Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_42_Adverbs Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1115.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Adwerbs Příslovce.
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
skype: sadmanwholikesblues
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Comperatives and superlatives Adverbs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Adverbs Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ14 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: VIII. Datum vytvoření:25.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace je se skládá z přehledu daného učiva a ze cvičení.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Hands in action Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-10 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
ANIMALS DO YOU KNOW THESE ANIMALS?.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_05_A7_Bartonkova TÉMA: Tvoření příslovcí OBSAH: Tvoření příslovcí ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_ Past continuous Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
ADVERBS Příslovce. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Romana Slámová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.20_senses Název: Senses Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Practicing of to be and possessives
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Stupňování přídavných jmen
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
Tvorba příslovcí a jejich stupňování
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Modals: can can´t Škola
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_42_ Long adjectives Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_42_ time prepositions Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PŘÍDAVNÁ JMÉNA – ADJECTIVES Anotace: Materiál je určen žákům 7
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
VY_32_INOVACE_09.1/03 ADJECTIVES
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
VY_32_INOVACE_09. 1/08 ZÁKLADNÍ ŠKOLA JABLONEC NAD NISOU, 5
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_42_Adverbs Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1115 Anotace: Prezentace umožňuje žákům 7. ročníku seznámit se s odvozováním příslovcí od přídavných jmen. Materiál obsahuje názorné animace. Některé snímky lze využít jako zápis, jiné jsou určeny k procvičování a opakování látky.

ADVERBS příslovce

- ly blíže popisují slovesa ptáme se „jak?“ tvoří se z přídavných jmen, většinou připojením ADJECTIVES ADVERBS - ly beautitul krásný slow pomalý happy šťastný safe bezpečný horrible hrozný beautifully krásně slowly pomalu happily šťastně safely bezpečně horribly hrozně

Practise Use adverbs to change the following sentences.

1) Kayla is a perfect singer. She sings .... 2) Dave is an excellent runner. He … 3) My sister is a loud player. She … 4) Sue is a careful ridder. 5) Tony is a dangerous driver. He …. 6) The penguin is a crazy dancer. It …….

1) Kayla is a perfect singer. She sings perfectly. 2) Dave is an excellent runner. He runs excellently. 3) My sister is a loud player. She plays loudly. 4) Sue is a careful rider. She rides carefully. 5) Tony is a dangerous driver. He drives dangerously. 6) The penguin is a crazy dancer. It dances crazily

Practise Choose the right words - adverbs or adjectives

She writes quick/ quickly. She´s quick/ quickly at writting. He´s a lazy/ lazily student. He studies lazy/lazily. John plays terrible/ terribly. He´s a terrible/ terribly player. Ron flies safe/ safely. Flying is safe/ safely with Ron. Cats are quiet/ quietly animals. They can move quiet/ quietly. They are dancing funny/funnily. Their dance is funny/funnily. Penguins are happy/ happily. They sing happy/ happily. It´s a heavy/ heavily rain. It rains heavy/ heavily today. A turtle walks slow/slowly. It´s a slow/slowly animal.

She writes quickly. She´s quick at writting. He´s a lazy student. He studies lazily. John plays terribly. He´s a terrible player. Ron flies safely. Flying is safe with Ron. Cats are quiet animals. They can move quietly. They are dancing funnily. Their dance is funny. Penguins are happy. They sing happily. It´s a heavy rain. It rains heavily today. A turtle walks slowly. It´s a slow animal.

Shirley takes pictures nice/ nicely. She makes nice/nicely pictures. Parker is a bad/ badly student. He studdies bad/ badly. They dance easy/ easily. Dancing is easy/easily for them. We´re sitting comfortable/comfortably in our comfortable/comfortably sofa. It wasn´t a real/ really ghost but it was real/ really scary.

Shirley takes pictures nicely. She makes nice pictures. Parker is a bad student. He studdies badly. They dance easily. Dancing is easy for them. We´re sitting comfortably in our comfortable sofa. It wasn´t a real ghost but it was really scary.

Irregular adverbs nepravidelná příslovce ADJECTIVES ADVERBS good dobrý far daleký hard těžký near blízký late pozdní fast rychlý early časný well dobře far daleko hard hardly těžko stěží near nearly blízko téměř late pozdě lately poslední dobou fast fychle early časně

Harry is a good/ well student. He studdies good/ well. Dancing is hard/ hardly for her. She can hard/ hardly dance. Mr. Parkes is a hard/ hardly worker. He works hard/ hardly. Adam swims fast/ fastly. He´s a fast/fastly swimmer. The forest isn´t far/farly. It´s near/ nearly the tent. The tent is near/ nearly in the forest.

Harry is a good student. He studdies well. Dancing is hard for her. She can hardly dance. Mr. Parkes is a hard worker. He works hard. Adam swims fast. He´s a fast swimmer. The forest isn´t far. It´s near the tent. The tent is nearly in the forest.

Late/ lately Tom comes late/lately for school. He isn´t an early/ earlily bird. He doesn´t get up early/ earlily. Her dress is beautifull/ beautifully. She looks beautiful/ beautifully. My uncle drives a motorbike carful/ carefully. He´s a careful/ carefully driver. Edward is a high/highly jumper. He jumps high/ higly.

Lately Tom comes late for school. He isn´t an early bird. He doesn´t get up early. Her dress is beautifull. She looks beautifully. My uncle drives a motorbike carefully. He´s a careful driver. Edward is a high jumper. He jumps high.

Použité zdroje obrázků http://www.animationlibrary.com/ www.office.microsoft.com