Jelka Čop Jelka Čop Jelka Čop Jelka Čop.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní centrum Europass ČR | Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Advertisements

Historie a práce II. výboru v rámci Valného shromáždění OSN a Valného shromáždění Pražského modelu OSN.
EUROPASS PaedDr. Miroslava Salavcová
ČESKÝ JAZYK 1. ROČNÍK Čtení - slabiky Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Národní centrum Europass ČR | Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Program Mládež v akci. Program MLÁDEŽ V AKCI Největší grantový program na podporu volnočasových aktivit Podpora a rozvoj neformálního vzdělávání Propagace.
MOC ZÁKONODÁRNÁ Právní řád – není neměnný, lze jej měnit
Národní centrum Europass ČR | Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
EUROPASS EUROPASS PaedDr. Miroslava Salavcová
Ministerstvo informatiky Cíle a plány 2003 Vladimír Mlynář ISSS
Michala Čičváková Národní centrum Europass ČR Portfolio dokumentů Europass.
Projekt GINIE - role a přínosy CAGI při vytváření Evropské geoinformační sítě.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Český jazyk Ročník :
KAPRUN - RAKOUSKO. KAPRUN - RAKOUSKO KAPRUN    Od Kaprunu se jižním směrem k Kesselfall [1060m] a jezeru Mooserboden [2045m] rozkládá údolí Kapruner.
PLANIMETRIE MATEMATIKA - 2.ROČNÍK Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad.
Sněm Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory, o.p.s. čtvrtek od 17:30 Kulturní dům Libňatov.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
likovna teorija 7, 8, 9 razred
KAJETAN KOVIČ Avtor Mačka Murija in plišastega medvedka Pikija Jakoba, ki je s svojim delom zaznamoval slovensko književnost druge polovice 20. stoletja.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Jana Stará
NSK – vazby na evropské procesy
Interní postupy MAS Brdy
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
KUCHYŇ Ahoj, jmenuji se Adrianka a zvu vás k nám do kuchyně, která je maminčiným i tatínkovým královstvím. Tady mi uvaří pokaždé nějakou dobrotu. Jsou.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Vliv sportu na rozvoj a motivaci mládeže Richard Beneš
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Společný dělitel … a jak ho najít.
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
Kalendář 2009.
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
GROSSGLOCKNER HOCHALPENSTRASSE
Bid-rent křivka Cvičení 10.
Didaktika likovne umetnosti II
asist. mag. sc. MAJA ŠERUGA, dr. med. spec. internist
UVOD V RAZUMEVANJE PRAVA metode pravne znanosti
UČENCI OSNOVNE ŠOLE DESKLE
Paríž Paríž nie je len metropolou Francúzka a súčasného globálneho sveta, zároveň sa stal hlavným mestom romantiky, histórie, kultúry a módy.
Mojca Ogrin, EDC Ljubljana
dr. Tatjana Hodnik Čadež, PeF
S klikom v družbo znanja
Miran LOVRIN, univ.dipl.ing.agr.
Pomembni astronomski dogodki do leta 2009
URŠKA PRAPROTNIK – ZUPAN
Avtorica: Lara Polanič, 8.a
IZDELAVA SEMINARSKE NALOGE
SISTEMI VELIKOSTI OBLAČIL IN OZNAČEVANJA
NAVODILA ZA IZDELAVO SEMINARSKE NALOGE
Drevesa dogodkov in drevesa odpovedi
Naključna števila import random random.random()
Pedagoški etos in pedagoški eros
Nina Machovicová, Barbora Martáková, 9.B
Vzgojni načrt v sliki in besedi
Izbira barvnega prostora pri sistemih strojnega vida
Predmeti iz preteklosti
Osnove raziskovanja v managementu in pravu Tema IV: Anketne raziskave
Michael J. Swain, Dana H. Ballard
SKLÁDÁME SLOVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaklada je osnovana 27. lipnja godine
ŽENY Čas utíká. Život letí. Dálky rozdělují. Děti rostou. Práce přichází a odchází.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Pozdrav Sofija, pozdrav djeco! Moje ime je Bibi.
J a k REALIZUJEME MAP II NA ŘÍČANSKU ? Linda Kůstková.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
Sčítání a odčítání do sta
Transkript prezentace:

Jelka Čop Jelka Čop Jelka Čop Jelka Čop

Pravna podlaga 11. člen (mapa učnih dosežkov) P R A V I L N I K o ocenjevanju znanja v poklicnem in srednjem strokovnem izobraževanju 11. člen (mapa učnih dosežkov) Dijak ob vpisu v šolo prične voditi mapo učnih dosežkov, v kateri zbira dokazila v zvezi s priznavanjem znanja, pridobljenega s formalnim ali neformalnim izobraževanjem oziroma z delovnimi izkušnjami ter druge dokumente v zvezi s formalnim in neformalnim izobraževanjem.

Namen mape učnih dosežkov Glavni namen mape učnih dosežkov je zbiranje dokumentov za priznavanje formalno in neformalno pridobljenega znanja vključno z delovnimi izkušnjami. 3

Priznavanje znanja Področje priznavanja je bolj podrobno urejeno že v samem Pravilniku. Poleg tega sta pripravljeni dve publikaciji: Priznavanje in potrjevanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja in Primer modela za ugotavljanje in priznavanje neformalnega in priložnostno pridobljenega znanja na šolah, ki sta šolam v pomoč pri pripravi in vodenju postopka priznavanja. 4

Končni cilj priprave Želimo, da imajo dijaki ob koncu šolanja čim bolj polno mapo čim boljših izdelkov in da kar se da napredujejo.

Kako lahko dijakom pri tem pomagamo? Dvig samopodobe Razvoj kompetenc vseživljenjskega učenja Osebni izobraževalni načrt …

Kaj vse shraniti v mapo Pomembna potrdila (spričevala, dokazila o opravljenih modulih, tečajih, …) Najboljši izdelki ali njihovi posnetki, pa tudi kakšen začeten za ponazoritev napredka Potrdila delodajalcev o osvojenih kompetencah Europass življenjepis Pohvale in priznanja Potrdila o sodelovanju … 7

Kako in kje shraniti mape? Svetujemo, da zlasti najpomembnejše dokumente dijaki shranjujejo v papirnati in elektronski obliki. Če ima šola možnosti, naj dijakom ponudi spletno učilnico ali omaro, sicer so za hranjenje zadolženi dijaki. Kazalnik in dokazovanje!

Kaj še pravi pravilnik? Po Pravilniku o ocenjevanju znanja morajo šolska pravila vsake šole obsegati tudi način priprave mape učnih dosežkov. Prva aktivnost po Pravilniku je izpeljava uvodnega pogovora z dijaki oziroma kandidati za vpis, na katerem jih strokovni delavci šole seznanijo z merili in postopki priznavanja neformalno pridobljenega znanja, z mapo učnih dosežkov in z možnostjo oblikovanja osebnega izobraževalnega načrta.

Kako uvesti MUD v prakso? Predlagamo: imenovanje delovne skupine za mapo učnih dosežkov na šoli, ki izbere način vodenja mape, usposabljanje celotnega učiteljskega zbora in usposabljanje dijakov.

Kdaj izpolnjevati MUD? Najbolje, da načrt priprave mape učnih dosežkov pripravi programski učiteljski zbor, nadzoruje pa ga razrednik. Začnemo prvi dan šole Obvezne izbirne vsebine Projektni dnevi ali tedni Razredne ure …

Motivacija Osmišljanje Povezovanje s prakso Uporaba v novi situaciji

Nova verzija mape CPI Izboljšana mapa bo omogočala elektronsko izpolnjevanje. Dopolnjen bo priročnik za izvajalce. Avgusta bo na voljo na spletnih straneh CPI-ja.

Rezultati natečaja Na natečaj je prispelo 59 vlog. Nagrajenci bodo do konca septembra objavljeni na naših spletnih straneh. Dodatne informacije lahko dobite na naslovu: jelka.cop@cpi.si.

Primeri praks Natečaj za izbor naj mape učnih dosežkov bomo ponovili. Najboljše bomo nagradili in objavili na naših spletnih straneh.

Pogled naprej V naslednjem letu bomo glavno pozornost namenili evalvaciji uvajanja mape učnih dosežkov v prakso in nudili podporo tistim, ki jo bodo želeli.

Nekaj koristnih povezav Gradiva današnje tematske konference najdete na: http://www.cpi.si/tematske-konference.aspx Primer mape učnih dosežkov Centra RS za poklicno izobraževanje in priročnik za izvajalce: http://www.cpi.si/strokovna-podrocja.aspx ali v spletni knjižnici Centra RS za poklicno izobraževanje: www.izvirznanja.si ali na portalu www.mojaizbira.si, spletna stran evropske unije: http://ec.europa.eu/education/pdf/doc66_sl.pdf, Priporočilo evropskega parlamenta in sveta z dne 18. decembra 2008 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje: http://eur- lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L: 2006:394:0010:0018:SL:PDF spletna stran za mlade: http://www.tosemjaz.net/...

Hvala za pozornost!