Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků.
Advertisements

VZDĚLÁNÍ JAKO ZÁKLAD SPOLUPRÁCE Okresní hospodářská komora Cheb „Kvalita přináší úspěch, úspěch přináší odpovědnost, odpovědnost přináší kvalitu…“
Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
1 Změny financování regionálního školství Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Důležitost propojování sociální a zdravotní péče pro duševně nemocné- jak by měl vypadat úspěšný systém začleňování osob s psychiatrickou diagnózou MUDr.Lenka.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
ROZVOJ SPOLEČNÉ PARTNERSKÉ SPOLUPRÁCE VEŘEJNÉ SPRÁVY V ČESKO SASKÉM REGIONU / ENTWICKLUNG DER GEMEINSAMEN PARTNERSCHAFTLICHEN ZUSAMMENARBEIT DER ÖFFENTLICHEN.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
1 Mgr. Ing. Bc. Radek Neděla. Zákoník práce 1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ 2. PRACOVNÍ POMĚR 3. DOHODY O PRACÍCH KONANÝCH MIMO PRACOVNÍ POMĚR 4. PRACOVNÍ DOBA.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Informační a poradenské centrum ZČU
Čas, kdy si musím vybrat, co dál…
Ing. Kateřina Lichtenberková
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Schůze Spolku pro obnovu venkova ČR Praha 1. dubna 2014
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Společenská odpovědnost ve školství
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Děti odsouzených rodičů z hlediska sociálně – právní ochrany dětí

KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální učební materiál
Vzdělávání.
Program celoživotního učení Comenius
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
ŘÍZENÍ VÝROBY A KVALITY
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
PODPORA TALENTOVANÝCH ŽÁKŮ GYMNÁZIA OSTRAVA-ZÁBŘEH
Střední průmyslová škola Ostrov
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Systematická podpora technických talentů
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Možnosti studia techniky a technických projektů na fakultách ZČU
Ústav znalectví a oceňování
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Právo sociálního zabezpečení
Statistické údaje Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Kontaktní pracoviště Most.
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Strategické řízení a plánování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Setkání kariérových poradců Teplice –
Setkání kariérových poradců oblasti Louny, Most a Chomutov
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Transkript prezentace:

Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice

Oborová nabídka školy Hotelová škola Obchodní akademie Hotelnictví Kuchař – Číšník Cukrář Obchodní akademie Střední průmyslová škola Strojírenství Dopravní prostředky Informační technologie

O čem se v souvislosti s odborným školství hovoří Duální systém Je třeba dát jasná pravidla spolupráci škol a praxe Vše vyřeší nějaké nařízení nebo zákon Odborné školství nedává praxi to co potřebuje – nejlépe hotové lidi Odborné školství bojuje nejen s kvantitou uchazečů, ale především s kvalitou Na základních školách funguje karierové poradenství Odborný učitel jako ohrožený druh

Jaké se nabízí řešení, jak to může fungovat Musí fungovat spolupráce na úrovni „Praxe – střední škola – základní škola“ Praxe nemá odborníky, protože je nedokážou SŠ vychovat SŠ je nemůžou vychovat, protože o obory na SŠ není mezi žáky ZŠ zájem Praxe musí SŠ ve vzbuzení zájmu pomoci Střední školy se musí soustředit již na žáky základních škol, optimálně od 7. tříd Akce pro ZŠ na půdě školy Společné exkurze do výrobních podniků Účast žáků ZŠ na akcích středních škol Podíl praxe na odborném rozvoji učitelů SŠ První exkurze ve výrobním podniku vždy absolvují odborní učitelé

Spolupráce SPŠ Teplice a AGC Automotive příklad dobré praxe Spolupráce při získávání studentů školy Exkurze pro žáky základních škol – organizuje naše škola Podpora odborných znalostí učitelů Exkurze pro odborné učitele školy Podpora odborných aktivit žáků školy Exkurze pro žáky střední školy Odborná praxe pro žáky školy Nabídka brigád Typování potenciálních zaměstnanců společnosti Společné exkurze pro rodiče a žáky školy Představení stipendijního programu od 3. ročníku střední školy Možnost pokračování v podpoře VŠ studia

Děkuji za pozornost.