Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 9.ročník TEMA: Advice ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_Aj.9.ročník.08_first_conditional Název: First conditional Vzdělávací.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What will you be able to do tonight? We will be able to dance tonight!
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
VY_32_INOVACE_Sei_I_13 Present simple - I. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Modals: can can´t Škola
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA I. (Modal verbs I.)
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA II. (Modal verbs II.)
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_1A_16_Should, shouldn´t Téma: Anglická gramatika v 7. a 8. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodní stránky učitel připomene či vysvětlí žákům na příkladech užití: should / shouldn´t. 2) Následuje vysvětlení struktury věty dle tabulky. 3) Procvičení: should / shouldn´t – doplnění správných tvarů (kontrola po odhalení barevných obdélníků), vytváření vět – použití sloves v obrázku. 4) Závěrečné cvičení – věty napsat, doplnit správné tvary: should / shouldn´t/ must/ mustn´t. 5) Zařazení materiálu – v průběhu učiva should / shouldn´t.

Should / shouldn´t Should he know? Should they go home? Měli by navštěvovat prarodiče častěji. Měl bys teď udělat domácí úkol. They should visit their grandparents more often. You should do your homework now. Takové nehody by se neměly stávat, lidé by měli být na cestě opatrnější. Such accidents shouldn´t happen, people should be more careful on the road. Měl by to vědět? Měli by jít domů? Should he know? Should they go home?

Should / Shouldn´t I You He She It We They Modal verb Verb pronoun I You He She It We They Modal verb Verb - infinitive should (měl by) stop learn shouldn´t should not (neměl by) write forget

Read, complete and make sentences Read, complete and make sentences. Use Should, shouldn´t and verbs in the picture. Tom should go to bed earlier. He goes to bed very late and he´s always tired. You watch TV all the time. You shouldn´t watch TV so much. It´s a good film. You should go and see it. When you play tennis, you should always watch the ball. VISIT LISTEN READ WEAR CLEAN EAT REMEMBER

Put in: should /shouldn´t or must/mustn´t Do I look all right? You should get a haircut. I can´t leave, I must finish this work today. I should take more exercise, but I´m too busy. You mustn´t smoke near babies. The sign says we mustn´t smoke here. What must I do to get a visa? You must be over 18 to buy cigarettes here. What music should I play? I´d like Mozart. He should listen to his doctor. They shouldn´t run in the corridor.

CITACE: http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?ex=2&qu=televize#ai:MC900286470|mt:0|| http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=slunce&ctt=1#ai:MC900412740|mt:0| http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?ex=2&qu=pero#ai:MC900411862|mt:0| Angličtina v kostce, Iva Dostálová, Fragment, 2006 Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press