Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Veřejné rejstříky - Obchodní rejstřík.
Advertisements

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
Procvičování podstatných jmen. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_05_ Potraviny, výživa.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ České mince a bankovky.
Užití složeného úrokování Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ NASTAVENÍ DIGITÁLNÍHO FOTOAPARÁTU 1. část DIGITÁLNÍHOtavenfotoaparátu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Vzory podstatných jmen.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní úlohy s přechodem přes 10 Název sady: Matematika 2.ročník.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Podstatná jména.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
14 Kilogram – jednotka hmotnosti VY_32_INOVACE_14 autor:Mgr. Jana Kobylková identifikace:B2- 14 třída:2. předmět:M anotace:Seznámení s jednotkou hmotnosti.
V RESTAURACI Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - spojky
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Mgr. Kateřina Gajdošová
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy:. Základní škola Netvořice. Autor:. Olga Marková. Název:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_ INOVACE_50_ Opakování měření
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_35_Přímá řeč
Výukový materiál VY_32_INOVACE_08_ Souvětí a spojky
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Dělení desetinných čísel.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Monika Hřavová
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Křížovka - sporty
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_32_Jaro Téma: Jaro
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Moje rodina
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Sčítání a odčítání v oboru do 1000

Základní informace Škola: Základní škola Kladská 164 , Broumov Autor: Bohumil Šmegr Předmět: Matemetika Anotace: Sčítání a odčítání v oboru do 1000. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024

Metodický pokyn Popis práce s materiálem Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety Přílohy Didaktická příprava XXXXXXX Očekávání a cíle Dle didaktické přípravy

ODČÍTEJ A SPRÁVNĚ DOPLŇ VÝSLEDKY 261- 30 = 760- 90 = 192- 52 = 520- 40 = 620- 40 = 860- 90 = 940- 70 = 290- 50 = 690- 30 = 440- 60 =

DOPLŇ SPRÁVNÉ VÝSLEDKY 522+300= 35+ 81= 481+ 30= 41+ 92= 600+ 82= 81+ 42= 250+ 420= 52+ 64= 261+ 82= 162+325=

POZORNĚ SI PŘEČTI SLOVNÍ ÚLOHU A VYŘEŠ! MONIKA SI UŠETŘILA 220 KČ. EVA MÁ UŠETŘENO O 50 KČ VÍCE. 1. KOLIK KORUN MÁ UŠETŘENO EVA? 2. KOLIK KORUN MAJÍ UŠETŘENO OBĚ DÍVKY DOHROMADY? ODPOVEĎ: 1…………………………………………………………………………… 2……………………………………………………………………………

Urči, které číslo musí být místo otazníku. ? + 10 = 54 112 - ? = 99 315 + ? = 340 ? – 30 = 200 18 +? =36 389 -? = 300 ? + 777 = 800 456 – 56 = ? 100 + ? = 155 ? – 90 = 100

Vyřešíš správně tuto úlohu? Do obchodu přivezli 450 kg pomerančů a 136 kg citronů a 120 kg banánů. Kolik kilogramů ovoce přivezli do obchodu? Pomeranče………………………………………………. Citrony……………………………………………………... Banány……………………………………………………… Dohromady………………………………………………

Jak pak vyřešíš tuto úlohu ? Ve škole je 120 chlapců, dívek je o 30 méně. 1.Kolik je ve škole dívek?...................................................................... 2. Kolik žáků je ve škole dohromady ?..................................................

Umíš počítat s penězi? Anička si k svátku vybrala jarní střevíčky. Tatínek platil tisícikorunou. Pokladní tatínkovi vrátila na zpět 234 Kč. Kolik stály střevíčky pro Aničku? Tatínek………………………………………..1000 Kč. Střevíčky……………………………………… 234 Kč Odpověď:……………………………………………….

Jdeme do restaurace Pan Zajíček se svými dětmi se rozhodli, že půjdou v neděli na oběd do restaurace. Dostal chuť na svíčkovou, která stojí 85 Kč. Veronika chtěla rajskou omáčku s těstovinami, stojí 72Kč. František, ten si vybral nejlevnější jídlo, knedlík se zelím a vepřovým - to stojí 65Kč. Kolik korun zaplatil tatínek v restauraci dohromady? Odpověď:………………………………………………………………………………………………………

Zdroje Archiv autora