DENNÍ BRIEFING DEN 1 (28.4.2018).

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

JAK SE DÁ LÉTAT S KLUZÁKEM VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKY
Co vzít na cestu a co raději nechat doma Doslovně i obrazně myšleno Plachtařský závod je skvělý podnik. Nemusím přemýšlet kam poletím. Ráno se probudím.
VYHLÍDKOVÉ LETY v roce 2011 a 2012.
Sestava White Knight a SS1. Montáž SS1 – tepelná izolace nosové části a náběžných hran.
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Magnetické pole Země Co to je magnet Popiš magnet
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
Ochrana letišť Zákon 49/1997 o civilním letectví Pro výkon státní správy ve věcech civilního letectví je zřízen Úřad pro civilní letectví se sídlem v Praze.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Vysoké Mýto SELFBRIE FING. LKVM – HRANICE LETIŠTĚ.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Pohyb a jeho druhy Co je to pohyb? Co všechno lze nazvat pohybem?
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Tlak vzduchu, tlakové útvary
První plachtařské závody … aneb postřehy pro začínajícího závodníka Marek Švancara.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Bezpečnost na lyžích.
Global Positioning Sytem
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
Jak z mého pohledu snížit podíl dopravních nehod motocyklistů Autor: Julie Dlouhá ZŠ a MŠ Hrabišín, 8. třída.
Letecká záchranná služba
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
Rozhodování, základní pravidla
Pravidla atletiky 2014/2015.
stůj, dej přednost v jízdě
Approach Procedure with Vertical guidance
Tato prezentace byla vytvořena
VY_32_INOVACE_11-11 Mechanika II. Gravitační pole – test.
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
Životní prostředí a doprava Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Propozice volné střelecké soutěže
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
Trigonometrie v praxi, aneb Obrázek přejat z: outdoors.com.
Nejdříve musí překonat zemskou přitažlivost. K tomu musí dosáhnout určité rychlosti a směru. Oběžná rychlost pro 200km nad povrchem Země je něco přes.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Dopravní charakteristiky
Strojní zařízení - Zásady bezpečnosti při práci
PRINCEZNIN DLOUHÝ NOS Z POHLEDU FYZIKY (FILM TŘI VETERÁNI)
APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR
D o z p n r.
PŘEVODY JEDNOTEK Vypracuj vše do sešitu.
VYSOKOVSKÁ HVĚZDA 2016.
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
VYSOKOVSKÁ HVĚZDA 2017.
SLOŽITĚJŠÍ JÍZDNÍ ÚKONY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
T-CUP 2017 SELFBRIEFING.
DENNÍ BRIEFING DEN 8 ( ).
DENNÍ BRIEFING DEN 6 ( ).
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
DENNÍ BRIEFING DEN 2 ( ).
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
DENNÍ BRIEFING DEN 7 ( ).
DENNÍ BRIEFING DEN 9 ( ).
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Tlak vzduchu a chyby v nastavení výškoměru
Dětské dopravní hřiště Liberec
T-CUP 2019 SELFBRIEFING.
DENNÍ BRIEFING DEN 3 ( ).
Transkript prezentace:

DENNÍ BRIEFING DEN 1 (28.4.2018)

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsg view.html POČASÍ - DRUŽICE http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsg view.html

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

INFORMACE K TASKU Dráha v používání: 33 Grid kombi otevřen: 10:45 – 11:15 Grid klub otevřen: 11:15 – 11:45 Očekávaný první vzlet: 12:00 QNH: 1013 hPa Západ sl.: 20:05

KLUBOVÁ TŘÍDA – var A

KOMBINOVANÁ TŘÍDA – var A

VZLETY RWY 33 OBLAST VYHRAZENA POUZE PRO PŘISTÁNÍ VLEČNÝCH! PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ Oznámení po rádiu „Kluzák XX po větru pravého“ GRID

VZLETY RWY 33 MOŽNOST DOČASNÉHO PARKOVÁNÍ PŘISTÁVÁNÍ VLEČNÝCH

PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ „Kluzák XX po větru pravého“ VZLETY RWY 33 PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ Oznámení po rádiu „Kluzák XX po větru pravého“ V případě, že máte vlastního pomocníka, je nutné, aby cestou pro vás nevstupoval na dráhu, ale objel jí! Cestou zpět na grid prosím dbejte na zachování dostatečného prostoru pro přistání dalších kluzáků. Pokud nemáte pomocníka, bude Vám k dispozici traktor.

