Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika - opakování 5. ročník
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Slunce, Země, Střídání dne a noci, ročních období
Vznik, kosmické objekty ve sluneční soustavě.  před 4,8 miliardami let společně se Sluncem  spojováním částeček hmoty  prachová zrna  krystalky zmrzlých.
ZEMĚPIS. - Slunce (1 hvězda) - 8 planet: - Merkur - Venuše - Země - Mars - Jupiter - Saturn - Uran - Neptun SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Země ve vesmíru Vesmír – galaxie – sluneční soustava - Země.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_32_SOUHVĚZDÍ, GALAXIE, SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Naše vlast – Česká republika
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Vývojová stádia člověka 5. ročník
Slovní druhy Český jazyk – 4. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přísudek ve větě Český jazyk 6. ročník ZŠ
Země ve vesmíru Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 9. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se vznikem a stavbou Země a jejím postavením ve Sluneční.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Vesmír Co uvidíš, zvedneš-li svůj zrak k obloze? mraky, oblohu
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_27_VESMÍR TÉMA:VESMÍR
Přirozená čísla do tisíce
Vyjmenovaná slova po V- procvičování
SLUNCE Název : VY_32_inovace_06 - PŘ – SLUNCE Autor: Denisa Štelzigová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Budoucí čas „will“ (7.ročník)
VY_52_INOVACE_31_ Slunce ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Člověk a vesmír – 5. ročník
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Živočichové našich vod 4.ročník
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_158_Planety
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Slovenská republika 5. ročník
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Matematika Sčítání a odčítání celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Věta sus - konstrukce trojúhelníku
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
EU_32_sada 2_04_PV_Sluneční soustava_Duch
Země ve vesmíru.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Slunce.
VI. ročník ZŠ (praktická)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Transkript prezentace:

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Slunce 5. ročník

Slunce je … planeta hvězda 1 2 3 4 5

Slunce je … obrovská planeta žhavých plynů obrovská koule žhavých plynů 1 2 3 4 5

Světlo a teplo pochází ze slunečního …. povrchu jádra 1 2 3 4 5

V gravitačním poli Slunce obíhá …… planet. 8 9 7 1 2 3 4 5

Zemi nejbližší hvězda je … Proxima Slunce 1 2 3 4 5

Slunce nám dává …. a …. světlo a kyslík teplo a světlo 1 2 3 4 5

Kdyby Slunce nesvítilo, byla by na Zemi …. tma a mráz tma a chladno 1 2 3 4 5

Sluneční paprsek k nám doletí přibližně za …. 8 min 18 min 1 2 3 4 5

Průměr Slunce je více než …. větší než průměr Země. 1 000 krát 100 krát 1 2 3 4 5

V gravitačním poli Slunce obíhají ….. planety se svými měsíci a planetky planety se svými měsíci, planetky, komety a meteorická tělesa 1 2 3 4 5

Slunce a všechna tělesa, která kolem něho obíhají, náleží do … Slunce a všechna tělesa, která kolem něho obíhají, náleží do …. soustavy. sluneční mléčné 1 2 3 4 5

Při pozorování Slunce musíme být opatrní, nikdy se nedíváme přímo do Slunce, protože bychom si poškodili …. hlas zrak 1 2 3 4 5

Slunce můžeme pozorovat …… Slunce můžeme pozorovat ……., protože je zde sluneční světlo hodně zeslabeno. hvězdářským dalekohledem lupou 1 2 3 4 5

ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. (www.zsrozmital.cz) Přírodověda – Slunce – 5. ročník Použitý software: držitel licence – ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. Windows XP Professional TurningPoint Obrázky z internetu Autor: Mgr. Iva Hořejší ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. (www.zsrozmital.cz)