Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Advertisements

Objem a jeho měření.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
KRYCHLE POVRCH A OBJEM.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2012
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_456.
Mgr. Ladislava Paterová
MĚŘENÍ HUSTOTY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Hustota LC.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Matematika Objemy těles.
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Jednotky objemu 1 Základní jednotky.
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
MĚŘENÍ HUSTOTY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
F YZIKA Hustota látky Vypracoval: Lukáš Karlík. H MOTNOST RŮZNÝCH LÁTEK Co je těžší kilogram peří nebo kilogram železa? Jsou stejně těžké. Mají však stejný.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Zvuk a hudba.
Fyzika hrou-opakování II.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Fyzika hrou-opakování I.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B31Fy6_Hustota 1
Měření fyzikálních veličin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní jednotky SI Název školy: Základní škola Brána Nová Paka
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
zpracovaný v rámci projektu
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Fyzika hrou-opakování I.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hmotnost a její jednotka
Jednotky času Kalendář
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Převody jednotek – shrnutí, procvičení
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Fyzika hrou-opakování II.
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Kateřina Bambasová Vytvořeno dne: 25.4.2013 Název: VY_32_INOVACE_2A_F6_09_Délka, hmotnost, objem, hustota - kvíz Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Téma: délka, hmotnost, objem, hustota - opakování Ročník: 6. ročník Klíčová slova: kvíz

Anotace Materiál slouží k zopakování poznatků o délce, hmotnosti, objemu a hustoty.

Kvíz

Délka Hmotnost Objem Hustota Co je … 1 000 1 000 1 000 1 000 1 000 2 000 2 000 2 000 2 000 2 000 3 000 3 000 3 000 3 000 3 000 4 000 4 000 4 000 4 000 4 000 5 000 5 000 5 000 5 000 5 000

Jak se značí délka? Konec

Jaká je základní jednotka délky? Konec

Uveď dvě měřidla délky. Konec

V jakých jednotkách bychom vyjádřili délku špendlíku? Konec

Kolik centimetrů se vejde do deseti metrů? Konec

Jaká je základní jednotka hmotnosti? Konec

Jakým písmenem značíme hmotnost? Konec

Jak se jmenuje váha, kde měříme svoji hmotnost? Konec

Uveď dvě věci, které mají hmotnost přibližně jeden kilogram. Konec

Popiš postup, jak zvážíme vodu ve sklenici. Konec

Kolik dm3 se vejde do jednoho litru? Konec

Bonus

Jakou značku používáme pro objem? Konec

Jak se jmenuje nádoba, ve které měříme objem? Konec

Uveď vzorec pro objem kvádru. Konec

Jak se jmenuje řecké písmeno, kterým značíme hustotu? Konec

Jaká je základní jednotka hustoty? Konec

Kde najdeme údaje o tom, jakou má jakákoli látka hustotu? Konec

Bonus

Uveď vzorec pro výpočet hustoty. Konec

Co je těžší? a) cihla b) motocykl Konec

Co je vyšší? a) bytovka b) bagr Konec

Bonus

Co je hustší? a) mléko b) med Konec

Co má větší objem? a) kostka cukru b) krabice mléka Konec

Zdroje www.microsoft.office.com