Opakování fyzikálních veličin-správný zápis fyzikálních veličin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kalkulace S tudent. Osnova výkladu 1.Kalkulace nákladů a způsoby jejího rozlišení 2.Kalkulační vzorec nákladů 3.Stanovení nákladů na kalkulační jednici.
Advertisements

ANOTACE Materiál slouží pomocí zábavné formy k zopakování základních znalostí a poznatků z vlastností elektrického proudu. Žáci si díky materiálu zopakují,
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - TEPLOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
Měření délky Zpracovala: ing.Alena Pawerová. Délka je fyzikální veličina FYZIKÁLNÍ VELIČINY určují ve fyzice vlastnosti těles i látek, a také jejich změny.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
HUSTOTA Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_14_29.
Zeměpisná poloha zeměpisná šířka zeměpisná délka rovník rovnoběžka
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák naváže na znalosti, které získal o hustotě v prvouce a přírodovědě.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
Měření délky pevného tělesa
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Objem a povrch kvádru a krychle
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_17_MERENI_OBJEMU_TELES Název materiálu:
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_17 Výkon Šablona číslo: IX Sada číslo: I
Algoritmizace - opakování
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
Hmotnost jako fyzikální veličina Převody hmotnostních jednotek
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_33_FYZIKA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Člověk a jeho svět 4. ročník
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_FYZIKA
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_05_FYZIKA
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_20_FYZIKA
zpracovaný v rámci projektu
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Délka
Výpočet neznámé veličiny z vybraných fyzikálních vzorců
VY_32_INOVACE_Fi_III_21 Název Svět - soutěž
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
VY_32_INOVACE_
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VLASTNOSTI LÁTEK I délka, hmotnost.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
STAVOVÁ ROVNICE IDEÁLNÍHO PLYNU.
Mechanika VY_32_INOVACE_05-16 Ročník: VI. r. VII. r. VIII. r. IX. r.
Výpočet hmotnosti tělesa
MĚŘENÍ DÉLKY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU:
VELIČINY A JEJICH MĚŘENÍ
Fyzikální veličiny.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
VLASTNOSTI KAPALIN
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Mechanika tekutin a tlak
Funkce Pojem funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hustota Máme tři krychličky o objemu 1 cm3. Krychličky jsou z různých materiálů. Pouhým potěžkáním zjistíme, že každá má jinou hmotnost. Měřením na vahách.
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Nejmenší společný násobek,
Digitální učební materiál
Základní pojmy.
Transkript prezentace:

Opakování fyzikálních veličin-správný zápis fyzikálních veličin

Co budu na konci hodiny znát? Zopakují si správný zápis fyzikálních veličin Budu samostatně rozlišovat mez veličinami základními a odvozenými Získám praxi v odhadování fyzikální veličiny délka a hmotnost

Opakování vědomostí K čemu slouží fyzikální veličiny? Popiš tvorbu správného fyzikálního zápisu u fyzikální veličiny délka. Napiš správný fyzikální zápis těchto fyzikálních veličin Hmotnost Rychlost Hustota Objem Pomocí tabulek najdi základní a odvozený fyzikální veličiny

Odhady… Odhadni co nejpřesněji hmotnosti: Mince, pera, tužky, ploché baterie Své odhady ověř měřením Odhadni co nejpřesněji délky: Jednoho centimetru, jednoho decimetru, rozpětí paží