OPAKOVÁNÍ 2 - test znalostí NÁZEV ŠKOLY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Advertisements

ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Povrch kvádru a krychle
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
KVÁDR POVRCH A OBJEM.
síť, objem, povrch opakování
Objem a povrch ve slovních úlohách
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_456.
Povrch a objem krychle a kvádru (příklady)
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
* Objem válce Matematika – 8. ročník *
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Kvádr Síť, povrch, objem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
JEHLAN 6 - Výpočet povrchu příklady s goniometrickou funkcí NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/
CELÁ ČÍSLA 10 - Slovní úlohy NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : říjen 2013  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
DESETINNÁ ČÍSLA 13 Dělení desetinných čísel NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/
Matematika pro automobilní obory 17. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
- Výpočet povrchu tělesa
KOULE 2 - Objem tělesa NÁZEV ŠKOLY
NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONY III/2 Inovace a zkvalitnění.
- Převod zlomků na desetinná čísla
- Opakování – přirozená čísla
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
- Výpočet povrchu příklady
KUŽEL 6 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Objem a povrch kvádru a krychle
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Popis tělesa a výpočet povrchu
KUŽEL 3 - Výpočet povrchu NÁZEV ŠKOLY
- Objem a povrch tělesa – rozšiřující příklady
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
JEHLAN 9 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Objem hranolu.
- Výpočet objemu tělesa
Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:
Dělení racionálních čísel
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
KUŽEL 7 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
Výpočty objemu krychle a kvádru
Krychle a kvádr - slovní úlohy.
Transkript prezentace:

OPAKOVÁNÍ 2 - test znalostí NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.1611 ČÍSLO ŠABLONY IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků ZŠ NÁZEV MATERIÁLU Test tělesa 2 ČÍSLO SADY 1 ČÍSLO MATERIÁLU VY_42_INOVACE_34 AUTOR MATERIÁLU Mgr. Michal Divíšek OPAKOVÁNÍ 2 - test znalostí

Vyber správnou odpověď V testu vyber správné odpovědi. Je však možné, že žádnou nenajdeš a naopak u některé otázky bude správně více možností. Vybírej proto pečlivě ! Připrav si papír a tužku, můžeš použít kalkulátor.

Vyber správnou odpověď 1) Na vyjádření množství vody v bazénu potřebuješ a ) m² b ) hl c ) ha 2) Objem bazénu a ) V = 2.( a.b + a.c + b.c ) přibližně vypočítáš podle b) S = 2.a. b. c c) V = a.b.c 3) Na jeho zakrytí stačí plachta vždy s ½ m přesahy na každé straně pro upevnění. Vypočti její plochu. a) 360 dm³ b) 40,5 hl c) 3600dm² a = 7m a = 7m b = 3,5m c = 1,2m c = 1,2m b = 3,5m

Vyber správnou odpověď 4) Výrobce 1 litrových krabic na mléko chce uspořit a proto provedl záměnu klasických kvádrových krabic s rozměry a=95mm, b=65mm, c=165mm na krychlové. Vypočti kolik cm² přibližně uspoří ? a ) 50 b ) 100 c ) 150 a = 1dm c = 165mm b = 65mm a = 95mm

Vyber správnou odpověď 5) Nádrž automobilu pojme maximálně 38,5 litrů. Cena nafty je 31,8 Kč za 1litr. Která bankovka tatínkovi stačí, když je nádrž prázdná ? a ) 500 Kč b) 1000 Kč c) 2000 Kč 6) Dovedeš vypočítat rozměry nádrže z předchozího příkladu, kdyby měla krychlový tvar ? a= ? a ) 33,77 cm b) 33,77 dm c) 3,38 dm²

1) Obrázky těles, náčrtů a schémat : Mgr. Michal Divíšek 2) Snímky http://www.zelena-kancelar.cz/obcerstveni/smetana-cukr-citron-mleko/mleko-trvanlive-plnotucne-111946.html