Vzdělávání knihovníků vesnických knihoven

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Advertisements

1 Změny financování regionálního školství Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Otázky a odpovědi Sekce veřejných knihoven SKIP
Praha, Sekce vzdělávání Zlata Houšková.
Lekce 6 – SCAMPER Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 7 – Jsme kreativní.
TVORBA PROPAGAČNÍCH PROSTŘEDKŮ pro začátečníky napodruhé lektor: Mgr. A. Peříková.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_12.
EU_62_A_sada 1_03_M_Vznik peněz_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Něco málo o vzdělávání v Libereckém kraji jednání pracovní skupiny Rodina s dětmi 28. května 2015.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
VÝKON REGIONÁLNÍCH FUNKCÍ V ROCE 2016
VÝKON REGIONÁLNÍCH FUNKCÍ V ROCE 2016
Základní škola a mateřská škola Bukovec
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
ICT kompetence Cíle KAP MSK v oblasti ICT kompetence
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR. JANA ZELINKOVÁ.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Marketingové nástroje
Podpora krajského akčního plánování
Název projektu: Moderní škola
Společenská odpovědnost ve školství
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Příspěvek na konferenci
VY_32_INOVACE_09_Praha – hlavní město České republiky
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
Zlata Houšková, Vít Richter
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Rozvoj pracovních programů pro osoby se zdravotním postižením
Název: VY_32_INOVACE_VDT_6B_5A Škola:
Sociální práce a veřejné opatrovnictví
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_13 Romantismus Amerika
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Plán – harmonogram realizace cílů
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Mapování regionální potřebnosti seniorských služeb a podpory
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Profesionalizace sociální práce v ČR
Autor: PaedDr. Jana Čechová
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Co je hotové a moc se o tom neví
VY_32_ INOVACE_ 04_ ČESKÝ JAZYK 3
Transkript prezentace:

Vzdělávání knihovníků vesnických knihoven Co venkovské knihovny umějí a mohou Milín, 18.9.2015 Zlata Houšková

Standard vzdělávání knihovníků Profesionální knihovníci 48 hodin ročně Neprofesionální knihovníci 8 hodin ročně Málo nebo moc? Knihovna roku, kategorie základní knihovna – častá odpověď: „nesleduje se“

Koncepce celoživotního vzdělávání knihovníků Povinná rekvalifikace Povinná inovace Nepovinná specializace Co na to knihovníci obecních knihoven?

Obecní knihovny – stávající vzdělávání Vzdělávání pro všechny Vzdělávání specifické Co venkovské knihovny umějí a mohou Knihovnická dílna (dvouletý interval) 2x ročně porady v PK ???

A ještě? Vzdělávání v krajských knihovnách? Vzdělávání v pověřených knihovnách? Další ???

Obecní knihovny Potřeby Oblasti/Témata Místo (kraj, okres, mikroregion…?) Doba (dny, hodiny, intervaly)… Problémy…?

Obecní knihovny Potřebují knihovníci obecních knihoven knihovnické vzdělání? Náměty, tipy, stížnosti, pochvaly

Za spolupráci děkuje SKIP Zlata Houšková 773-461-554 zlata.houskova@gmail.com