VZLETY RWY 33 SMĚR VLEKŮ ZÓNA VYPNUTÍ NEKROUŽIT POD 1200m MSL TOWING RELEASE ZONE NO CIRCLING BELOW 1200 m MSL ENGINE SHUT OFF AREA/ENGINE CHECK AREA SMĚR VLEKŮ ZÓNA VYPNUTÍ NEKROUŽIT POD 1200m MSL OBLAST VYPNUTÍ / KONTROLY MOTORU

VYPNUTÍ (RWY 33) - VÝŠKA VYPNUTÍ je 600M AGL (cca 1100m MSL) Vlekař „zamává“ křídly jako signál pro vypnutí. Po vypnutí budou vlečné letouny pokračovat v přímém letu a ujistí se, že vypnutí proběhlo v pořádku. Poté zahájí klesání. Po vypnutí pokračujte DOPRAVA a opusťte zónu vypnutí. Kroužení pod 1200m MSL je v této zóně zakázáno. Motorové kluzáky mohou po vypnutí pokračovat v přímém letu, aby mohly v zóně určené pro kontrolu motoru svou pohonnou jednotku otestovat.

VHODNÁ POLE PRO PŘISTÁNÍ V PŘÍPADĚ TECHNICKÝCH POTÍŽÍ PŘI VZLETU. BEZPEČNOSTNÍ PŘISTÁNÍ VHODNÁ POLE PRO PŘISTÁNÍ V PŘÍPADĚ TECHNICKÝCH POTÍŽÍ PŘI VZLETU.

CÍLOVÉ PROCEDURY ZBRASLAVICE RADIO frekvence 126,630 MHz „(Soutěžní číslo), (vzdálenost do cíle), (přistání z přímého/zařazení do okruhu)“ Oznámení 10 km do cíle (a 5 km do cíle v případě vyššího provozu) Minimální výška na cílovém kruhu je 600m MSL Žádné pull-upy a podobné manévry po protnutí cílového kruhu Vyhněte se všem nebezpečným manévrům

CÍLOVÝ KRUH Min. výška 600 m AMSL

PŘISTÁVACÍ PROCEDURY Žádné vybočování – přímý výběh až do zastavení (drobná vybočení až na konci dráhy v případě, že přistáváte mezi prvními) Přistání jako dlouzí! Za vámi přistávají další! Ihned po přistání odvezte svůj kluzák mimo dráhu. V průběhu přistání nevstupujte na dráhu! V případě vyšší hustoty kluzáků na přistání, je možné využít stripu vedle dráhy (viz další slide).

PŘITÁVACÍ PROCEDURY RWY 15 V PŘÍPADĚ VYŠŠÍ HUSTOTY KLUZÁKŮ NA PŘISTÁNÍ JE MOŽNO VYUŽÍT PRO PŘISTÁNÍ TENTO STRIP. Dráha 33 - hlášení: „Kluzák XX finále vlevo od dráhy“ RWY 15 - hlášení: „Kluzák XX finále vpravo od dráhy“ PROSTOR, VE KTERÉM JE ZAKÁZÁNO PROVÁDĚT PŘITÁNÍ/VÝBĚH RWY 33

PŘISTÁVACÍ PROCEDURY RWY 33 PŘISTÁNÍ Z PŘÍMÉHO nebo ZAŘAZENÍ DO OKRUHU PLACHTAŘSKÉ OKRUHY LEVÉ – RWY 33

PŘISTÁVACÍ PROCEDURY RWY 33 PŘI TRANSPORTU VAŠEHO KLUZÁKU NEVSTUPUJTE NA DRÁHU! SMĚR PŘISTÁNÍ

PŘIPOMÍNKY ŘEDITELE MÍSTO PRO ŘEDITELE - UPOZORNĚNÍ NA SKUTEČNOSTI ZAZNAMENANÉ V MINULÝCH DNECH, RIZIKA, PŘIPOMENUTÍ BEZPEČNOSTI, LOOK OUT, LOOK OUT, LOOK OUT! MŮŽE BÝT KAŽDÝ DEN NĚJAKÝ OBRÁZEK

DOTAZY A POŽADAVKY

UŽIJTE SI LETOŠNÍ JUBILEJNÍ 10. AZ CUP! AZ CUP tým