Stratégie spolupráce vo viacagentových systémoch

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sportovní trénink 6 Taktika František Langer FTK UP Olomouc.
Advertisements

FLORBAL pro trenéry navazuje na seminář „Florbal pro pedagogické pracovníky“ Lektor: Tomáš Hradil.
Lekce 7 Metoda molekulární dynamiky I Úvod KFY/PMFCHLekce 7 – Metoda molekulární dynamiky Osnova 1.Princip metody 2.Ingredience 3.Počáteční podmínky 4.Časová.
PLK.GŠT.ING Josef OTTA OVL MO
Masivní streaming v prostředí českého internetu Tomáš Vojta vedoucí práce: Mgr. Miloš prokýšek.
Kalmanuv filtr pro zpracování signálů a navigaci
Lekce 9 Metoda molekulární dynamiky III Technologie Osnova 1. Výpočet sil 2. Výpočet termodynamických parametrů 3. Ekvilibrizační a simulační část MD simulace.
Název: Access – moduly - Microsoft Visual Basic Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
Herní systémy Zásadní způsoby vedení hry celého družstva v útoku a v obraně, s předem vymezenými úkoly jednotlivcům, skupinám hráčů i celému družstvu po.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
JITKA KLIMKOVÁ UEFA KONFERENCE NYON 2009 CÍLE: 1.TECHNICKÁ ZPRÁVA FINSKO TRENDY ŽENSKÉHO FOTBALU 3.UEFA SOUTĚŽE PRO ŽEN 4.POZVÁNKA MS.
Management kontinuity činností organizace
IQ PACK dáváme inteligenci obalům Prezentace projektu Ing. Roman Kortus RFID projektový manažer.
Doškolení UEFA profilicence a UEFA A-licence – Olomouc/Praha Jakub Dovalil.
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, , Category Management 2008.
Komora sociálních podniků Ing. Vojtěch Miler Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Taktická příprava Michal Lehnert.
Kondiční příprava hráče baseballu
Load Balancer RNDr. Václav Petříček Lukáš Hlůže Václav Nidrle Přemysl Volf Stanislav Živný
IS DIS Zdeňka Fialová. Obsah 1.Základní informace 2.Využití 3.DIS POV 4.Ukázka 5.Související problémy.
Předmět: Řízení podniku 1
Sportovní výkon – obsah, struktura Typologie sportovních výkonů
Celostátní informační podpora krizového řízení
TAKTICKÁ PŘÍPRAVA Teoretická příprava.
HRA ! (o hodnotné ceny). Pravidla hry Postupně budou promítnuty věty, ve kterých je záměrně nějaká chyba Úkolem hráčů je chybu odhalit a napravit Jednotlivé.
Internetový portál Informační systémy ve státní správě a samosprávě.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Inspirační databanka pro podporu strategického řízení rozvoje lidských zdrojů v krajích Národní vzdělávací fond, o.p.s. M. Mandíková, Z. Palán, I. Sládková,
Moderní řízení úřadu z pohledu tajemníka Radek Baloun, tajemník Magistrátu města Hradec Králové 31.března 2005.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Optimalizace řídící strategie hybridního pohonu dle dat z GPS
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
On-line Hry Hana Smolanová.
Lední hokej Je kolektivní hra. Jde o jeden z nejrychlejších sportů na světě. Hraje se na 3 třetiny po 20 minutách. Na hru dohlížejí 2 hlavní rozhodčí.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Prezentace o hře.
FYZIOLOGIE BADMINTONU
Plánování a rozhodování v organizaci
PPSD Personální a poradenské družstvo Ing. Vojtěch Miler předseda družstva Hlavní principy sociálního podnikání obcí a MAS Informační seminář MAS Region.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Korfbal Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Korfbal - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Predikcia výsledkov futbalových zápasov pomocou NN
Street Fighter, zkratkou SF, je hra vydaná společností Capcom. Postavy hry jsou z celého světa, a každá má svůj jedinečný bojový styl. Je to 2. nejprodávanější.
Rozbor obsahu hry Gula Norbert.
Základní pojmy v automatizační technice
Plánování a rozhodování v podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
Informační a komunikační technologie
Osobnosti zážitkové pedagogiky
Analýza postupov: Route Gadget
Prínos prebiehajúcich partnerstiev 2011, 2012 pre realizátorov projektov Výsledky prieskumu.
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Identifikácia MSW modelu
Postavenie PAS a ŠAS v elastickej sieti
Marketing Produkt.
Ako implementovať eLearning?
ORIENTÁCIA NA ZÁKAZNÍKA
Balík protokolov TCP/IP ( Protocol Suite )
Úloha Internetu v živote školáka ...
Internet Lucia Blahúsová.
FOOTBALL.
Európska informačná sieť o vzdelávaní
Predstavenie informačného systému Money S5
Kondičný tréning v športových hrách futbal
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Transkript prezentace:

Stratégie spolupráce vo viacagentových systémoch Ing. Štefan Sudolský

Osnova Introduction - Simulačná liga RoboCup Architektúra hráča Rozdelenie hráča Spolupráca hráčov Výsledky

RoboCup Simulačná liga RoboCup Futbalový server Soccerserver a Soccermonitor Hráč – samostatný program Problémy Identifikácia, Šum, Obmedzenia Spolupráca

Architektúra hráča Reaktívna a Vyššia logika Schopnosti hráča (Akcie, Plány) Strategická a taktická vrstva Schopnosti hráča (Skills) Komunikácia hráčov Samostatné moduly Stredná vrstva Základná vrstva Komunikácia (fyzická) Vnútorný svet

Základná vrstva Komunikácia a synchronizácia so serverom Adaptívne časovanie Tvorba vnútorného sveta Určenie polohy hráča trianguláciou (Kalmanov filter, chyba určenia polohy ) Aproximácia vnútorného sveta Zväčšenie dosahu videnia hráča

Duchovia vo svete hráča

Stredná vrstva Základné schopnosti hráča Samostatné moduly Manažment energie Manažment sledovania ihriska Modul predikcie Modul komunikácie

Strategická a taktická vrstva Dynamické formácie Plány Krátkodobý plán (Akcia) Dlhodobý plán (Stratégia) Učenie Prispôsobovanie parametrov Váhovanie akcií

Dynamické formácie

Rozoznávanie formácie

Stratégie Vysúvanie hráčov Osobná hra Ofsajdová pasca Reakcia na prečíslenie Výmena formácie

Stratégia výmeny formácie Parametre formácie Rýchlosť Náročnosť Agresivita Určenie formácie Stav hry (skóre) Simulačný čas Súperova formácia Štatistiky zápasu

Monitor hráča