Nejvíc rosto opět jídlo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DLOUHODOBÉ KONTRAKTY PRO VELKÉ ZÁKAZNÍKY Společný seminář SVSE a Skupiny ČEZ 15. května 2008 Praha ČEZ Prodej, s.r.o. generální ředitel ČEZ Prodej, s.r.o.
Advertisements

Mgr. Libuše Přikrylová ředitelka Základní školy Provaznická Ostrava
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM prezentace základních funkcí
Veronika Flíčková KS Česká Lípa 2.ročník
Věrnostní program.
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
XIII. EXPORTNÍ FÓRUM Limitující faktory českého exportu 6. – Česká exportní banka Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
POZVÁNKA na devátý ročník Festivalu sportu, hudby, tance a moderního umění cup Hořice na Šumavě 2005.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Zpráva o světových investicích 2006 (UNCTAD) KONFERENCE OSN PRO OBCHOD A ROZVOJ (UNCTAD)
Firma těží a nakupuje diamanty v Africe a Indii..
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
 Kapitál je proti jiným výrobním faktorům považován za faktor již vyrobený. Kapitál se skládá z takových vyrobených statků dlouhodobé spotřeby, které.
1 VI. Ročník odborné mezinárodní konference Real Estate Market Autumn 2007 Ing. Petr Illetško MBA.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy:Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Evropa: Hospodářství a průmysl
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
PROČ JÍT NA MG VSETÍN? Budeš mít všeobecný přehled o čemkoliv
Prof. Ing. Jaroslav Jakš, DrSc.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
  Lukáš Schejbal.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Stravovací služby Realizace a formy rychlého občerstvení
Rusko čeká alkoholová katastrofa Martin Braun, Filip Chvátal.
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 10 Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management)
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Opětovné použití IT techniky jako šance pro naši planetu Ing. Pavel Kruba.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Inflace.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Vyhláška o školním stravování Bc. Eva Martinková odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Kamila Tkáčová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
 Dvouletý kariérní program  Komplexní příprava na manažerskou pozici - vedoucí obchodního domu / vedoucí úseku v centrálních oblastech  Seznámení s.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
AKTUÁLNÍ ZAMĚŘENÍ AGENTURY CZECHTRADE
Určeno pro : žáky ZŠ na 2. stupni Sekce: základní Předmět : zeměpis
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Světový trh a mezinárodní obchod TÉMATICKÝ.
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Vypracovali: Tomáš Dula Jakub Konečný Richard Kalužík Jan Jaspar
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Oblíbený platební nástroj
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Moderní gastronomie Ruth Martin.
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Nejvíc rosto opět jídlo Online Food Market Nejvíc rosto opět jídlo Největší růst zaznamenaly meziročně kategorie jídla a nápojů, „Jídlo je fenoménem posledních let, a trend neustále roste. E-shopy s potravinami rozšiřují svoji působnost a nákup potravin na internetu už není vnímán jako známka přepychu,“ 

Velká Británie - Ocado

BILLA ONLINE

ROHLÍK

ITESCO

KOŠÍK

PLNÁ TAŠKA

Jen Dobrý Pití a Jen Dobrý Jídlo

Jen Dobrý Jídlo

MAUZ a ČONGRADY Grafika, Desing, Marketing Cena, Prezentace, Příběh

Možnosti Spolupráce Konzultace produktů Desing a Grafika Prezentace na Festivalech Zajištění Logistiky B2B a B2C Internetový Prodej Prodej na Plná Taška, Košík, Rohlík, Odběrné místo pro klienty v ČB Centrální sklad ČB a Praha Online Marketing

SIAL – největší veletrh jídla nápojů Díky MZE, jsme mohli prezentovat nápoje na největším veletrh pití a jídla a díky této platformě si vychutnají české nápoje v Indii, Číně a Rusku.