Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky 12.1.2019 Lukáš Čochner.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
snadná tvorba www stránek zadarmo
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
a Internetové dispečinky
Tvorba webových stránek
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Vzpěrné délky, a optimalizace průřezů v oceli
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.13/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
WWW stránky – Struktura, adresování, hosting Mgr. Lenka Švancarová.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Tutoriál DynaMed ~ Jednoduché prohledávání
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Serials Solutions – další krok k rozvoji informačních e-služeb knihoven ČVUT Ilona Trtíková Bibliotheca academica – Cíle a perspektivy vysokoškolských.
[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR.
Studijní IS a spisová služba Miroslav Křipač
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Struktura kriminality v roce 2000 Kriminalita je součástí každé společnosti a v posledním desetiletí zaznamenáváme nárůst většiny forem trestné činnosti.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Jakub Černek jakub(zavináč)cernek.cz µŠkolení Efektivnějšího využívání PowerPointu 2003.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
EndNoteWeb a ResearcherID – užitečné nástroje Web Of Science
AVT - projekt Tvorba rozhraní pro WMS server. GIS informační systém pro získávání, ukládání, analýzu a vizualizaci prostorových dat součásti: – Hardware.
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Základní nastavení systému
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
PROSTŘEDÍ MICROSOFT WORD 2003
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
WEBOVÝ PROHLÍŽEČ. Charakteristika: Webový prohlížeč je počítačový program, který slouží k zobrazování a prohlížení World Wide Webu (WWW), tj. internetu.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Portlety, navigace a personalizace UIS Milan Šorm.
Tribuna českého obchodu TZB
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
Debrief ke komunikační kampani Praha, 13. května 2016
DynaMed ~ Jednoduché prohledávání
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky 12.1.2019 Lukáš Čochner

Co to je? Webový analytický nástroj Vyhledávače Reklamy Emaily Blogy Odkazy Přímé zadání …. Návštěvníci Cíl Zákazník Uživatel Webový analytický nástroj Sledování provozu na webových stránkách Nástroj pro sledování provozu na webu Informační základna pro rozhodování o dalším nakládání s webem, sledování odkud k nám přicházející návštěvníci = potenciální zákazníci, resp. Uživatelé Základ pro rozhodování jak dále provádět SEO, kam investovat… Návštěvník přináší se svou návštěvou na stránky spoustu informací, které lze analyzovat a využít 12.1.2019 Lukáš Čochner

Vložení sledovacího kódu do stránek Spuštění služby Účet u Googlu Založení profilu Vložení sledovacího kódu do stránek Užívání služby Velmi jednoduché nastavení služby – spočívá v podstatě ve 4 krocích Hlavní krok = vložení JavaScriptového kódu do kódu všech stránek, které si přejeme sledovat (Uživatel, který si zobrazuje stránky mj. vysílá požadavek na načtení 1 pixelového gifu ze serveru analytics – spolu s tímto požadavkem vysílá i informace – samotný požadavek, informace o systému/prohlížeči, cookies – na základě těchto informací se shromažďují data) 12.1.2019 Lukáš Čochner

Vizualizované přehledy Řídící panel Jakási homepage, individuálně nastavitelná, skládá se z bloků, které si můžeme sami zvolit a případně drag and drop přemístit Viz obrázek Přehledná vizualizace získaných dat 12.1.2019 Lukáš Čochner

Návštěvníci Přehledy Překryvná data mapy Různé pohledy na uživatele Bounce rate = míra opuštění 4 hlavní sekce Návštěvníci Sledování dat, které jsme získali o samotných návštěvnících – jejich počet, jejich vlastnosti (jaký mají prohlížeč, rozlišení obrazovky, odkud jsou, jakou mají rychlost připojení) Vizualizace těchto dat pomocí adekvátních nástrojů – interaktivní grafy, mapy Vše logické pěkné Bounce rate – procento lidí, kteří po zobrazení stránky okamžitě odcházejí Rozlišení návštěvník x unikátní návštěvník 12.1.2019 Lukáš Čochner

Zdroje provozu Odkud se návštěvníci berou Ověření, zda nás navštěvují odkud to čekáme = kam jsme investovali Sledování klíčových slov Možnost přiřadit zdrojům náklady a ty sledovat 2) Zdroje provozu Sledování odkud se návštěvníci berou – viz obrázek Prostor pro optimalizaci a zaměření SEO, např. co se týče klíčových slov – krze která klíčová slova se k nám návštěvníci dostávají a na tato klíčová slova pak optimalizovat Možnost propojení s Ad-Words – více v závěru 12.1.2019 Lukáš Čochner

Obsah Sledování provozu v jednotlivých částech stránek Kde se zdržují x odkud odcházejí Překryvná data stránek 3) Obsah Sledování, kde se naši návštěvníci zdržují, odkud naopak odcházejí, jak dlouho se na našich stránkách zdržují, opět pomocí grafů Další zajímavé zobrazení je překryvná data stránky – zobrazuje přímo sledovanou stránku s graficky a procentně vyjádřenými prokliky – kam uživatelé klikají (pokud tedy neodejdou) 12.1.2019 Lukáš Čochner

Cíle = Konverze Míra konverze Cílová cesta Sledování cílové cesty Návštěvník Návštěvník Návštěvník Cíle = Konverze Míra konverze Cílová cesta Sledování cílové cesty 4) Cíle Konverze = cíl = z běžného návštěvníka se stává zákazník, resp. Uživatel (návštěvník udělá to co chceme….) Cílová cesta = cesta ke konverzi – určitý sled nutných kroků ke konverzi – tato cesta se dá sledovat jak pomocí dat a grafů, tak pomocí vizualizované cesty, viz prezentace Konverze může být registrace, nákup, kliknutí někam…. Zákazník Zákazník 12.1.2019 Lukáš Čochner

Propojení s dalšími službami Google AdWords AdWords Google WebSite Optimizer Adwords Placená reklama zobrazující se na základě klíčových slov na speciálním umístění při vyhledávání, či na bannerech Propojeno s analytics – přehledy nákladů apod. 12.1.2019 Lukáš Čochner

Propojení s dalšími službami Google AdWords AdWords Google WebSite Optimizer Google website optimizer Užitečný nástroj pro aktivní rozhodnutí co s webem, jak jej učinit efektivnější O tom jak má web vypadat nám rozhodne sám návštěvník Krapet složitější implementace Princip: máme více variant vzhledů, rozložení, obsahu webu – nevíme, která nám přinese nejvíce konverzí – necháme tedy uživatelům zobrazit všechny varianty – google automaticky přiřazuje různým návštěvníkům různé varianty našeho webu a následně pomocí analyticsu sumarizuje úspěšnost různých kombinací – jeden uživatel, uvidí vždy jen jednu variantu – varianta s nejlepší mírou konverze je ta nejlepší 12.1.2019 Lukáš Čochner

Děkuji za pozornost 12.1.2019 Lukáš Čochner