společné vize

Tvorba společné vize

Tvorba společné vize

Tvorba společné vize

Stanovení strategických cílů KRITÉRIA „KVALITNÍ ŠKOLA“ KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLY VEDENÍ ŠKOLY PEDAGOGICKÝ PROCES PEDAGOGICKÝ SBOR VÝUKA SLEDOVÁNÍ VÝSLEDKŮ PROSTŘEDÍ ŠKOLY MATERIÁLNÍ OSOBNOSTNĚ - SOCIÁLNÍ

Vytvoření akčního plánu na školní rok 2018/19 Stanovení jednotlivých dílčích úkolů v uvedených oblastech pro daný školní rok Směřují k naplňování vize a strategických cílů školy

Co přinesl projekt mně?

Co přinesl projekt škole? Sdílené poslání Sdílená vize Sdílené hodnoty SPOLEČNÝ SMĚR!

Děkuji za pozornost Mgr. Michal Molek, MBA