2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Advertisements

PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
SETKÁNÍ SOUSEDŮ NAD PRAHOU
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Propagace a reklama na facebooku
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
DIDGERIDOO V JESKYNI ročník benefičního hudebního festivalu.
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
ART Oborová brána umění a architektura České oborové brány - současný stav a výhled.
Cíle o.s. ISIS  pomoc náhradním rodičům  zdárný vývoj dětí  přísun informací – vzdělávání  sdílení zkušeností mezi rodiči navzájem  prevence problémů.
Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Vypracovala: Jana Dlouhá Praha, dne
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Doprovodné programy I. běh ŠMP – Muzejní výstavnictví Mgr. Dagmar Fialová.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Bramborová slavnost 22. září 2007 Ekologické informační centrum Krátká u Sněžného.
Podpora přípravy projektů NNO pro příští programovací období 2007 – 13 Chceme zpracovat takové projekty NNO, jejichž cíle jsou společné více organizacím.
…… Brněnské Vánoce - vánoční trhy probíhají od do Jsou na dvou místech v centru města - na náměstí Svobody a na Moravském náměstí.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání GAUDEAMUS 2015/2016 Zasedání přípravného výboru veletrhu 31. března 2015 FIT VUT, Brno Zasedání.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
Nadační fond studentů Filozofické fakulty a Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity Studentská dobrovolnická praxe, PSY225 Věra Frančáková
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Pestrá přehlídka tvořivého a chytrého hraní pro rodiny s dětmi od 1 roku do 12 let.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Co je EUROGYM 2016? celoevropská sportovně – společenská akce s téměř dvacetiletou tradicí, desátý ročník proběhne od 18. do 24. července 2016 v Českých.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
Muzeum jako místo setkávání – prožitek jinak. Regionální muzeum v Litomyšli a jeho aktivity směrem k veřejnosti. Renata Kmošková, programová produkční.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Souběžně probíhají: 23. – Brno - Výstaviště Veletrh DSB - Dřevo a stavby Brno.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Regionální rozměr podpory zemědělství Ing. Josef Ryšavý Litoměřice.
DEN IZS VÝSTAVIŠTĚ PRAHA HOLEŠOVICE | 13:00 – 18:00 Akční ukázky | Více než 80 vozidel Policie | Hasiči | Záchranka Armáda a další složky.
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Vánoční Jarmark na ZŠ Svážná 9
Keltský archeoskanzen Nasavrky
RESORT LUHAČOVICE.
Zhodnocení projektu plk. Mgr. Pavla KOPECKÁ Vedoucí
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
11. ZASEDÁNÍ PORADNÍHO SBORU PRO SITUAČNÍ PREVENCI KRIMINALITY
Značka „Českosaské Švýcarsko
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Městská knihovna jevišovice
Český dům Moskva Jiří Podhola.
JARNÍ TRHY 2019.
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
Mgr. Michaela Brábníková Památník Lidice
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu

Současně s Jarními trhy probíhají na Výstavišti akce: Místo: Prostranství mezi vstupní bránou a Průmyslovým palácem Termín: 23. 3. – 25. 3. 2018 (případně 20. – 22. 4. 2018) Čas: cca 10:00 – 18:00 Cílová skupina: široká veřejnost Jarní trhy v březnu představí a nabídnou sadbu na nadcházející sezónu. Tedy sazenice, řezané i vázané květiny, hrnkové květiny, truhlíky, velikonoční výzdobu, farmářské produkty a výrobky, velikonoční pečivo i cukroví, marmelády, sirupy apod. Velkou část nabídky bude tvořit občerstvení přímo na místě tak, aby návštěvníci poseděli a zažili atmosféru. Prodej a nabídka bude doplněna o workshopy jako např. aranže květin, rostlin, dětské tematické dílny až po nabídku domácího kompostování a rady přítomných profesionálů.   Na trzích dáváme prostor především lokálním pěstitelům a malým podnikatelům a soustředíme se na rozmanitost a kvalitu nabídky. Spolupráce s Českým zahrádkářským svazem, oslovujeme menší prodejce, oslovujeme partnery do zóny občerstvení. Chystáme i doprovodný program – dílny, odborné přednášky, podium s programem. Připravena bude jarní tematická výzdoba, mobiliář. Současně s Jarními trhy probíhají na Výstavišti akce: Evolution festival (návštěvnost cca 15 000) Výstava Hyeronymus BOSH, (návštěvnost během víkendu cca 1000) Výstavia MUMIE 2018 (návštěvnosti během víkendu cca 2000) Matějská pouť (návštěvnost během víkendu cca 10 000)

NABÍDKA PARTNERŮM VYTVÁŘEJTE SPOLU S NÁMI zajímavé akce na Výstavišti. ZAKLÁDEJTE SPOLU S NÁMI tradice, které se trvale zapisují do pražského kulturního kalendáře. ZÍSKÁVEJTE možnost prezentace na našich ZAJÍMAVÝCH akcích. USPOŘÁDEJTE SI NA VÝSTAVIŠTI ZA ZVÝHODNĚNÝCH PODMÍNEK SVŮJ originální FIREMNÍ VEČÍREK v netradičním prostoru.

STAŇTE SE PARTNEREM AKCE Partner akce Hlavní partner akce Venkovní plochy Logo a titul „Partner“ na billboardech k akci Logo a titul „Partner“ na plachtách a komunikačních nosičích v areálu Výstaviště Web stránky a sociální sítě Logo a titul „Partner“ na Web stránkách – speciálně věnované akci České Vánoce na Výstavišti Logo a titul „Partner“ na FB profilu Výstaviště Možnost společné dlouhodobé soutěže Venkovní plochy Vlastní banner/reklamní nosič u hlavního podia/na hlavním podiu – dle možností partnera Logo a titul „Hlavní partner“ na billboardech k akci Logo a titul „Hlavní partner“ na plachtách a komunikačních nosičích v areálu Výstaviště Web stránky a sociální sítě Logo a titul „Hlavní partner“ na Web stránkách – speciálně věnované akci na Výstavišti – možnost komunikace vlastních výrobků či služeb Logo a titul „Hlavní partner“ na FB profilu Výstaviště Možnost komunikace produktů či služeb na FB profilu Výstaviště Možnost společné dlouhodobé soutěže

Děkujeme za podporu a těšíme se na viděnou během Jarních trhů na Výstavišti Praha. Renata Lišková projektová manažerka mobil: +420 702 153 664 renata.liskova@prahaexpo.cz