SOŠ pro administrativu Evropské unie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 03 Číslo.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Shane Paul Hertnon Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_20.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Název vzdělávacího materiálu
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka
Practicing of to be and possessives
Plánování ve školní tělesné výchově
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Gymnázium, Brno, Elgartova 3
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
Education B 1 Tematická oblast
Název vzdělávacího materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Gymnasium Jižní Město Praha
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Inovativní řešení Microsoft pro školství
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Centralizované rozvojové projekty 2017
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Model intenzivní podpory
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Šablony I a jejich realizace
Model intenzivní podpory
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Model intenzivní podpory
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Transkript prezentace:

SOŠ pro administrativu Evropské unie Založena 2004 – zřizovaná MHMP 860 žáků - 28 tříd - 75 vyučujících a 25 provozních zaměstnanců 5 studijních oborů: provoz diplomatických služeb právní administrativa řízení lidských zdrojů mediální komunikace bankovnictví Zaměření na jazyky: AJ - první cizí jazyk NJ, ŠJ, FJ a RJ - druhé cizí jazyky – povinné 3. cizí jazyky - nepovinné Administrated by: capital city Prague – (we are „state“ school without any fee) Each study field is studied for 4 years and is completed with the Maturita exam organized by state. 80% of pupils continue to study at university, about 20% start working career mainly in the field of public administration, offices, companies or institutions. Focused on languages: English is the primary language, German, Spanish, French or Russian has to be chosen obligatory as the second language) – zjednodušit větu. zjednodušit INTERNSHIPS – cílové destinace jen zmínit -(Great Britain, Irland, Germany, Spain) Odborná praxe: v ČR – 6 týdnů nebo zahraniční praxe v rámci projektů Erasmus+

ŘEDITEL Systém řízení školy 3 předsedové PK: 2 předsedové PK: Koordinátor ŠVP 3 předsedové PK: 25 vyučujících Organizace výuku + projektová činnost 2 předsedové PK: Organizace výuky + GDPR Preventivní tým školní psycholog výchovný poradci 2 speciální pedagog metodik prevence 28 třídních učitelů + ostatní učitelé The school management system is made up of the headmaster and three Deputy headmaster and Preventive team. We follow the bottom up approach, the Chair of the subject committee – the head teachers - are key important for the school management. They implement suggestions and Ideas and innovative approach received from the teacher. And this enables us to avoid overlaps in education and the provision of education more effective. The preventive team not only supports disadvantaged pupils but also contributes to a good climate in school. All of has regularly meeting in different intensity. Headmaster + Deputy Headmasters – Once every fortnight Head teachers and teachers - At least five times a year Head teachers and Deputy Headmasters and Headmaster + Preventive team – at least twice a year. Once a year – there is a two days teambuilding (out of school) – all teacher have the possibility to ask the Headmaster and Deputy Headmasters questions directly and evaluate their activities. Once a year there is a personal evaluation interview between the headmaster and the teacher. You can become a class teacher after your first year at our school. The class teacher get extra pay or notebooks etc….

PLÁNOVÁNÍ - IMPLEMENTACE VYUČUJÍCÍ předsedové PK ZŘŠ ŠVP + ŠAP + PLÁN DVPP Do čeho jsou vyučující zapojeni? Plán CPD plan– (Continues professional development) - povinným dokumentem školy sestavuje ZŘŠ na základě požadavků učitelů – dotazník zpětné vazby, portfolia pedagoga, musí zdůvodnit proč chce kurz absolvovat, musí odevzdat zpětnou vazbu, musí sdílet materiály ze školení, účast na vzdělávání je u nás dobrovolná sestavuje se pro každý šk. rok – vyhodnocuje se na konci šk. roku – podklad pro ŠAP ŠVP - konkretizuje výsledky vzdělávání dle potřeb školy a s ohledem na jednotlivé obory - sestavuje koordinátor ŠVP na podnět vyučujících – zejména ve spolupráci s předsedy PK - úprava možná dle potřeb školy – u nás cca po 3 – 4 letech ŠAP - posiluje strategické plánování na škole v klíčových oblastech - sestavuje koordinátor pro ŠAP ( u nás ZŘŠ) společně s předsedy PK plán na 3 roky - následné zhodnocení a vytvoření ŠAP II

