Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: prosinec 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
MÍSTO, KDE ŽIJI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_26_11_Z9_Skála AUTOR : Mgr. Aleš Skála TÉMA : Zemědělská výroba Základní škola Libina, příspěvková.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ D.9.A.31_kvetnove_povstani_zide_v_protektoratu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A. 20_hospodarstvi_cr Ročník: osmý Vzdělávací.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_188_Charakterové vlastnosti osobnosti Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Vzdělávací materiál: Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.2.Bal.24_Kratke_a_dlouhe_samohlasky.
Charakteristika výukového materiálu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.36_Volný_čas Datum:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.Jana Zelinková Název.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/11
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
DOMÁCÍ A ZAHRANIČNÍ ODBOJ
Název projektu: Moderní škola
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vzdělávací oblast/obor: Člověk a příroda/ Chemie
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.21_Etapy_lidskeho_zivota.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
PŘÍRODNÍ ZDROJE ČR – NEROSTNÉ SUROVINY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název projektu: Moderní škola
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.33_Hmyz Datum: 3.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
VY_32_INOVACE_ČaJS.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Člověk a jeho svět, člověk a jeho zdraví.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.21_hospodarstvi_cr_V 7.3. 2012 Ročník: osmý Vzdělávací oblast: ČLOVĚK A PŘÍRODA Předmět: ZEMĚPIS Název: HOSPODÁŘSTVÍ ČR Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA HOSPODÁŘSTVÍ ČR

ANOTACE Zeměpis 8. ročník Hospodářské procesy a jejich územní projevy Úvod k tématu ZEMĚDĚLSTVÍ Práce s textem – čtenářská gramotnost Vyhledávání na internetu

Zemědělství ovlivňovalo od pradávna život na Zemi a bez něho by život neexistoval ani dnes. Nevím, jak vy, ale já dávám přednost produktům živočišné výroby; kosti, maso, salámy – to je moje! Pojďme se dnes zamyslet nad tím, jak vypadala práce zemědělců dříve a co obnáší dnes……

Ota Baláž, Kamil Střihavka, Michal Pavlíček ZEMĚ VZDÁLENÁ Skupina BSP Ota Baláž, Kamil Střihavka, Michal Pavlíček Nutné připojení k internetu – hypertextový odkaz

ÚKOLY K PÍSNI Ve videoklipu hudebníci vyjadřují svůj vztah půdě, k venkovu; vzdávají úctu těžké lidské práci Přesvědčíme se, jak jste byli při poslechu vnímaví Jmenuj čtyři činnosti, které aktéři klipu předváděli. Jaké zemědělské nástroje jste viděli? Jak dlouhá byla pracovní doba zemědělců? ŘEŠENÍ Sekání louky, orba, vybírání kamenů, porážení stromu Kosa, pluh, sekera Od úsvitu do soumraku

VE VĚTÁCH NAJDI UKRYTÉ NÁZVY MODERNÍCH ZEMĚDĚLSKÝCH STROJŮ Zítra k torně přišij nový popruh. Jestli sleduješ internet, musíš to vědět. Epos Tři Kováčové není příliš známý. Prokop luhy s čerstvou trávou posekal ráno. Tato výseč kanalizace musí být opravena. NAJDI NA INTERNETU FOTOGRAFIE TĚCHTO STROJŮ

ŘEŠENÍ Zítra k torně přišij nový popruh. Jestli sleduješ internet, musíš to vědět. Epos Tři Kováčové není příliš známý. Prokop luhy s čerstvou trávou posekal ráno. Tato výseč kanalizace musí být opravena.

METODICKÝ NÁVOD Materiál může sloužit jako motivační činitel v úvodu k učivu o zemědělství Po splnění úkolů vztahujících se k písni je možné dále rozvinout besedu o vzniku zemědělství a jeho vývoji v historii Uplatníme zde mezi předmětové vztahy s hudební výchovou, dějepisem a českým jazykem ( při luštění slov upozorníme, že někdy není možné dodržet pravopisná pravidla, necháme žáky, aby chyby opravili) Klíčová slova: kosa, pluh, sekera, orba, traktor, lis, postřikovač, sečka Inovace: použití hypertextového odkazu, vyhledávání na internetu

POUŽITÉ ZDROJE S.3 - foto: soukromý archiv autorky S.1 – 9 :Uvedený zdroj[cit. 2012 – 03 – O6] Ludek:commons wikimedia. Dostupné na www.: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Pole_v_Cesku_lan_bez_mezi.jpg> S.4 : Uvedený zdroj [cit.2012 -03 – 06].Dostupné pod licencí Creative Commons na www.: Heledraku:</http://www.youtube.com/watch?v=1d5TRzowqHk>