PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MONITORING PACIENTŮ UŽÍVAJÍCÍCH ArthroStop® PLUS
Advertisements

ing. Květoslava Plechatá
Téma 6 Skořepiny Úvod Membránový stav rotačně souměrných skořepin
Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky.
PRŮBĚH POVRCHOVÝCH TEPLOT OBVODOVÉHO PLÁŠTĚ
VAR výpočet Růst VAR s velikostí pozice. Aplikace VAR-JW Pozice 10 MW.
Excel – funkce.
ing. Květoslava Plechatá
Indexy pojem OA a VOŠ Příbram.
Systémy pro podporu managementu 2
TECHNICKÁ MAPA.CZ Zakázkový systém
Tato prezentace byla vytvořena
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Podniková ekonomika Financování podniku.
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Semestrální práce z předmětu Technická diagnostika konstrukcí
Faktory ovlivňující výsledky zadávacích řízení - komparace veřejných zakázek zadaných obcemi a centrální státní správou Jan Pavel Listopad 2012 Názory.
Finanční a ekonomické hodnocení projektů Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011 Koho a na co jsme se ptali Filip Karel, Šimon Stiburek, Jan Hučín Scio Praha.
Konference Witness 2005 Ing. Václav kovařík – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace manipulační techniky pomocí dynamické simulace.
Přijímací řízení na SPgŠ 2015 Pro školní rok 2015/2016.
2.-4. května 2005, Moravský Krumlov
1 NOVELIZACE ENERGETICKÉ LEGISLATIVY NÁZOR VELKÝCH SPOTŘEBITELŮ Luděk Piskač – tajemník SVSE ;
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I – Procedura – 5 bodů Vytvořte proceduru P_ZK4(p_oddeleni_id_from NUMBER, p_oddeleni_id_to NUMBER)
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Státní symboly České republiky
Ovlivní nová Společná zemědělská politika český potravinářský sektor? Ing. Miroslav TOMAN, CSc. Potravinářská komora ČR.
Práce s excelem.
Druhy otázek.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
Přirozená měna obyvatelstva 2
PRÁCE S EXCELEM PROJEKTOVÝ DEN - Informační technologie.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně provozní oblasti.
Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing. Jiří Horák
Praktické souvislosti projektového managementu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je.
1 Jaroslav Šmarda Excelent – využití možností Excelu v aplikacích Vema.
PRAKTIKUM 2 Barvení sex chromatinu Pruhování chromozomů
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně rizika (odhad re)
Projekt je spolufinancován z ESF a ze státního rozpočtu ČR v rámci OP VK. DRUHY HODIN.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
9 Hodnocení udržovatelnosti strojů a zařízení
Účetnictví a rozbory I Ing. Hana Jurajdová, Ph.D. katedra veřejné ekonomie (dveře 525) Tel.:
PŘÍKAZ while úkol 1_40.
VŠB - TU Ostrava1 Wavelet transformace v metodách zvýraznění řeči Petr OPRŠAL.
EU peníze školám Zasíťování školy Rekonstrukce podlahy v tělocvičně Arboretum – Přírodní učebna Odborná pracovna humanitních předmětů Dokončení výměny.
Technické prostředky v požární ochraně
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Srovnání škol České republiky a Slovenské republiky Nikola Kejhová Rájec – Jestřebí V úzkých Gymnázium Boskovice 2012.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Zpráva kontrolního výboru
Kritéria kvality metod a výzkumného šetření
Databáze projektů MAS. Výzvy MAS. Úkoly pro partnery
Jaroslav Kudr pro OATGM
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Systém komplexní mechanizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Účetnictví Ing. Hana Jurajdová, Ph.D.
MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH
Model atomu.
Propagace základní pojmy
Využití moderních technologií při tréninku a hodnocení sportovních aktivit Štěpán Koukal
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU (se vstupní podmínkou)
Výběrové řízení – správní firma
Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234
Ing. Hana Pokorná Oběžný majetek Zásobování zabezpečuje na trhu část výrobních činitelů nutných zajištění hlavní funkce podniku Oběžný majetek.
Příprava double degree programu Business Administration
PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Transkript prezentace:

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY – SROVNÁNÍ 2005 A 2008 Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY – SROVNÁNÍ 2005 A 2008 Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM – SROVNÁNÍ 2005 A 2008 Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean NEHODNOCENO

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY – SROVNÁNÍ 2005 A 2008 Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean NEHODNOCENO

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY – SROVNÁNÍ 2005 A 2008 Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean