Európy Krížova cesta IX. X. VIII. XI. VII. VI. V. XII. IV. XIII. III.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dovolená s OS Tatry 2012.
Advertisements

KŘÍŽOVÁ CESTA k u t n o h o r s k é k a p l i č k y.
Římské číslice jako rozšiřující učivo
Investiční produkty pro opatrné nebo začínající investory.
Příloha č. M2: Katastrální mapa se zákresem ZCHÚ – klad listů S Mapový podklad © ÚKM ZK – Polohopis informativního charakteru odvozen z katastrální mapy.
Modely slunečních protuberancí Seminární práce pro NAST001 Tomáš Rieb Astronomický ústav UK
Vypracovala Jitka Trejbalová
Redoxní reakce = Oxidačně-redukční reakce (učebnice str. 60???)
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Český jazyk a literatura
Římské číslice 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
Taurea v číslech ( a nekončíme!)  10 let  11 zorganizovaných akcí (8 světů, 3 themy, 1 bitva)  4 „nezorganizované“ akce ;)  2 plánované akce.
Nervová soustava NOSITELÉ SIGNÁLŮ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_227 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
1. Přišel na zem konat dílo spásy a lidem bídným s láskou pomáhal,
Přišel na zem 1. Přišel na zem konat dílo spásy a lidem bídným s láskou pomáhal ke svobodě zval zotročené hříchem, můj Pán. Světem šel a lidskou nesl.
1. Ježíš žije, s ním i já: | Smrti, kde tvé strachování? | Ježíš žije, | on mi dá svojí silou zmrtvýchvstání. | On mi světlem přispěje, | v tom je moje.
EGRAMEGRAM MINERALOGICKÝ SYSTÉM 2013 geologie/mineralogický systém 1.
Názvosloví oxidů Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. VY_32_INOVACE_G1.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_228 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Petr Křížek Předmět Chemie.
PŘÍRODOVĚDNÉ PRAKTIKUM 9. ROČNÍK VODA = ŽIVOT Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy –
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Římské číslice 1 – 20 Matematika , 5. ročník
Římské číslice 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Elektronická učebnice - I
ŘÍMSKÉ ČÍSLICE - PROCVIČOVÁNÍ
Instalace MS Dynamics NAV 5.0
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
People for Europe Národní muzeum (Praha, Česká republika) Slovenské národné múzeum (Bratislava, Slovensko) Nadace Romualda del Bianca (Florencie, Itálie)
Jak se tvoří názvy oxidů
1. Já jdu tam do Boží země, kde vládne jas, já jdu tam do Boží země, kde vládne jas, kde je na věky mír.
Autor: Mgr. Jaroslava Bošková
Instalace MS Dynamics NAV 5.0 Stručný návod/Installation manual.
ZÁKONÍK PRÁCE. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1124Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma: Zákoník.
Vznik jednotných monarchií v Anglii a Francii II
Instalace MS Dynamics NAV 5.0 Stručný návod. Umístění zdrojových souborů pro instalaci Přes připojení eduroam (podle testů zhruba 8-10 minut) –
H 2 O IIIa IVa + H 2 O +, + + +, + H 2 O , H 2 O Va I II IV III VI V VII VIII IX X - H 2 O.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_12 Autor: Mgr. Eva Damborská Anotace: Učební text pro ZŠ – Úvod do studia dějepisu II. (pomocné vědy historické, datum, letopočet,
Dovolená s OS Tatry – Starý Smokovec Starý Smokovec – nové místo pro rekreaci členů OS v Tatrách.
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jaroslava Kreisingerová Název: VY_32_INOVACE_14 IV Vyvození pádů Téma: J azyk a jazyková komunikace – Český jazyk.
I. Pomocí roztahování buněk (viz přednáška Příprava dat) vyplnit buňky čísly od 1 do 79 Příklad používání funkcí: II. Spoj příjmení a jméno do jednoho.
Cvičení z meteorologie a klimatologie podzim 2009
Praktické příklady k procvičování
VY_32_INOVACE_07_rimskecislice
KIV/ZD cvičení 4 Tomáš Potužák.
PŘÍPRAVA A REALIZACE VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ PRO PODPORU
Popis značení v prstokladech stupnic
se sluchovým postižením“
Cvičení z fyziologie Hemostáza Michal Hendrych.
Aristotelés - přehled díla a myšlení
FRAKTÁLY Fyzikální seminář FJFI ČVUT v Praze Jiří Minarčík
Ejhle, člověk.
Reforma policie Největší změna za posledních 50 let
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
Římská čísla – Matematika 3.ročník
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_01_ Římské číslice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Instalace MS Dynamics NAV 5.0
A5M33IZS – Informační a znalostní systémy
Evanjelium podľa MARKA 1.
Pavol Nečas Gymnázium L. N. Senica Šk. rok 2008/2009 III.A
Školský turnaj vo futsale
Vypracovala Veronika Krušpánová, III.B
Český jazyk a literatura
MÁRIA, MATKA KRISTOVA Mariológia
Dotazovací jazyk SQL - II
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Přehled výluk na hraničních přechodech a investiční akce SŽDC/ŽSR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ABC, s.r.o. Na Okraji 6 Praha 10.
Transkript prezentace:

Európy Krížova cesta IX. X. VIII. XI. VII. VI. V. XII. IV. XIII. III.

Ježiš je odsúdený na smrť 1.stránka

Ježiš berie kríž na svoje plecia II. Ježiš berie kríž na svoje plecia

Ježiš padá prvý raz pod krížom III. Ježiš padá prvý raz pod krížom

Ježiš sa stretáva so svojou Matkou IV. Ježiš sa stretáva so svojou Matkou

Šimon Cyrenejský pomáha Ježišovi niesť kríž

Veronika podáva Ježišovi šatku

Ježiš padá druhý raz pod krížom VII. Ježiš padá druhý raz pod krížom

Ježiš napomína plačúce ženy VIII. Ježiš napomína plačúce ženy

Ježiš padá tretí raz pod krížom IX. Ježiš padá tretí raz pod krížom

Ježišovi zvliekajú šaty X. Ježišovi zvliekajú šaty

Ježiša pribíjajú na kríž XI. Ježiša pribíjajú na kríž

XII. Ježiš na kríži zomiera

Ježiša skladajú z kríža XIII. Ježiša skladajú z kríža

XIV. Ježiša pochovávajú