Metody fundraisingu Strategie sponzorství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FUNDRAISING PRO ÚPLNÉ ZAČÁTEČNÍKY
Advertisements

1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
Vysokoškolské katolické hnutí BRNO. mše modlitba poutě duchovní cvičení duchovní aktivity.
Fundraising PE 415.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Netradiční formy zaměstnávání  Způsoby a okolnosti uplatňování nových forem  Slaďování rodinného (soukromého) života se zaměstnáním  Účast žen na trhu.
FUNDRAISING 7. přednáška
Představení projektu Darujsprávně.cz Pavlína Kalousová, Tomáš Jindříšek.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Komunikace a stimulování prodeje
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Postavme školu v Africe 2005 pár poznámek k organizaci sbírky.
WATCHDOG Cesta pro aktivní občany LOKÁLNÍ Tomáš Kramár.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Úvod do fundraisingu Ester Danihelková.
Personální řízení Cvičení 1
New Marketing Media Michal Pilík.
STALKING Denisa Dubská 7.B ZŠ Šumperk,Vrchlického 22,Šumperk
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
České neziskové organizace v informační společnosti Přednáška z cyklu Jinonické informační pondělky Mgr. Kateřina Pojerová ÚISK FF UK.
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
"Principy a metody mezinárodní spolupráce měst" ve spolupráci Svazu měst a obcí ČR a Cités Unies France Zdeněk Slepička Statutární město.
Úkol na příští seminář: Pro vybranou NNO: Vybrat nejvhodnější fundraisingové metody Sestavit seznam vhodných zdrojů Specifikovat okruh dárců Zpracovat.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
Inovativní projekty v oblasti moderních technologií.
Individuální fundraising Hnutí DUHA
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
Dárcovská SMS Praha, DMS za 4 roky Spuštění projektu – duben 2004 Vysoké Tatry, Tsunami DPH Motivem pro zavedení systému DMS byla společná.
BKV_MVVS Marketingu ve veřejném sektoru BKV_MVVS Tutoriál Simona Škarabelová.
Management a řízení ve veřejné správě/neziskových organizacích
Co se naučit a na co se připravit.. 1.Prostor pro působení neziskových organizací 2.Základy teorie a typologie NO 3.Historie NO 4.Mezinárodní rozměr NO.
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
Cholera for Sale in New York!
Fundraising Přednáška "Člověka kazí hmotný statek, ale i jeho nedostatek." (Jiří Žáček)
Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na :
Fundraising NNO pro HEN p4 Michal Veselý.
Personální strategie mezinárodní firmy
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Financování NO Systém veřejného financování - financování z veřejných rozpočtů Finance z neveřejných zdrojů (tuzemských i zahraničních) Nadace tuzemské.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Ekonomika Zdroje finančních prostředků pro neziskové organizace 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_09.
1 FoRS – České fórum pro rozvojovou spolupráci Seminář Rozvojová spolupráce měst a obcí, Marie Zázvorková.
Vyhlašuje veřejnou sbírku na pomoc obětem nepokojů Ukrajině Pomoc Charity bude zaměřena na podporu zdravotnických zařízení a následnou pomoc lidem, kteří.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
TISKOPISY JEDNODUCHÉ KOMUNIKAČNÍ ŽÁNRY
Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Marketing, fundraising a komunikace v neziskovém sektoru
Individuální dárcovství
AST001.
Fundrasing = friend raising = fun raising
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Talent marketingových komunikací
"Člověka kazí hmotný statek, ale i jeho nedostatek." (Jiří Žáček)
Dárcovství & Fundrasing
„Člověka kazí hmotný statek, ale i jeho nedostatek!“
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

Metody fundraisingu Strategie sponzorství Přednáška 8_MVVS Simona Škarabelová

Jako dárce byste měli vědět, komu dáváte: Hledáme své dárce Ač se to nezdá, potencionální dárci se vyskytují všude. Jde však o to, je správně vytipovat, oslovit a následně s nimi dále komunikovat. Jako dárce byste měli vědět, komu dáváte: Víte, komu dáváte??? https://www.youtube.com/watch?v=YZxJ55r_Hp4

Kde hledat potenciál dárců? NNO by měla provést tzv. PROSPECT RESEARCH Linkage /známost Interest / zájem Capacity / zdroje Major donors campaigne

Metody fundraisingu I Inzerce Direct mail, tj. osobní dopis („tell a story“) Direct dialogue (oslovování na ulici pro příslib pravidelné opakované platby – Greenpeace, WWF) Veřejné sbírky (upraveno zákonem) varianta DMS Kampaň Benefiční akce

Příklady fundraisingových kampaní Doctor without Borders http://www.youtube.com/watch?v=Tm9D3MatgKw Help the Oma http://vimeo.com/11330566

Metody fundraisingu II Fundraising „od dveří ke dveřím“ (Tříkrálová sbírka - Charita) Telefonní fundraising (pro druhý kontakt s dárcem) Osobní návštěva Písemná žádost o grant Testament fundraising Online fundraising

TESTAMENT FUNDRAISING - Situace v ČR Nové spojení sedmnácti českých NNO – KOALICE ZA SNADNÉ DÁRCOVSTVÍ VÍCE NA zavetpomaha.cz

ONLINE FUNDRAISING - příklady

Příklady on-line fundraisingu: https://www.onlinepriznani.cz/cs/danove-priznani-pomaha http://www.darujspravne.cz/

Doporučená literatura Norton Michael: The Worldwide Fundraiser’s Handbook (Nadace VIA 2003) http://www.fundraising.cz/ Seltzer, M., Securing Your Organization’s Future: A Complete Guide to Fundraising Strategies, The Foundation Center, 2001.

Strategie/plán sponzorství – pro sem. práci Struktura publika sponzorství (koho zasáhne) Vyjasnění cílů sponzorství Komunikační cíle Marketingové cíle Výběr typu sponzorství Rozpočet (nevíme), proto přemýšlíme o nabídce protiplnění Jak chceme měřit efektivnost sponzorství