Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. STAVBA A PROVOZ STROJŮ 2. OZUBENÉ PŘEVODY.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL Učebna Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
HUSITÉ- vojsko.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ZEMĚ a MĚSÍC.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový program: Mechanik - elektrotechnik Název programu: Elektronika II.ročník Operační zesilovače: Invertující zesilovače – Část 1 - Vzorce Vypracoval:
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VÝVOJ ČLOVĚKA ZBRANĚ.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
JARO Jaro je roční období, které začíná 21. března.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
VELKÁ MORAVA.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Tiskárna 1.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Činnost na elektrických zařízeních.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Interkomunikační adresní systém.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Instrukční soubor 1.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Programátory jednočipových počítačů.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Plošné spoje Obor:Elektrikář.
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Číselná řada 1 – 5 ZAČÍT HRÁT
VYVOZOVÁNÍ HLÁSEK Varianta 2 ZAČÍT HRÁT
POČÍTÁME DO 3 BEZ ČÍSLIC ZAČÍT HRÁT
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
CO DĚLÁ TRUHLÁŘ?.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Tato prezentace byla vytvořena
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Obor: Elektrikář - silnoproud Ročník: 3. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
V soustavě souřadnic zobrazíme bod A.
Nářadí – velikost, počet
GRAFICKÉ ŘEŠENÍ SOUSTAVY ROVNIC
Co se přírodě nelíbí.
Vytleskej podle slabik
TECHNIKA KRAUL – základní a kotoulová obrátka Lekce č. 9
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Orientace v řadě.
POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ
Transkript prezentace:

Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola hrou – počítače ve výuce kroměřížských základních škol“. Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Urči obor hodnot funkce: 1. Urči obor hodnot funkce: --3; ∞) (-2; ∞) -2; ∞) -2; 2 ŠPATNĚ ŠPATNĚ SPRÁVNĚ ŠPATNĚ

Urči obor hodnot funkce: 2. Urči obor hodnot funkce: -2; ∞) (-2; ∞) R -2; 2 ŠPATNĚ ŠPATNĚ SPRÁVNĚ ŠPATNĚ

Urči obor hodnot funkce: 3. Urči obor hodnot funkce: -0; ∞) (-2; 2) R 0; 4 ŠPATNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ SPRÁVNĚ

Urči obor hodnot funkce: 4. Urči obor hodnot funkce: {2; 3; 4} (-2; 4) R 2; 4) ŠPATNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ SPRÁVNĚ

Urči obor hodnot funkce: 5. Urči obor hodnot funkce: -2; ∞) (-2; ∞) R -2; 2) SPRÁVNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ

Urči obor hodnot funkce: 6. Urči obor hodnot funkce: 0; ∞) (0; ∞) R 0; 2) SPRÁVNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ

Urči obor hodnot funkce: 7. Urči obor hodnot funkce: {-1; 1} (1; ∞) R --1; ∞) SPRÁVNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ

Urči obor hodnot funkce: 8. Urči obor hodnot funkce: Pokyny pro ovládání prezentace: U daného obrázku -3; ∞) (-3; ∞) -1; 1 {-1; 1} ŠPATNĚ ŠPATNĚ SPRÁVNĚ ŠPATNĚ