Cesty pro zdraví České lázně a Medicínský turismus 7. seminář Sdružení lázeňských míst ČR Teplice Kateřina Setunská 21.9.2018
Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus Od srpna 2015 vznik nového odboru regionální partnerství a vztahy B2B Oddělení produktového managementu Aktivní turismus Cykloturismus, pěší turistika, golf, zimní aktivity (běžky, lyže),.. Kulturní turismus Kulturní cesty (architektura, gastronomie, technické památky,..) Lázeňství a medical turismus Dosavadní aktivity CzechTourism: 21.9.2018
TV kampaň Česko – země příběhů 7-9/2014 30 s. reklamní spot na zpravodajské TV Rossija 24 Průměrná denní sledovanost: 6 267 560 mil. diváků Pokrytí: celá Ruská federace, celosvětový signál Celkový počet výstupů: 1 436 za období 7-9/2014, více než polovina výstupů v hlavním vysílacím čase Výše investice: 8,5 mil CZK Kampaň dosáhla vyšší mediální ukazatele než bylo plánováno: +24% OTS Rossija 24 (2014) Prognózované mediální ukazatele Dosažené mediální ukazatele Rossija24 je zpravodajská TV s vysokou sledovaností definované TG (bonitní klientela se zájmem o cestování). Státní TV, šířená bezplatně, je povinnou součástí multipacků Afinita vůči TG 138 163 Share Průměrná denní sledovanost (mil. diváků) 4 % 4 821 200 5,2 % 6 267 560 Reach 82 % 85 %
Online propagace na sociálních sítích a webu Sociální síť V Kontakte od března 2015 nová správa V Kontakte – více než 70 postů měsíčně počet fanoušků: 8 115 propagace MS v hokeji 2015 zájem především o Prahu, české lázně 21.9.2018
21.9.2018
21.9.2018
21.9.2018
21.9.2018
21.9.2018
Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus Vybrané dosavadní aktivity CzechTourism: 07 – 09/2014 kampaň Rusko vysílání 30s spotu Land of Stories se zaměřením na propagaci lázeňství proběhlo na zpravodajské TV Rossija 24 (celostátní bezplatná TV, celosvětový signál) průměrná denní sledovanost: 6 267 560 mil. diváků Vydání brožury Medical Tourism in the Czech Republic (AJ, NJ, RJ, Čínš., Arab.) Vznik analýzy pro vstupní zadání produktu medical turismus, vznik webu www.medicaltourism.cz Vydání brožury Lázně v ČR (NJ, PJ, RJ, Arab.), příprava ČJ a AJ A další 21.9.2018
Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus Agenda 2015 Vytvoření pracovní skupiny produktu lázeňství a medical turismus, první setkání listopad/prosinec 2015 Konference Sdružení lázeňských míst v Lednici 12. – 13. 11. 15: Destinační management a lázeňství Podzim 2015 – Fotoprodukce lázeňství – Jeseníky, Velké Losiny Podzim 2015 – Vstupní výzkum (VŠH) analýza stávající nabídky v lázeňství Rusko – Mezinárodní turistický veletrh „Expotravel 2015“ 8. – 9. 10. 2015, V4 Roadshow, říjen 2015 (Jekatěrinburg, Perm, ) Medical turismus – obnovení spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví, partnerství 21.9.2018
21.9.2018
Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus Agenda 2016 Produkt propojen s tématem výročí Karla IV. (700 let od narození) tzv. Karlovská místa = ve spolupráci s regiony Obsah produktů a připravovaných fam, press tripů: linka: příběh – itinerář – atraktivity – služby – rezervace Příklad: Západní Čechy: Karlovy Vary, Loket, Bečov nad Teplou, Plzeň – příběhem Královská péče (příběh aristokratů v lázních, legenda Karlovy Vary,..) – lázeňské a wellness procedury, pivní lázně, živá kultura, shopping, noční život (blízké i vzdálené trhy) Důraz na propojení karlovských i nekarlovských míst (např. lázně + golf) 21.9.2018
Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus Press tripy: témata – itineráře + komunikační témata Královské zážitky v českých lázních Vyrobeno pro královský dvůr – regionální produkty Trhy: Lázeňství – Francie, Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko, Skandinávie, Španělsko VB, Čína, Hong Kong a JV Asie, Japonsko, Mexiko a Latam, Rusko, USA, Blízký Východ, Izrael Medicínský turismus – VB, Blízký východ, Izrael 21.9.2018
Cesty pro zdraví – České lázně a Medicínský turismus Produkty : od imagových brožur k produktové nabídce Podmínky spolupráce !!! Riziko nedovolené veřejné podpory (Fórum cestovního ruchu Plzeň 11. -13. 11. 2015) Finance – oboustranná kooperace Partnerství – eventy 2016 21.9.2018
Děkuji za pozornost. Kateřina Setunská Produktový manažer ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 tel. +420 221 580 4ˇ98 setunska@czechtourism.cz www.czechtourism.cz