Dělení se zbytkem 3. ročník ZŠ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_206_DĚLENÍ_TŘEMI Téma: DĚLENÍ TŘEMI.
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Dělení desetinným číslem Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
2.3 ROZKLAD VÝRAZŮ NA SOUČIN Mgr. Petra Toboříková.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná Název: VY_32_INOVACE_28_HLEDANI CISEL Téma: Hledání čísel Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace:
7 236 : 23 Číslo, které si označíme nesmí být menší než dělitel, musí být v tom čísle obsaženo : 23 jako 70 : 20 V jednotlivých krocích dělení.
Mnohočleny Sčítání, odčítání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Dělení desetinných čísel beze zbytku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Elektronická učebnice - II
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
Poměr.
AUTOR: Martina Dostálová
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Jak vyřeším maxi-čtvereček?
Dělení mnohočlenu mnohočlenem
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Matematická gramotnost Znaky dělitelnosti
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Násobíme, dělíme mimo obor násobilek do
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 07 Vytýkání I
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Procvičení a upevnění učiva
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Jméno autora:  Marie Roglová Škola:  ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
VY_32_INOVACE_FCE1_15 Funkce 1 Logaritmus.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Zlomky Čísla smíšená..
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Dělení celých čísel (- 10) : (- 5) = 4 : (- 2) = (- 25) : 5 = Obsah:
Společný dělitel … a jak ho najít.
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Násobení a dělení číslem 5
Stavební fakulta ČVUT, B407
Posuň čárku 2.
Dělitelnost J. Šiřická Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Aritmetické operace s binárními čísly
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Lomené výrazy (8) Dělení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Opakování 2. písemná práce
Druhá mocnina a odmocnina
Sčítání a odčítání racionálních čísel
NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Rovnice.
Dělitelnost přirozených čísel
Desetinná čísla 6. ročník ZŠ.
Nejmenší společný násobek,
Transkript prezentace:

Dělení se zbytkem 3. ročník ZŠ

Zopakuj si řady násobků. ___ 6 8 ___ 12 14 ___ ___ 20 6 ___ ___ 15 18 ___ 24 ___ 30 ___ 8 12 ___ ___ 24 ___ 32 36 ___ ___ ___ 20 25 ___ 35 ___ ___ 50 ___ 12 ___ ___ 30 ___ ___ 48 54 ___ 14 ___ 28 ___ ___ ___ 56 ___ 70 ___ ___ 32 ___ 48 ___ ___ 72 ___ ___ 18 27 ___ ___ 54 ___ ___ ___ 90

Přiřaď nejbližší menší násobek: čísla 2 k číslu … 13 2 9 12 17 20 5 8 3 10 11 4 21 16 čísla 3 k číslu … 26 27 14 30 8 24 31 3 29 6 17 12 4 15

Přiřaď nejbližší menší násobek: čísla 4 k číslu … 21 36 9 28 38 20 19 24 31 16 27 8 čísla 5 k číslu … 27 30 46 15 18 25 9 20 33 5 21 45

Přiřaď nejbližší menší násobek: čísla 6 k číslu … 35 12 29 30 44 54 17 24 59 18 23 42 čísla 7 k číslu … 25 56 64 42 38 21 43 70 59 63 76 35

Přiřaď nejbližší menší násobek: čísla 8 k číslu … 65 16 82 40 19 64 37 48 44 32 53 80 čísla 9 k číslu … 13 63 46 18 91 54 57 9 66 90 25 45

16 : 3 = 5 (1) Dělenec Dělitel Neúplný podíl Zbytek

Počítej dělení se zbytkem. 15 : 2 = ________ 9 : 2 = ________ 17 : 2 = ________ 3 : 2 = ________ 21 : 2 = ________ 13 : 2 = ________ 7 : 2 = ________ 32 : 3 = ________ 14 : 3 = ________ 22 : 3 = ________ 8 : 3 = ________ 19 : 3 = ________ 29 : 3 = ________ 2 : 3 = ________

Počítej dělení se zbytkem. 18 : 4 = ________ 35 : 4 = ________ 26 : 4 = ________ 9 : 4 = ________ 23 : 4 = ________ 31 : 4 = ________ 15 : 4 = ________ 36 : 5 = ________ 29 : 5 = ________ 53 : 5 = ________ 14 : 5 = ________ 48 : 5 = ________ 22 : 5 = ________ 19 : 5 = ________

Počítej dělení se zbytkem. 17 : 6 = ________ 45 : 6 = ________ 29 : 6 = ________ 62 : 6 = ________ 34 : 6 = ________ 15 : 6 = ________ 23 : 6 = ________ 25 : 7 = ________ 59 : 7 = ________ 34 : 7 = ________ 16 : 7 = ________ 65 : 7 = ________ 48 : 7 = ________ 73 : 7 = ________

Počítej dělení se zbytkem. 26 : 8 = ________ 84 : 8 = ________ 39 : 8 = ________ 17 : 8 = ________ 46 : 8 = ________ 55 : 8 = ________ 63 : 8 = ________ 29 : 9 = ________ 67 : 9 = ________ 95 : 9 = ________ 38 : 9 = ________ 53 : 9 = ________ 42 : 9 = ________ 74 : 9 = ________