DE 5 Vydělávání peněz dnes a v budoucnosti (20)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Z ÁKLADNÍ POJMY V ÚČETNICTVÍ ODBĚRATEL – DODAVATEL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Pecková. Dostupné z Metodického.
Advertisements

Nový zákon o nemocenském pojištění. Vývoj průměrného procenta pracovní neschopnosti.
Implementace e-výpůjček Flexibooks v systému Aleph Tereza Šorejsová, Jiří Rataj SUAleph, 19. listopadu 2015, Brno.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
KONCEPT A MOŽNOSTI PODPORY SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ Svatava Škantová MPSV 7. října 2015, Praha.
CP kapitálového trhu - na dobu delší než 1 rok Podoba CP - listinný CP - zaknihovaný CP Nominální hodnota = hodnota vytištěná na CP Tržní hodnota =
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
Hospodaření s oběžným majetkem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Švejdová. Dostupné z Metodického portálu cz,
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 AnotaceFormou.
1 Mgr. Ing. Bc. Radek Neděla. Zákoník práce 1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ 2. PRACOVNÍ POMĚR 3. DOHODY O PRACÍCH KONANÝCH MIMO PRACOVNÍ POMĚR 4. PRACOVNÍ DOBA.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Marketing obchodní firmy. Obsah 1. Volba lokality 2. Volba vhodných forem prodeje 3. Analýza chování zákazníka ve vztahu k prodejně.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
Měření výkonu ekonomiky 2. seminář – TNH 2
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Dohoda o náhradě škody.
Hana Hašková Místo konání stáže DRUMEL a Co. s. r. o. Obor stáže
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
Nabíráme nové zaměstnance na HPP
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
Podpora v nezaměstnanosti
Podstata marketingu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Výrobní faktory v organizaci
PŘÍJMY – NEROVNOST, DISKRIMINACE, CHUDOBA
Model agregátní poptávky a nabídky
standardní alternativní teorie firmy
Politika jakosti Mohelnice
Cena (druhy, změny) Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Ekonomická rovnováha Pokud může a dovede národní ekonomika vyrobit tolik, kolik sama spotřebuje, je v ekonomické rovnováze. Je zákonité, že ekonomika se.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Odměňování zaměstnanců
Hospodářský cyklus VY_32_INOVACE_40_814
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G
Ekonomika– národní hospodářství
Teorie reálných hospodářských cyklů (RBC)
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Kde se berou peníze? Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
RISKUJ 2 EKONOMIKA. RISKUJ 2 EKONOMIKA INFLACE NEZAMĚSTNANOST HDP
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Nezaměstnanost (a agregátní nabídka) TNH 2 (S-7)
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
KATALOG ZBOŽÍ zpracování.
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Hodnocení informačního střediska
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
NÁVAZNOST ODVOLACÍCH ÚDAJŮ
Organizace práce na prodejně
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Josef Bernard, Renata Mikešová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
- ČESKY SEVER Sociální podnik a OPZ •.
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Personální zabezpečení SP
Transkript prezentace:

DE 5 Vydělávání peněz dnes a v budoucnosti (20) Možnost pro růst firm (19) DE 5 Vydělávání peněz dnes a v budoucnosti (20) DE 4 Dlouhodobý růst zisku (11) Zvýšení T (10) Snížení OE (12) DE 1 Zvýšení odbytu (9) Snížení počtu reklamací (13) DE 2 Pokles škod způsobených zaměstnanci (14) Zákazník si objedná znovu (7) Získání nových zákazníků (8) Kvalitněji odvedená práce (15) Vyhovující nabídka (6) Nižší fluktuace zaměstnanců (16) Poptávka v kritickém období je uspokojena (5) Zaměstnanci jsou lépe odměňováni (17) Je nabízena požadovaná kvalita dřeva (1) Je nabízena kvalita za odpovídající cenu (2) DE 3 Kolísavost poptávky není už problém (3) Je nabízen požadovaný druh dřeva (4) Zaměstnanci jsou více využiti po celý rok (18) Injekce č. 1 Injekce č. 2 Injekce č. 3