OPVK 1.4 EU peníze školám NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice-Spořilov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
10.1 Vztahy o několik více, o několik méně
Advertisements

ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Fyzika Měření objemu a času.
Opakování Délka, hmotnost, objem.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Souhrnné opakování desetinná čísla
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Objem LC.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Elektronická učebnice - I
Matematika a její aplikace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
(od jednotek odečítáme jednotky)
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Matematika Objemy těles.
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_264_JEDNOTKY OBJEMU Téma:
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
Velikonoční slovní úlohy
9.1 Odčítání do 20 bez přechodu desítky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
Název školy: ZŠ Pardubice - Spořilov Autor: Renáta Pasovská
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_10_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_04_Matematika _9. a 10. ročník 06_Co vážíme, měříme a odměřujeme Autor: Mgr. Jana.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : říjen 2013  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Fyzika hrou-opakování II.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Fyzika hrou-opakování I.
Objem a povrch kvádru a krychle
Hustota-odvozená fyzikální veličina
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_04_Odčítání od čísla 12
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
VY_32_INOVACE_04_Matematika_10.ročník 07_Převody – hl, l
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Digitální učební materiál
Fyzika hrou-opakování I.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_FYZIKA
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Elektronická učebnice - I
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Fyzika hrou-opakování II.
Transkript prezentace:

OPVK 1.4 EU peníze školám NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice-Spořilov AUTOR: Mgr. Alena Moslerová NÁZEV: VY_42_INOVACE_MATEMATIKA 6_26. OPAKOVÁNÍ - LITR TÉMA: OPAKOVÁNÍ – LITR ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2349 ANOTACE: Žáci si osvojují a opakují znalosti v měření objemu, jednotkách objemu a počítají s nimi. www.office.microsoft.com

Litr je jednotka objemu. Na litry měříme různé kapaliny Litr je jednotka objemu. Na litry měříme různé kapaliny. Zakroužkuj všechno, co se dá měřit na litry: Záclony, mouka, olej, vajíčka, benzín, cukr, sůl, voda, dřevo, mléko, jablka, šťáva.

Počítej v litrech. 15l – 6l = l 13l – 8l = l 18l – 5l = l 20l – 11l = l 17l – 13l = l

Doplň řetězce: +10l +3l +5l -4l 6l -3l -3l +6l -5l 15l

Pan Novák natankoval do nádrže svého auta 20 litrů benzínu Pan Novák natankoval do nádrže svého auta 20 litrů benzínu. Při cestě na chatu projel 5l benzínu. Kolik litrů mu zbylo v nádrži? Znázorni:_______________________________ Vypočítej:______________________________ Napiš odpověď:_________________________ ______________________________________