Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál pro 6.ročník
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová VESMÍR = VELKÁ ČÍSLA.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál pro 8.ročník
VY_32_INOVACE_
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Číselné množiny - přehled
Neguj výroky. Urči jejich pravdivostní hodnotu
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
AUTOR: Martina Dostálová
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název DUM: VY_32_INOVACE_V_2_16_Desetinná čísla 1
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Číselné soustavy a kódy
Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Sčítání desetinných čísel
Kritéria dělitelnosti
Přirozená čísla do tisíce
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Zlomky Čísla smíšená..
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
FUNKCE – vlastnosti Co znamená rostoucí funkce?
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dělitelnost přirozených čísel
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Násobení a dělení číslem 5
Stavební fakulta ČVUT, B407
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Posuň čárku 2.
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
AUTOR: Mgr. Kateřina Prachařová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_15_ZLOMKY
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
MATEMATIKA Desetinná čísla.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ČÍSELNÉ MNOŽINY Jitka Mudruňková 2014.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s. Autor: Martin Anderle Název: VY_32_INOVACE_04_ Téma: zápis desetinného čísla Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3045 Anotace: seznámení se zápisem desetinného čísla.

Zápis desetinného čísla Děti dostali čokoládu A protože jich bylo deset – stejně jako kousků čokolády, dostal každý jeden kousek – jednu desetinu (jeden kousek z deseti)

Zápis desetinného čísla = jedna desetina . Zapíšeme a protože každý dostal jen malý kousek a ne celou čokoládu- řekneme že každý dostal žádnou celou a jednu desetinu čokolády. Jedna desetina ( ) se zapíše taky takto: 0,1

Počítání s desetinnými čísly Jak se sečtou desetiny? + = 0,1 + 0,1 = 0,2 = 0,2

Zapiš desetinným číslem žádnou celou a dvě desetiny čokolády……………… žádnou celou a tři desetiny čokolády……………….. žádnou celou a čtyři desetiny čokolády…………….. žádnou celou a pět desetin čokolády……………….. žádnou celou a šest desetin čokolády………………. žádnou celou a sedm desetin čokolády……………… žádnou celou a osm desetin čokolády……………….

Vybarvi 0,1 čokolády Vybarvi 0,5 čokolády Vybarvi 1 celou čokoládu Vybarvi 1 celou a 0,1 čokolády Vybarvi 1 celou a 0,5 čokolády

Použité materiály : vlastní tvorba