ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY Gymnázium, Česká Lípa, Žitavská 2969, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU Digitalizace vzdělávání na.
Advertisements

Colours Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_12.
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
Mgr. Hana Bergerová Hello, kids! 3. leden 2012 VY_22_INOVACE_1A_05_TOYS Slovní zásoba – hračky. Množné číslo podstatných jmen. Píseň Happy birthday. Shrnutí.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Troskotovice, příspěvková organizace Autor: Michaela VráblíkováNázev : VY_32_INOVACE_24AJ_3tr_SLOVICKA10.Téma:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
My toys NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
Charakteristika výukového materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR:Mgr. Iveta Hejtmánková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_18_Oblečení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VY_22_ INOVACE_ 16_ ANGLICKÝ JAZYK 3
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Jméno autora výukového materiálu Lucie Hrachová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Metodický pokyn Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_30_Vánoce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_3_20_Toys Šablona číslo: XVI Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr. Renata Florianová

Žák se učí a opakuje slovní zásobu na téma hračky Anotace: Žák se učí a opakuje slovní zásobu na téma hračky Očekávaný výstup: Žák se učí, procvičuje a opakuje slovní zásobu na téma hračky s pomocí obrazového materiálu Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: 9 - 11 let Klíčová slova: Car, train, plane, boat, brick, ball, doll, teddy bear, pram, clown Pomůcky a materiál: Interaktivní tabule, sešit, pero, pastelky Potřebný čas pro výuku: 20 – 30 minut Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Snímek 3–13: Slouží k motivaci a seznámení žáků s novým tématem – hračky nebo k opakování daného tématu. Po objevení obrázku žák řekne slovíčko a přesvědčí se o správnosti dotykem na odpověď (objeví se veselý „smajlík“, při chybné odpovědi se objeví „mračoun“). Nová slovní zásoba: Car, train, plane, boat, brick, ball, doll, teddy bear, pram, clown. Snímek 14-16: Žáci si prohlédnou snímek a spočítají daný počet hraček. Číslici si mohou napsat nad jednotlivé obrázky v prvním řádku zleva. Na další pracovní list napíší slovem číslici a daný počet hraček v množném čísle. Snímky 14, 15 slouží jako pracovní listy. Snímek 16 – ověření správnosti. Snímek 17-18: Žáci doplní do neúplných slov písmena a slova barevně přiřadí k obrázkům. Snímek 17 slouží jako pracovní list. Snímek 19: Žáci rozdělí text na slova. Snímek slouží jako pracovní list. Snímek 20-21: Žáci roztřídí slova do jednotlivých skupin. Opakují slovní zásobu tematických celků – hračky, barvy, oblečení, čísla. Řešení se objeví po kliknutí na další snímek. Učební materiál byl ověřen na interaktivní tabuli.

My Toys

What is it? - brick - car - doll

What is it? - boat - car - doll

What is it? - ball - pram - train

What is it? - train - doll - teddy bear

What is it? - pram - plane - train

What are they? - bricks - prams - trains

What is it? - plane - boat - train

What is it? - car - plane - brick

What is it? - brick - ball - boat

Who am I? - clown - brick - pram

How many? Count!

How many? Write! one clown _____________ ________boats _____________

How many? Write! one clown seven trains two boats eleven balls three prams ten dolls twelve cars four bricks six teddy bears five planes

Complete and match! c.r .o.t pl.n. t..dy be.r b.i.k b.ll pr.m do.. t.a.n

Complete and match! boat car plane teddy bear brick ball pram doll train

Cut text to words! trainplaneteddybearpramballboatbrick teddybearcarplanedollbrickboattrainball boatpramdollcarplanetrainballteddybear carbricktrainteddybearboatpramplaneball

Devide to the groups! TOYS COLOURS CLOTHES FRUIT cap brick boat apple plum blue train scarf yellow car jeans skirt gloves pram red lemon green black grapes pear

Devide to the groups! TOYS COLOURS CLOTHES FRUIT apple brick blue scarf train yellow cap plum boat black jeans grapes red gloves pear pram car green skirt lemon

Zdroje: Kliparty www.office.microsoft.com