Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23 Člověk I. Občanská výchova REŽIM DNE - 6.ročník. Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
NÁZEV: Režim dne AUTOR: Mgr. Radoslava Hubáčková ANOTACE DATUM PILOTÁŽE: Režim dne jako součást správné životosprávy. Rozdělení činnosti během dne. Práce, volný čas a spánek. Volný čas a jeho smysluplné využití 8.4.2011 VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Občanská výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Vědět, jak si rozvrhnout činnosti během dne mezi učení, spánek a volný čas. TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 6. ročník zšpr
životospráva Životospráva je způsob jak žijeme Denní režim Výživa (denní řád) (jídlo)
Denní režim Denní režim je jakýmsi jízdním řádem našeho života. Říká, kolik hodin denně se učíme či pracujeme, kolik máme volného času a jak dlouho spíme.
Správný režim dne Učení a práce : 8hodin Volný čas : 8hodin Spánek: 8hodin
Můj režim dne Vstávám v ______________ hodin Snídám v _______________ hodin Ve škole jsem od_____ do ______ hodin Obědvám v ______ hodin Večeřím v __________hodin. V _____ hodin jdu spát.
Volný čas Volný čas neznamená nicnedělání. Dobře využitý volný čas je ten, který věnujeme, sportu, četbě, kultuře, koníčkům (zálibám) Můj koníček: _______________________
Odkazy a citace Zdroje: vlastní tvorby autora Ilustrace: Otevřená galerie Microsoft Office