INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

VÝBĚR - z populace rostlin se vyberou ty rostliny, které mají nějakou zajímavou vlastnost. Umělým výběrem tak člověk vybral např. z planých druhů travin.
Okolí lidských sídel Sady a ovocné zahrady
Název školy:c ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_600_ROSTLINY_V_LÉTĚ Téma: ZOPAKOVAT SI KVETOUCÍ.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníduben 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 28) Rozmanitost.
Průmyslová hnojiva Ch_069_Průmyslová hnojiva Autor: Ing. Mariana Mrázková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování učiva Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Mikrovlnné přenosy Mikrovlnné.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola Kpt. Jasioka, Havířov-Pr. Suchá Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČÁSTI ROSTLIN Autor: Mgr. Irena Tomicová Výukový materiál zpracován.
Šikovné ruce – cesta k úspěchu Reg. č. CZ.1.07/1.1.13/ Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: UMĚLÉ EKOSYSTÉMY
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
OVOCE a jeho plody.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
VY_32_INOVACE_04-52 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 10 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
Sady a ovocné zahrady.
se sluchovým postižením“
Organismy v sadech a ovocných zahradách.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 1: Jablíčko
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
DUM - Digitální Učební Materiál
Člověk a jeho svět, 2. ročník
Krytosemenné dvouděložné rostliny
Člověk a jeho svět 4. ročník
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
10.11 – Vietovy vzorce, iracionální rovnice
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_07_ Ovoce
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
LOGARITMICKÉ ROVNICE- procvičení
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TÉMA: Přírodní společenstva
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
DUM - Digitální Učební Materiál
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
4.8 Nerovnice s abs. hodnotami – Metoda nulových bodů
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
IV/ Přímka a její části Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Člověk a jeho svět, Prvouka, Stavba stromu
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Růžovité 2 - čeleď pojmenovaná po královně květin - růži 1.
Základní škola Rosice, okres Chrudim
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Transkript prezentace:

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání CZ.1.07/1.1.10/01.0063 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana

Sady a ovocné zahrady Rostliny sadů a ovocných zahrad Přírodopis 7. ročník Jana Míková

Sady a ovocné zahrady Umělý ekosystém Člověk rozhoduje, které rostliny zde vysadí a jak je rozmístí Pod stromy vysévá trávu ??? Jak jdou po sobě názvy posečené a sušené trávy luk???

Rostliny sadů a ovocných zahrad ??? Vysvětli pojem „krytosemenné rostliny“ ??? ??? Vyjmenuj části květu ???

Stromy Ovocné – jabloň,hrušeň, třešeň, švestka, meruňka, broskvoň Šlechtění = plané odrůdy → nové odrůdy Způsoby šlechtění: 1. výběrem (rozmnožování nejlepších rostlin) 2. křížením - záměrné přenášení pylu z jedné rostliny na pestík jiné vybrané rostliny

Odrůdy ovocných stromů Letní, podzimní, zimní Například Discovery, Idared, Golden !!! Zjisti doma, u známých nebo v obchodě jaké jsou další odrůdy jablek. Zapiš !!!

Byliny řebříček obecný

svízel povázka kmín luční

vikev plotní jetel luční jetel plazivý

zvonek rozkladitý srha říznačka psárka luční

Úkoly: Opiš si do sešitu názvy bylin rostoucích v sadech z učebnice strana 18. Tři ze zapsaných bylin si nakresli. Přines si na příští hodinu plod ovoce nebo zeleniny.

Jakou máš paměť ?

Zdroje obrázků: www.botanika.wendys.cz