OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Procvičování +,- do 10 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2193 KLÍČOVÁ AKTIVITA: III/2 TÉMA HODINY: Procvičování +,- do 10 ROČNÍK: 1. PŘEDMĚT: Matematika AUTOR MATERIÁLU: Petra Dohnalová
POPIS MATERIÁLU DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: prezentace v PowerPointu MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: VV, PČ, ČJ POPIS PRÁCE S MATERIÁLEM: Žáci pracují pod vedením učitelky, plní zadané úkoly, pracují v lavicích , u tabule, samostatně, ve skupinách. OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Žáci si procvičí a zautomatizují +,- do 10. ZKUŠENOST S PILOTÁŽÍ: Snaha a aktivita převládala, pomoc slabším s vypracováním úkolů. ZDROJ: Ilustrace www.office.microsoft.com
Spočítej papoušky a řekni, do které klece patří 6 5 8
Spočítej, kolik je myšek a kolik hadů. Porovnej
Kolik je bílých a kolik červených rybiček? Porovnej
Sčítání 5 4 3 6 3 4 1 4 8 9 1 5 2
Kolik svítí na obloze hvězdiček a kolik je zhaslých?Porovnej
Sečti 6 3 5 1 4 5 4 2 4 4 3 3 6 5 2
2 5 3 1 5 2 9 5 8 2 3 10 Kolik ti po odečtení z 10 zůstane? Vyber Kolik je to dohromady? Vyber 5 3 2 Kolik ti po odečtení z 10 zůstane? Vyber 2 1 5 10 9 5 8 2 3
Sečti kolečka dohromady a řekni, jaké číslo vyjde 2 3 1 1 2 3
Slovní úloha Jana koupila 6 jablek a 4 hrušky. Kolik jich koupila dohromady? ……………………………………….. ………………………………………………………………………… .............................................................................