VYHODNOCENÍ národní zdroje dat školní zdroje dat orientováno na žáky inspekční šetření pilotáže MZ Výsledky MZ Výsledky příjímacího řízení školní zdroje dat orientováno na žáky Průběžné diagnostické testování Hodnotící dotazníky ze zahraničních praxí Dotazníková šetření – žáci + rodiče Informace od absolventů Hodnotící dotazníky žáci orientováno na dokumenty a procesy Hodnotící zprávy PPK Vyhodnocení ŠAP - PPK Plnění plánu DVPP Hodnocení plnění ŠVP Výměna zkušeností mezi školami /mezinárodní Odkud získáváme informace pro hodnocení kvality? To implement school education program it is important to collect data both externally – Nation-wide data and internally – School data. Monitoring quality of education is provided by management of school (director,..ŽŘS and Head teachers). We use the same structured template for monitoring share the information between us. Graduates tracking – absolventi – every 2-3 years – is problematicly and , data potřebujeme, ale sběr není dostatečně organizovan SCHOOL DATA – DOCUMENTS Evaluation reports from head teachers – 4 times a year – fulfilling of the school education plan ŠVP Continuous reports from HT – fulfilling SAP – ŠAP – meetings twice a year with Deputy Headmaster for project management Fulfilling CPD Plan - controlled and done by Deputy Headmaster for project management – twice a year – this has a close connection to the ESF projects Internships abroad and domestic – results from internships are evaluated by teachers of vocational subjects based on ECVET units and evaluation reports from employers

REVIZE PŘEDSEDOVÉ PK ODBORNÉ PRAXE V ČR/ZAHRANIČNÍ PLÁN DVPP důležité pozice pro řízení – sběr dat, přímí prostředníci mezi vyučujícími a vedením školy – zamezuje duplicitě ODBORNÉ PRAXE V ČR/ZAHRANIČNÍ koordinátor mezi školou a zaměstnavateli – řeší Šablony SŠ – udržitelnost i po tomto projektu? zavedení žákovských portfolií pro odborné praxe – jasně stanovené úkoly - ECVET pravidelné kontroly na pracovištích během praxe dlouhodobé mobility v rámci zahraničních praxích implementace CLIL metody do odborných předmětů zavedení samostatné pozice projektového managera organizovat pravidelné schůzky se zaměstnavateli PLÁN DVPP sdílení zkušeností mezi vyučujícími a implementace poznatků do ŠVP a výuky PREVENTIVNÍ TÝM pravidelné schůzky, intervence ve třídách, teambulidingové výjezdy pro třídy pravidelné teambulidingové výjezdy pro pedg. sbor podpora TU – volba TU Head teachers – key position and importance for school management – this system enables us to avoid overlaps in education and the provision of education more effective due to involvement of all teachers - they get and afford benefits (mobile tariffs, notebooks) INTERNSHIPS IN CZE AND ABROAD - to establish the position of school coordinator and employer - financially supported by the ESF project by Ministry of Education – it should ensure sustainability for future - to introduce student´s portfolios for professional internships - we work with student´s portfolios and evaluate their impact on the content of the internships and on the organization Regular on the spot control - the aim is to improve communication with employers - to extend the length of the internships abroad - to introduce professional language - to establish the position of the project manager - organize meetings with coordinator and employer CDP PLAN - learning outcomes are shared by teachers and incorporated into the school curriculum or into subjects

VÝZVY OBSAH ODB.PRAXÍ ABSOLVENTI ZAMĚSTNAVATELÉ specifikovat požadavky na odb. praxe jasné pracovní úkoly – využití ECVET transparentní hodnocení zaměstnavateli ABSOLVENTI systém sběru dat pravidelnost četnost vyhodnocení ZAMĚSTNAVATELÉ užší spolupráce dlouhodobé smlouvy o spolupráci zapojení odborníků do výuky GRADUATES TRACKING – System of data collection - with perspective to increase the number of potential cooperating partners

DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Petra Bílá – ZŘŠ