KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kudy vlastně putují peníze
Advertisements

J AK SE ZAŘADIT DO SPOLEČNOSTI ? N A KOHO SE MOHU OBRÁTIT ? Praktická část.
Bořivoj Brdička – Zájem o poznání poznámky pro Kulatý stůl SKAV ovlivněné orientací na vzdělávací technologie 1.Co udělat proto, aby škola byla.
1 Osobní prodej OSPRO/ S2 Činnosti v rámci osobního prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Vize, Strategie, Cíle.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Jak se uplatnit na trhu práce
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
CIMA A Prodejní politika
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Prezentace společnosti INSIA 1. 2Prezentace společnosti Insia Prodejce Závislost na finančních institucích *Jeden, případně několik produktů bez vzájemné.
© 2007 Sdružení pro Informačně poradenský systém tvořené společnostmi KPMG Česká republika,s.r.o, Gradua-CEGOS, s.r.o. a OKsystems s.r.o. Všechna práva.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Distribuční strategie
Občané za spokojené bydlení Srovnání privatizace v Praze Pracovní zasedání ZMČ
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
9.Komunikace.
VY_62_INOVACE_1_2_03 Pokud není uvedeno jinak, autorem obrázk ů a text ů je Ing. Renata Hethová“. Finanční nezávislost.
Koncepce marketingového řízení
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Jak vypadá profesionální poradenské řešení Petr SYROVÝ €FA.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
úvod pojetí a obsah marketingu
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
MARKETING.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
Současné praktické aspekty pojistných produktů Pojišťovnictví, pojistné produkty, jistota, investování, finanční gramotnost, penzijní reforma, motivace,
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
1. Já chtěl bych, Bože můj, mít srdce plné síly, | když slyším pozvání, ať za tebou se dám. | Však bojím se, že hřích mi bude příliš milý | a touhu po.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Obchodní činnost v pojišťovně.
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
Mikroprostředí firmy.
Tres consulting s.r.o. Mánesova Praha Průzkum engagement -E-dotazník -Vyhodnocení.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Ekonomie 1 Magistři Šestá přednáška Lidský a sociální kapitál, princip přenesené ceny.
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Charakteristika a podmínky dokonalé konkurence
V.Prosperita organizace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Finanční gramotnost – klidná cesta rozbouřeným mořem financí Jaké znalosti a dovednosti musíme mít, abychom naplnili vlastní cíle?
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Sociální podnikání v Praze
Vliv týmové spolupráce na výsledky zdravotnických zařízení
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vítejte na Marketingu.
Marketingový systém řízení
Lidé, procesy, partnerství
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Podnikatelské koncepce
Sekce pro práci s členskou základnou OSZSP ČR
Léčebné lázeňství a jak dál ?
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“ T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“ rozvoj pojišťovnictví v 90. letech zájem o tento obor ze strany pojišťovacích poradců kapacita trhu, bonita klientů snaha zvyšovat zisky, tržní podíly pojišťoven „Kde nacházet stále nové a nové klienty, všude už někdo byl…“ nezapomínat na klienty stávající

PRODEJ v. PÉČE O ZÁKAZNÍKA T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 PRODEJ v. PÉČE O ZÁKAZNÍKA 1. kontaktování zákazníka prodej 2. prodej péče o klienta 3. prodej péče o klienta 4. prodej péče o klienta

PROČ DĚLÁM TUTO PRÁCI ? UŽITEK T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 PROČ DĚLÁM TUTO PRÁCI ? Protože se mně v pojišťovnictví líbí ? Protože mám rád/a lidi ? Co tedy chci, aby tato práce přinesla mně a lidem – mým klientům ? UŽITEK

WIN – WIN T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 WIN – WIN UŽITEK PRO MĚ – POJIŠŤOVACÍHO PORADCE UŽITEK PRO KLIENTA zisk zabezpečení důvěra klid, jistota oblíbenost štěstí další kontakty, zisky vědomí příslušnosti prestiž, hrdost spokojenost stálé příjmy věrnost spokojenost

CO JSOU TEDY POJISTKY ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 CO JSOU TEDY POJISTKY ? UŽITEK PRO KLIENTA UŽITEK PRO MĚ – POJIŠŤOVACÍHO PORADCE Pojistky jsou prostředky k dosažení těchto stavů. zisk oblíbenost důvěra další kontakty, zisky stálé příjmy prestiž, hrdost spokojenost zabezpečení štěstí klid, jistota vědomí příslušnosti věrnost

KDO JSEM JÁ ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 KDO JSEM JÁ ? … nositel těchto stavů … V PŘÍPADĚ KLIENTA V PŘÍPADĚ SEBE NOSITELEM ŠTĚSTÍ „RENTIÉREM“ U STÁLÉ A STÁLE SE ROZVÍJEJÍCÍ KLIENTELY

CESTA K OBOUSTRANNÉMU ŠTĚSTÍ T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 CESTA K OBOUSTRANNÉMU ŠTĚSTÍ Získávání klienta Projev důvěry – koupě pojistky (… začátek …) Udržení důvěry … … Udržení pojistky Možnost dalšího obchodu a) klientovi znovu prodat b) získat další potenciální klienty 6. Vědomí profesionality a budování pozitivního image – osobního i společnosti

JAK NA TO ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 JAK NA TO ? Máte rádi svou práci ? + Máte rádi lidi ? = PÉČE O KLIENTA … spojte to …

… V ODPOLEDNÍ ČÁSTI … PROČ ? CO ? JAK ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 … V ODPOLEDNÍ ČÁSTI … PROČ ? CO ? JAK ?