VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_410, 21. sada, Přírodověda
Advertisements

Název:Živočichové kolem nás Autor: Mgr. Marcela Hradecká,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zpracovala Jitka Ciprová
Slovesa – způsob oznamovací
Základní skupiny živočichů
PRVOUKA 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_10.
Zoologická zahrada Východ ZOO.
PTÁCI RYBY PLAZI SAVCI OBOJŽIVELNÍCI BEZOBRATLÍ ÚKOL ÚKOL ÚKOL ÚKOL
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
VY_52_INOVACE_PŘV.5.29 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Živočichové - obratlovci
VY_32_INOVACE_02_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_OBRATLOVCI Mgr. Denisa Krausová
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Plazi 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_409, 21. sada, Přírodověda
Bezobratlí.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme Tento projekt č. CZ.1.07/1.1.07/ spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Třídění přírodnin.
Obratlovci Pětilístek: páteř
Třídění přírodnin.
Obratlovci: opakování
Třídění živých organismů
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
BROUCI.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
Obratlovci-prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
TŘÍDĚNÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ
Třídění živých organizmů
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
OBRATLOVCI Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Živočichové.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ   Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace

ANOTACE Předmět: Přírodověda Název: Živočichové Anotace: .Žáci si upevňují poznatky z třídění živočichů – obratlovců a bezobratlých. Podle základních znaků doplňují názvy do křížovky a tajenku dopisují do shrnujícího textu. Výstup: Třídění živočichů Klíčová slova: Obratlovci, bezobratlí, ryby, obojživelníci, plazi, ptáci, savci, hmyz, červi, měkkýši, žábry, plíce, larvy Autor: Mgr. Jana Sachsová Cílová skupina: 1. stupeň ZŠ Ročník: 5. ročník Vzdělávací program: Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, 793/2009 , Škola pro každého Druh učebního materiálu: Prezentace, pracovní listy Formát: MS PowerPoint 2010 Celkem 8 snímků

Tajenka č. 1 K obojživelníkům patří žáby, mloci a … Pulci dýchají (čím) Ryby dýchají (čím) Hadi, žáby, ještěři jsou … Ptáci mají tělo přizpůsobené k … Larvy obojživelníků jsou … Obojživelníci kladou vajíčka do … Ryby žijí ve … Dospělí obojživelníci dýchají (čím) Tělo hadů pokrývají … 1. X 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Řešení 1. X č o l c i 2. ž á b r a m 3. 4. p z 5. e t u 6. 7. v d y 8. K obojživelníkům patří žáby, mloci a … Pulci dýchají (čím) Ryby dýchají (čím) Hadi, želvy a ještěrky jsou … Ptáci mají tělo přizpůsobené k … Larvy obojživelníků jsou … Obojživelníci kladou vajíčka do … Ryby žijí ve … Dospělí obojživelníci dýchají (čím) Tělo hadů pokrývají … 1. X č o l c i 2. ž á b r a m 3. 4. p z 5. e t u 6. 7. v d y 8. ě 9. í 10. š n

Tajenka č. 2 Hmyz – motýli – na křídlech má paví oka Zahradní živočich s ulitou Nejpočetnější třída bezobratlých Hmyz – brouk – živí se mšicemi, někdy je sedmitečné Žije v řece, je ukrytá v tuhé schránce Skupina živočichů, kteří mají 1 pár blanitých křídel a 1 pár krovek Hnízda si tvoří ze dřeva, které zpracují na papír Mají 2 páry velkých barevných křídel, dlouhým sosákem sají nektar z květů Hmyz – blanokřídlí, užitečný pro člověka Skupina hmyzu, který má 2 páry blanitých křídel 1. X 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Řešení 1. X b a o č k 2. h l e m ý ž ď 3. y z 4. s u n é 5. š 6. r c i Hmyz – motýli – na křídlech má paví oka Zahradní živočich s ulitou Nejpočetnější třída bezobratlých Hmyz – brouk – živí se mšicemi, někdy je sedmitečné Žije v řece, je ukrytá v tuhé schránce Skupina živočichů, kteří mají 1 pár blanitých křídel a 1 pár krovek Hnízda si tvoří ze dřeva, které zpracují na papír Mají 2 páry velkých barevných křídel, dlouhým sosákem sají nektar z květů Hmyz – blanokřídlí, užitečný pro člověka Skupina hmyzu, který má 2 páry blanitých křídel 1. X b a o č k 2. h l e m ý ž ď 3. y z 4. s u n é 5. š 6. r c i 7. v 8. t 9. 10. ř í d

ŽIVOČICHOVÉ Živočichy dělíme podle toho, jestli mají nebo nemají kostru složenou z kostí a obratlů na 2 skupiny: _______________________ (tajenka č. 1) Do této skupiny patří R _ _ _, _ B _ _ _ _ _ _ _ _, _ L _ _ _, _ _ Á _ _ a S _ _ _ _ . Mezi savce patří Č _ _ _ Ě _. 2) _______________________ (tajenka č. 2) Do této skupiny patří např. brouci, motýli, dvoukřídlí, blanokřídlí, červi, pavouci, hlemýždi.

Zdroj: www.office.microsoft.com