Autor: Mgr. Kateřina Suková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Advertisements

Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK448 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Travelling, accommodation – test Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
School By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Payment 06C6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:1.-4.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Internal Communications 06B3 AutorLadislava Pechová Období.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. František Jahnátek Název materiálu:
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název vzdělávacího materiálu
Telephoning and Texting
First Conditional – tvar a použití
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název materiálu: Past simple tense
Exercise 1.
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Kateřina Suková MONEY - CURRENCY Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Obchodní angličtina – Peníze a měny Tematický okruh Obchodní angličtina – Peníze a měny Anotace DUM je určen studentům 3. ročníku OA a EL. Studenti se zde seznamují se základní slovní zásobou týkající se peněz, měn a bankovnictví. Metodický pokyn Jedná se prezentaci nové slovní zásoby, která je vedena formou interaktivních cvičení. Studenti zde zábavnou formou procvičují slovní zásobu a rozvíjejí své komunikační dovednosti. Druh materiálu prezentace, procvičení Datum tvorby 19. 11. 2012 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_Su2_9 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

What type of currency do the following pictures symbolize What type of currency do the following pictures symbolize? Which countries are they used in? HINT: llarod ney nupod rueo bulr pieur EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Money vocabulary – NOUNS Match words to their definitions: income tax coin salary cash mortgage note cheque cash machine loan printed form that you can write on and sign a small piece of metal used as money a piece of paper money money in the form of coins and notes money that a bank lends you money you borrow to buy a house money that you receive for doing some job money that you have to pay to a government a device from which you can get money from your bank account the money that a person gets from work or investing money in a business EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Money vocabulary – VERBS Complete the sentences with correct verbs: inherit borrow lend spend on owe save charge waste cost earn can´t afford He´s got a very good job where he _________ a lot of mone. You still _________ me £200. I need it back! I _________ all my money _________ sweets and chocolate.  I´m trying to __________ some money to buy a new car. How much does a new fridge _________? The policeman __________ us $150 for speeding!!! He __________ buying a new bike. He´s broke. Could you __________ your car, please? I __________ some money when my grandma died. Don´t __________ money on silly things! Could I __________ your pink dress? EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

What is the difference between LEND and BORROW? Could you lend me some money? Could I borrow some money? EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Complete the sentences with correct verb forms: If I ____ (win) a million dollars, I ____ (buy) an island. If I ____ (buy) an island, I ____ (build) a house there. If I ____ (build) a house there, I ____ (go) there on holiday. If I ____ (go) there on holiday, I ____ (invite) my friends to go there with me. If my friends ____ (come) there, we ____ (have) lots of parties. If we ____ (have) lots of parties, I ____ (drink) a lot. If I ____ (drink) a lot, I ____ (not go) to work. If I ____ (not go) to work, I ____ (lose) my job. If I ____ (lose) my job, I ____ (not make) any money. If I ____ (not make) any money, I ____ (be) broke. If I ____ (be) broke, I ____ (have to, sell) my island  EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Do you want to be a millionaire??? £1.000 £100.000 A dollar consists of 100 __________. If you need money to build a house, you get a __________ from a bank. £10.000.000 £10.000 A person who takes care about your money is an ________ (10 letters). £1.000.000 If you do not have any money you are ________ (slang). If you haven´t given money back to your friend you still _________ them. EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Použité zdroje Galerie Microsoft Office EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154