Kompetence pro život & průběžné výsledky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Advertisements

Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci Vítejte u prezentace akce „Ne moc médií“ Hana Hančová 2007.
PROČ PROJEKT VZNIKL? Projekt reaguje na: zvyšující se požadavky znalostní společnosti rostoucí nároky na pedagogické pracovníky(PP) na posílení kompetencí.
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
Někdy je dobré se zastavit a zamyslet se nad životem Všem mým přátelům.
Vzájemná hospitační činnost
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
IVIG: jede se dál… Lenka Bělohoubková. Rok rychlá bilance O Volby do VV AKVŠ => volba nového předsedy komise O Jarní workshop : pre-testy a post-testy.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
FINANČNÍ GRAMOTNOST. COFET x finanční gramotnost Vzdělávací materiály Kurzy Semináře, konference Mediální kampaň Projekty.
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
HODNOCENÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ 29. února 2012 Střední průmyslová škola polytechnická – Centrum odborné přípravy Zlín Mgr. Michal Hampala.
Využití výsledků PISA ve školách PhDr. Josef Basl, Ph.D., Mgr. Radek Blažek Oddělení zjišťování výsledků vzdělávání.
Dopis od Boha.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Společně proti úrazům ve městě Chrudim. Zdravé město Chrudim  Zdravé město od roku 2001 – vstup do NSZM ČR  Podpora zdraví (soulad psychické, fyzické.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
KDYŽ TĚ CHVÁLÍM, KDYŽ SE ZTIŠÍM, JÁ VÍM, TY SÁM JSI BŮH,
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
Workshop - gymnázium Hladnov
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Rozdílné vnímání rizikovosti netolismu žáky a pedagogy.
PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Rosteme spolu Občanské sdružení AVE – ZŠ a SŠ v Moravskoslezském a Olomouckém kraji.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Vzdělávací materiál Mgr. Kristýna Dvořáková. Co může být ? Pracovní list pro žáka Prezentace DUM Didaktická pomůcka Příprava na hodinu Písemná práce Osmisměrka.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Implementační projekt KAP
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Práva dítěte Výchova k občanství
Název operačního programu:
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Víte, kdo já jsem? Manuel et musical 1.
Vítejte na třetí místní konferenci
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Kompetence pro život & průběžné výsledky

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ 700

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ N (celek)= 694 N (MSK)= 316

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ N (celek)= 694 N (MSK)= 316

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ

Zapojení žáků ZŠ a SŠ 19 102 (stav k 31.8.2013) Počet žáků, s nimiž pedagogové již ověřovali aktivity (podepsaní na prezenční listině): 19 102 (stav k 31.8.2013) 21000

Zpětná vazba od žáků ZŠ a SŠ 7

Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor

Zpětná vazba od zapojených žáků

Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor

Zpětná vazba od zapojených žáků

Střípky z dotazníků „Byla to zábava a víc jsme se naučili.“ „Méně se stydím mluvit před ostatními.“ „Dozvěděl jsem se, že život není lehký.“ „Musela jsem trošku přemýšlet, což obvykle nedělám.“ „Dozvěděla jsem se něco, co jsem předtím nevěděla.“ „Pošlete další listy, chci další práci!“ „Hodně jsme se jako tým sblížili.“ „Musel jsem plně důvěřovat svému navigátorovi.“ „Musela používat své znalosti z předešlých hodin.“ „Rozvinul jsem zakrnělou část svého mozku vymýšlející kraviny.“

Zpětná vazba od pedagogů 13

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Děkuji za pozornost 21