Ochrana životného prostredia

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Problémy životního prostředí a jejich řešení 1: ovzduší
Advertisements

Den Země – svátek planety
Písemka č. II.  jméno, kruh, varianta 1, 2  Odpověď – 1 a b, 2 b, 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 
ENVIRONMENTÁLNÍ INFORMATIKA A REPORTING X. Environmentální informační systémy.
a víceúrovňové vládnutí
Písemka č.III  jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b 2 b 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Znečišťování ovzduší Karel Severa.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Organizace zabývající se ochranou přírody
1 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ. 2 Lidské ŽP je potřeba chránit: a)protože má globální charakter a jsme za něj zodpovědní b)staráme se většinou až o poškozené ŽP.
Vzduch Otázky na opakování VY_32_INOVACE_G3 - 12
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: V/2 Název: Využívání.
Písemka č. 4  jméno, kruh, varianta 5, 6  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a c b  6 x 50 sekund opisování 
Globální problémy Počátky environmentálního myšlení.
Ústavní základy ochrany životního prostředí JUDr. Veronika Vlčková.
Úvod do ekologie Zkus na kousek papíru napsat co si myslíš že znamenají tyto pojmy: 1.Ekologie 2.Environmentální výchova 3.Udržitelný rozvoj.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Kroměříž 13. –
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_01_Ochrana.
Ekologické globální problémy
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Ekologická politika EU
Globální problémy lidstva globální problémy týkají se celého lidstva ohrožují samotnou existenci člověka.
Globálne ekologické problémy
Čierne ovce Európskej únie
Chemický priemysel na Slovensku
Róbert Novotňák Paly Palidrab
Kyslé Dažde.
Význam vody pre život Erika Strihanová II. A.
Znečisťovanie vody Vypracovala :Veronika Simanová.
Projekt ako ekonomická kategória
Revízia dokumentu BREF pre výrobu cementu, vápna a oxidu horečnatého praktické skúsenosti prevádzkovateľa konferencia ENVIRO september.
Ing. Mgr. Kamila Januščáková 2012
Chráň prírodu! Eva Maronová.
Kristína Kajanová Nikoleta Janotíková Zuzana Polčicová
Globálne ekologické problémy
EKOPB PB.
Varianty konceptu rehabilitácie štrkovne Podunajské Biskupice na základe skúseností firmy Holcim Daniela Beles – regionálny koordinátor pre životné prostredie.
Vedecké dôkazy sú presvedčivé
Etické problémy a dilemy v sociálnej práci
Práca – trest alebo radosť?
Marketing Produkt.
ZŠ s MŠ KOMENSKÉHO ZELENÁ ŠKOLA.
Je kvalitné životné prostredie výsadou bohatých?
ODPADY.
Životné prostredie a vodíkový autobus
Potravinová pyramída Bc. Agáta Šuleková.
Súhrnná evidencia o vodách Súčasný stav a ďalší vývoj
Ako zachrániť Zem Globálne ekologické problémy
Všetko o Borsehung.
VODA a jej význam v prírode.
Zdajú sa ti pekné tieto obrázky?
Odpadova voda Na Slovensku.
Informatika, údaj, informácia, jednotka informácie, digitalizácia
OZÓN, SKLENÍKOVÝ EFEKT, KYSLÉ DAŽDE
INFOBOD KOŠICE HUSK 0801/072 Projekt
SLOVENSKÁ TECHNICKÁ UNIVERZITA V BRATISLAVE
Manažment vodného hospodárstva SR
Informatika Adriana Petríková 1.A.
Peter Gallo, Daniela Matušíková, Peter Gallo ml., Tünde Dzurov Vargová
Zemské magnetické pole
Prečo musíme hovoriť o kultúre a klíme školy?
ISŽP Informačný systém životného prostredia na Slovensku
Environmentální problémy
KRAJINNÁ SFÉRA PŘÍRODNÍ SLOŽKA ČLOVĚKEM TVOŘENÁ SLOŽKA
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Transkript prezentace:

Ochrana životného prostredia Veronika Gažková II. A Ochrana životného prostredia Veronika Gažková II. A

Medzinárodné organizácie Ochrana životného prostredia Medzinárodné organizácie Otázka prežitia Dôsledky znečistenia

Otázka prežitia Každý jedinec je zodpovedný za ochranu životného prostredia.  Nestačí túto problematiku nechávať na hlavných znečisťovateľov životného prostredia (priemysel, doprava, energetika...).  Všetci sa musíme zamyslieť nad naozaj pravdivou vetou...

Príroda dokáže existovať bez ľudí, no ľudia bez prírody existovať nemôžu! http://beo.sk/environmentalistika/362-ochrana-zivotneho-prostredia-otazka-prezitia http://www.google.sk/imgres?imgurl=http://raj.vsieti.sk/files/images/raj/taichi2.jpg&imgrefurl=http://raj.vsieti.sk/Tai-chi-ako-styl-zivota&usg=__uRCc6wsnW7QlfEIQ6cK9orxk-kc=&h=462&w=600&sz=85&hl=sk&start=0&zoom=1&tbnid=5rgi-SGmJlLCtM:&tbnh=155&tbnw=198&ei=pending&prev=/images%3Fq%3Dludia%2Bv%2Bprirode%26um%3D1%26hl%3Dsk%26biw%3D1024%26bih%3D634%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=446&oei=jVepTZLDO4GB4AagqrGoCQ&page=1&ndsp=12&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=178&ty=108 ra.jvsieti.sk

Znečisťujúci dym z továrne V dôsledku pokroku v priemysle, poľnohospodárstve a technológii vytvárame stále nové typy odpadu. Plyny, kvapaliny, pevný odpad, odpadky z domácností a kanalizačné splašky - to všetko naďalej prispieva k znečisťovaniu životného prostredia. Znečisťujúci dym z továrne

Hlavné dôsledky znečistenia životného prostredia Ozónová diera Sklenníkový efekt Kyslé dažďe Globálne otepľovanie http://referaty.aktuality.sk/ochrana-zivotneho-prostredia/referat-10076

Dôkazom, že nie všetci ľudia si pred otázkou znečisťovania prírody zatvárajú oči je vznik medzinárodných organizácii na ochranu životného prostredia.

Medzinárodné organizácie IUCN – MO na ochranu prírody a prír. zdrojov cieľom je ochrana biodiverzity a zabezpečenie správneho využívania prírodných zdrojov UNEP – enviromentálny program OSN cieľom je globálne ochraňovanie prírody Greenpeace – organizácia ochrancov ŽP - cieľom je riešiť problémy globálneho charakteru http://www.oskole.sk/?id_cat=6&clanok=6298

Zdroje čerpania informácií www.bio.sk www.raj.vsieti.sk www.referaty.atlas.sk www.imgs.idnes.cz www.referaty.aktuality.sk www.oskole.sk