KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“ T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“ rozvoj pojišťovnictví v 90. letech zájem o tento obor ze strany pojišťovacích poradců kapacita trhu, bonita klientů snaha zvyšovat zisky, tržní podíly pojišťoven „Kde nacházet stále nové a nové klienty, všude už někdo byl…“ nezapomínat na klienty stávající
PRODEJ v. PÉČE O ZÁKAZNÍKA T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 PRODEJ v. PÉČE O ZÁKAZNÍKA 1. kontaktování zákazníka prodej 2. prodej péče o klienta 3. prodej péče o klienta 4. prodej péče o klienta
PROČ DĚLÁM TUTO PRÁCI ? UŽITEK T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 PROČ DĚLÁM TUTO PRÁCI ? Protože se mně v pojišťovnictví líbí ? Protože mám rád/a lidi ? Co tedy chci, aby tato práce přinesla mně a lidem – mým klientům ? UŽITEK
WIN – WIN T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 WIN – WIN UŽITEK PRO MĚ – POJIŠŤOVACÍHO PORADCE UŽITEK PRO KLIENTA zisk zabezpečení důvěra klid, jistota oblíbenost štěstí další kontakty, zisky vědomí příslušnosti prestiž, hrdost spokojenost stálé příjmy věrnost spokojenost
CO JSOU TEDY POJISTKY ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 CO JSOU TEDY POJISTKY ? UŽITEK PRO KLIENTA UŽITEK PRO MĚ – POJIŠŤOVACÍHO PORADCE Pojistky jsou prostředky k dosažení těchto stavů. zisk oblíbenost důvěra další kontakty, zisky stálé příjmy prestiž, hrdost spokojenost zabezpečení štěstí klid, jistota vědomí příslušnosti věrnost
KDO JSEM JÁ ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 KDO JSEM JÁ ? … nositel těchto stavů … V PŘÍPADĚ KLIENTA V PŘÍPADĚ SEBE NOSITELEM ŠTĚSTÍ „RENTIÉREM“ U STÁLÉ A STÁLE SE ROZVÍJEJÍCÍ KLIENTELY
CESTA K OBOUSTRANNÉMU ŠTĚSTÍ T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 CESTA K OBOUSTRANNÉMU ŠTĚSTÍ Získávání klienta Projev důvěry – koupě pojistky (… začátek …) Udržení důvěry … … Udržení pojistky Možnost dalšího obchodu a) klientovi znovu prodat b) získat další potenciální klienty 6. Vědomí profesionality a budování pozitivního image – osobního i společnosti
JAK NA TO ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 JAK NA TO ? Máte rádi svou práci ? + Máte rádi lidi ? = PÉČE O KLIENTA … spojte to …
… V ODPOLEDNÍ ČÁSTI … PROČ ? CO ? JAK ? T r h p ř e j e p ř i p r a v e n ý m Prodejní konference, Špindlerův Mlýn, 12. – 14. září 2003 … V ODPOLEDNÍ ČÁSTI … PROČ ? CO ? JAK ?