Stonek. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Osoblaha, příspěvková org.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny 4. ročník
Advertisements

Lukáš Petr 5. A Stonek.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
ORGÁNY ROSTLIN-KOŘEN A STONEK
Stonek Mgr. Helena Roubalová
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Stonek VY_32_INOVACE_3.1.Bi1.04/Li
STONEK.
Stavba a typy stonků Bohumil Bareš.
STONEK KAULOM.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Třídění rostlin - stonek
Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Stavba rostlinného těla
Soustavy pletiv Pletiva – skupiny buněk stejného tvaru, funkce.
VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Přechod rostlin na souš
Rostliny podle stavby těla
63. RISK VÝTRUSNÉ ROSTLINY
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII. Vzdělávací.
Rostlinné orgány - stonek
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Rostlinné orgány - kořen
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Majerčáková. Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR. Autor.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Listy Přírodopis VY_32_INOVACE_175, 9. sada, Př3 ANOTACE
Stonek autor: David Hainall.
Opakování stonek, list Pro 7. třídy.
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Stavba rostlinného těla Stonek
Byliny.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
STONEK.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Základy anatomie rostlin 1. díl (kořen – stonek)
Stonek Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
STONEK. Význam stonku pro rostlinu: 1. nese další rostlinné orgány 2. vede látky z kořenů do listů a naopak 3. zajišťuje růst celé rostliny 4. může mít.
STONEK. Stonek2 STONEK Nadzemní rostlinný orgán Vegetativní orgán Stonek3.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
STONEK ROSTLINY.
BOTANIKA Procvičování pojmů
Vegetativní orgány Stonek
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Květ-další znaky AUTOR: Eliška Jurčicová
Stavba rostlinného těla
Obr.1 ZŠ Hejnice M. Hradil.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Lenka Hrnčířová
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_107_Stonek bylin
Kapradiny. NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
VY_52_INOVACE_23_ Stavba těla semenných rostlin
Vegetativní rostlinné orgány
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Ryby. AUTOR: Eliška Jurčicová
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_ Kořen, stonek
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Význam Druhy stonků Byliny, dřeviny Přeměny
Stonek.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Transkript prezentace:

Stonek. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Osoblaha, příspěvková org. AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_05_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: Části těla rostlin ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.0816 Stonek.

Datum vytvoření projektu červen 2011 Ročník 7. Popis prezentace Prezentace popisuje funkce stonku a různé typy stonků. Žáci si podle zadání udělají schématický nákres, u obrázků určují, o jaký typ stonku se jedná a v závěru odpoví na otázku.

STONEK nese orgány fotosyntézy – listy nese orgány pohlavního rozmnožování – květy umožňuje růst rostliny v některých se ukládají zásobní látky - kedluben

typy stonků olistěný stonek = lodyha bezlistý stonek = stvol dutý stonek s kolénky = stéblo podzemní stonek = oddenek

Jakou funkci konají rostlinné stonky? a) Jsou hlavním orgánem fotosyntézy. b) Nesou listy, spojují je s kořeny a umožňují mezi nimi rozvádění vody a rozpuštěných látek. c) Pouze nesou listy. b) Nesou listy, spojují je s kořeny a umožňují mezi nimi rozvádění vody a rozpuštěných látek.

Použité zdroje http://hrad-bradavice-online.blog.cz/1012/2-hodina-bylinkarstvi http://www.reiki-cz.com/herba/herbar.php?id=46 http://www.4yougratis.cz/bylinky/prehled_bylinek/smetanka_lekarska.htm http://www.braunstein.cz/foto/1060 http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Wheat_field.jpg http://rostliny.prirodou.cz/lipnicovite/medynek/medynek-vlnaty/scan_144/ http://www.ped.muni.cz/wchem/sm/dp/davidova/www_zaci1/zaci_teorie1.html http://www.gymkh.cz/view.php?nazevclanku=soutez-v-sherwoodu&cisloclanku=2007100043 Přírodopis II pro 7. ročník ZŠ, L. J. Dobroruka, N. Gutzerová, L. Havel, Z Chocholoušková, T. Č. Kučera, Scientia, Praha 2003 Přírodopis 7 pracovní sešit, J. Jurčák, J. Froněk a kolektiv, Prodos, Olomouc 1998