Prvouka pro 2. tř. Stromy v lese III/2 18.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Symbióza některých hřibovitých hub s kořeny vyšších rostlin
Advertisements

Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
Stromy.
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Ochrana dřeva – impregnace
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s významem, strukturou, využitím a druhy lesa Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání.
Památné stromy.
Lesy jako zdroj včelí pastvy
TAJGA Pás jehličnatých lesů.
Lesy mírného pásu Jan Dušek.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
Lesy mírného pásu Listnaté (J) Smíšené Jehličnaté (S)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
LISTNATÉ LESY MÍRNÉHO PÁSU
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Vývoj státního území autor: Mgr. Jana Mikešová
Česko – země v srdci Evropy autor: Mgr. Jana Mikešová
Co si pamatuji z prvouky?
Tropický pás savana a poušť
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Trénink krytosemenných dřevin
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
16. SUBTROPY VY_32_INOVACE_11_Z4
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Sluch Fyzika??? Zvuk vzniká kmitáním pevných těles.
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Les - rostliny, houby-prezentace
MÍRNÝ PÁS PŘÍRODOVĚDA 5.TŘ. Mgr. Renata Šimková.
Slova nadřazená Slova podřazená K ŘADĚ SOUŘADNÝCH SLOV NAJDI SLOVO NADŘAZENÉ vrabec, špaček, sýkora, čáp, datel, kachna číslice školní potřeby dopravní.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
17. LESY MÍRNÉHO PÁSU VY_32_INOVACE_11_Z4
PAMÁTNÉ STROMY PARDUBICKÉHO KRAJE
Společenstva lesů - stromy
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
PARDUBICE – VLASTNÍ NÁZVY
Prvouka pro 2.tř. Domácí zvířata III/2 2.
Prvouka pro 2. tř. Léto v lese III/2 12.
Prvouka pro 2. tř. Rybník III/2 17.
Prvouka pro 2. tř. Houby III/2 6.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Prvouka pro 2. tř. Vánoce III/2 19.
BIOSFÉRA stepi, lesy mírného pásu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Jehličnaté stromy Borovice obecná Smrk ztepilý Jedle bělokorá
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_25
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 2_67
Státní symboly státní znak velký a malý státní vlajka státní hymna
Čas: 11. – 13. století (místní- zeměpisné rozdíly)
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_03_Les_stromy
Jazyk a jazyková komunikace Roční doby – angličtina 5. ročník Mgr
18. TAJGA - pás jehličnatých lesů
ZELENINA TEST POZNÁŠ VŠECHNY DRUHY ZELENINY ?
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Transkript prezentace:

Prvouka pro 2. tř. Stromy v lese III/2 18

Stromy v lese V lese nalezneme spoustu druhů stromů. Většinu stromů v lese pěstujeme pro dřevo. Ze dřeva se vyrábí nábytek, papír… Dřevo se také používá ke stavbě domů nebo k topení. Lesy mohou být listnaté, jehličnaté nebo smíšené.

Stromy v lese Listnaté: buk, dub, bříza, habr, olše, osika, líska, jeřáb, jasan… Jehličnaté: smrk, jedle, modřín, borovice, tis, jalovec Obr. 2 Obr. 1

Zdroje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Erik Hillebrand obr. 1 Buk lesn%C3%AD. In Wikipedia : the free encyclopedia [online]. St. Petersburg (Florida) : Wikipedia Foundation, [cit. 2011-03-11]. Dostupné z WWW: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Buk_lesn%C3%AD>. Obr. 2 Soubor:Abies alba Orjen.jpg. In Wikipedia : the free encyclopedia [online]. St. Petersburg (Florida) : Wikipedia Foundation, [cit. 2011-03-11]. Dostupné z WWW: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Abies_alba_Orjen.jpg>.