Jakub Stránský 15. 3. 2018 Marketing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výzkum trhu (VT) Aneb úvod do problematiky. Úvod Začněme od konce aneb požadavky ke zkoušce Sylabus, literatura Výuka, počet kreditů
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Ekonomická gramotnost
Vývoj marketingových koncepcí
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketingový mix 4 P.
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
CESTOVNÍ RUCH Přednáška Marketing cestovního ruchu
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
MARKETINGOVÝ MIX.
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
Marketingový mix Petra Krajníková.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Marketing & IT Jakub Stránský 19. prosince Marketing? Uskutečnění směny na trhu „Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci.
Formování trhu Základní elementy trhu.
úvod pojetí a obsah marketingu
MARKETING.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
SKIP 2010 Praha SKIP 2010 Praha Marketing s lidskou tváří.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Vítejte na MARKETINGU.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Vítejte na MARKETINGU. Údaje Vyučující: Klára Doležalová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Marketing a management v praxi?. Co je to management?   a) vedení podniku; v užším smyslu to je vrcholové vedení, v širším všechny články struktury.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Základy marketingu. Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Základy marketingu Podniková ekonomika
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Struktura podnikatelského plánu
Definice marketingu. Definic marketingu existuje celá řada, nejčastěji používány jsou následující čtyři:  Marketing je sociální a manažerský proces,
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Trh a tržní systém Trh směna místo, kde se dochází ke střetu poptávky a nabídky oblast ekonomiky, ve které dochází k výměně činností mezi.
Letní semestr 2015/6 Pavel Pražák, Jakub Stránský Prezentace zveřejňovány na
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Základy marketingového výzkumu
MARKETING Přednáška P
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
MIKROEKONOMIKA Formování trhu Základní elementy trhu.
Tvorba marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Vítejte na MARKETINGU.
Mladá Boleslav, Tomáš Kravka GfK Praha.
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
V hotelnictví a cestovním ruchu
Marketing farmářských produktů
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Jakub Stránský 15. 3. 2018 Marketing

Marketing? Uskutečnění směny na trhu „Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a chtějí, a to tvorbou, nabídkou a směnou hodnotných výrobků s ostatními.“ Cíl: Tvorba hodnot Pro koho?

Využití zdrojů Statek / Zdroj Scarce Resource

Než dojde ke směně… Mezera Produkt Test Positioning Směna Volný trh Free market – příležitost Opportunity, Market Window – tržní nika Market niche – neuspokojená potřeba Unsaturated Need Podnikatelský nápad Business Idea/Concept/Plan – vytvoření nabídky – zrod produktu Conception/Creation – nová služba Výzkum trhu Market Research – testování poptávky – testování produktu Segmentace trhu Segmentation – cílová skupina Target Group – positioning Positioning Marketingový mix – 4P/5P Marketing Mix

Průběh směny (4P/5P) Product Produkt – co Promotion Komunikace – jak se o tom dozvím Price Cena – za jakou cenu Place Místo – jak to dostanu People Lidé – s kým se setkám

Značka Brand Co to je Jak vznikla Proč se používá Hierarchie značek Jazyk značek

Zdroje Klasická učebnice: Philip Kotler: Marketing Management Slovník: přiložený slovník reklamštiny Vhled do marketingového odvětví: dokumentární film Český sen