Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MÍSTO, KDE ŽIJEME – DOMOV, RODINA
Advertisements

Rok s kocourkem Matyášem
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Myšlenkové mapy Nina Čevorová
MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)
Místo, kde žijeme – škola
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Ve stáří velmi často vzpomínáme, co jsme měli ještě udělat pro rodiče, přátele…..a co jsme neudělali….
Ježíš žije 1. Ježíš žije, aleluja. 4x Ref: Aleluja, aleluja, aleluja, aleluja. 2. On je láska, aleluja. 4x Ref: Aleluja, aleluja, aleluja, aleluja. 3.
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Můj domov.
Od Boha radost 1. Od Boha radost, radost, radost, radost, v srdíčku mám, v srdíčku mám, v srdíčku mám. Od Boha radost, radost, radost, radost, v srdíčku.
ZVUKOVÁ KUCHAŘKA MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ
Matematika a její aplikace
Myšlenkové mapy Myšlenkové mapy ("Mind maps") jsou jedním z mnoha způsobů strukturovaného záznamu informací. K vynálezu "moderních" myšlenkových map se.
Tréning do předmětu SPR149 Využití filmu v sociální práci
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous II. Název sady: Project.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY MYŠLENOVÉ MAPY a jejich využití při.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Algoritmizace a programování Algoritmy 5 – Myšlenkové mapy.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Co je to domov? DOMOV Domov je máma, táta a sourozenci … Domov je můj pokoj, hračky, knížky … Domov je náš dům, byt, obývák, kuchyň, ložnice,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Legenda o Karlových Varech JAZYK, ŘEČ, VNÍMÁNÍ. Král Karel IV., král český, císař římský, vládl českým zemím roku
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_04.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.4 Obec Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_14.
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
Smart Prague Mgr. Ondřej Mirovský, M.EM Místopředseda Výboru pro Smart Cities ZHMP Zástupce starost y MČ Praha 7.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Rok s kocourkem Matyášem
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Druhy práva VY_32_INOVACE_03-60 Ročník: 8. Vzdělávací oblast:
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_07 Vlastnictví majetku
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
Domov - Obce.
DUM - Digitální Učební Materiál
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_10 Společenské normy
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Vypracovala Daniela Kubů ZŠ a MŠ Malý Újezd
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Ježíš žije 1. Ježíš žije, aleluja. 4x
Politické strany VY_32_INOVACE_03-57 Ročník: 9. Vzdělávací oblast:
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Vývoj motýla Vnímání.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Linhartice - moje obec, můj domov Materiál slouží k výkladu učiva.
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Ochrana životního prostředí
Človíček a jeho tělo zdraví.
Strom a jeho využití PODOBLAST.
POKUS S PŘELÉVÁNÍM VODY DO RŮZNÝCH NÁDOB
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1405 Název sady materiálů Občanská výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_01_ Myšlenková mapa Autor Motejlková Věra

Myšlenková mapa

Myšlenková mapa Snadný prostředek, jak dostat informace do mozku Snadný prostředek, jak dostat informace z mozku „Mapujeme“ své úvahy, myšlenky Propojujeme informace do systému Potřebujeme: Nelinkovaný papír Barevné tužky Mozek

Přednosti myšlenkové mapy Učí nás: Aktivovat celý mozek Komunikovat Zvládat problémy Být tvořiví Soustředit se Více si zapamatovat Zvýšit efektivitu učení Vnímat podrobnosti i celek

Vytvoření myšlenkové mapy Do středu papíru na šířku nakreslíme obrázek, napíšeme téma Začneme vytvářet barevné boční větve s dalšími klíčovými slovy Používáme jednoduchá slova, slovní spojení Pracujeme po celé ploše papíru

První mapa – Domov dům domov rodiče

První mapa – Domov- Možné řešení starosta občané moje vlast město ČR dům stát domov místo, kde žiji pomoc rodiče soukromí můj pokoj láska bezpečí

Zdroje Buzan, Tony. Mentální mapování. Nakladatelství Portál Praha, 2007. ISBN 978-80-7367-200-3