NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_19 TÉMA: TV – 2.B – Hra - Krmení dravé zvěře ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.1616
ANOTACE Prezentace je určena pro žáky 2. ročníku. Úkolem je naučit se novou hru. Hra je zaměřená na rychlost, obratnost a skupinovou spolupráci. Žák se pomocí prezentace seznámí s pravidly. Vše probíhalo hravou a zábavnou formou. Děti hrály hru se zájmem.
HRA - KRMENÍ DRAVÉ ZVĚŘE Předmětem prezentace je nová hra, která se dá hrát v tělocvičně i venku. Prezentace je zaměřená na rozvoj rychlosti a obratnosti u dětí. Potřeby: různé předměty různého charakteru nebo malé míčky, drátěnky či švihadla. Postup: Poslechněte si pozorně pravidla hry a potom se rozdělíme do družstev.
PRAVIDLA Žáci jsou rozdělení do družstev se stejným počtem dětí. To je dravá zvěř. Uprostřed hrací plochy jsou rozmístěny různé předměty – malé míčky, drátěnky, létající talíře, švihadla atd. To je potrava pro dravou zvěř. Družstva jsou stejně daleko od rozmístěných předmětů. Na povel vybíhá z každého družstva jeden hráč, který přinese svému družstvu vždy jen jeden předmět – jednu potravu. Po návratu vybíhá další hráč. Vítězem se stává družstvo, které nashromáždí vyšší počet předmětů – více potravy.
Žáci jsou rozdělení do družstev se stejným počtem dětí Žáci jsou rozdělení do družstev se stejným počtem dětí. To je dravá zvěř.
Uprostřed hrací plochy jsou rozmístěny různé předměty – malé míčky, drátěnky, létající talíře, švihadla atd. To je potrava pro dravou zvěř.
CITACE Text: vlastní autorské dílo Ilustrace: www.office.microsoft.com