Zopakovat Rozumím atd..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
013456… The Numbers Číslice The numbers we write are made up of algorithms, (1, 2, 3, 4, etc) called arabic algorithms, to distinguish them from.
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Where does Sam live? FTFFFTFTFFFT.
TO CO SLÍBÍŠ, NEPOMÍJÍŠ Promise maker, promise keeper CO ZAČNEŠ TÉŽ DOKONČÍŠ You finish what you begin VŠE NÁM DÁVÁŠ, I KDYŽ JDEM POUŠTÍ Our provision,
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník 1 Arabské číslice.
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_06_Přítomný čas prostý AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Revision test Relative clauses.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_10_Summer_holidays_present_simple.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr.Olga Kolářová Název : VY_22_INOVACE_17_Christmas.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Listopad 2013 Ročník:9. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
TO BE – questions, short answers
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Past Simple – tvar a použití
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organ.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
Anglický jazyk 3.třída to be
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
JOHN LENNON ( ) Imagine wave.
PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ
Jídlo (Food, Meals) B2 Tematická oblast Angličtina: ústní zkouška
Translation 06/07 Kdy Clara vstává? When does Alice get up?
Digitální Učební Materiál
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Translation 04/04 Co je vyrobeno z těsta? What is made from pastry?
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Transkript prezentace:

Zopakovat Rozumím atd.

BÝT já jsem my jsme ty jsi (jseš /seš) vy jste on, ona, ono/to je oni jsou

Kdo je to? Who is it? To je Michael Jackson. It is Michael Jackson.

Co je to? What is it? To je pivo. It is a beer.

Kdo je to? Who is it? To je Angelina Jolie

Kdo je to? To je Charlie Chaplin

Co je to? To je auto.

Co je to? To je bota.

6/2,3,4

ŘÍKAT = TO SAY (the same group of verbs as „DĚLAT“) já říkám my říkáme ty říkáš vy říkáte on, ona, ono/to říká oni říkají

Co říká? What does she/he say? Dobré ráno

Co říká? What does she/he say? Dobrý den

Dobrý večer (17.00 ->… ) / Dobrý den Our famous cartoon hero called Večerníček, who brings evening fairy tales for children at 7 P.M. every evening from the year 1965!. Have a watch and listen . Just push play: Dobrý večer (17.00 ->… ) / Dobrý den

Here Večerníček says „dobrou noc“ to you. Just ´push play: Dobrou noc

Co říkám? – What do I say? Dobrý den Dobrou noc Dobrý večer Dobré ráno

62/6

já my ty vy on, ona, ono oni

JÁ - I

TY - YOU

TÁTA, MÁMA, DÍTĚ ON, ONA, ONO

MY - WE

VY – YOU group neformální VY – YOU one person formální

ONI - THEY

já my ty vy (neformální,formální) on, ona, ono/to oni

8/1-4

BÝT já jsem my jsme ty jsi (seš) vy jste on, ona, ono/to je oni jsou

BÝT já jsem my jsme jsi (seš) jste ty .................... vy .........…… on, ona, ono/to je oni jsou

BÝT jsem já…………… my jsme ty jsi vy jste jsou on, ona, ono/to je oni …………….

BÝT jsme já jsem my …………… ty jsi vy jste je on, ona, ono/to ………….. oni jsou

NEBÝT já nejsem my nejsme ty nejsi (jseš) vy nejste on, ona, ono/to neje není oni nejsou

8/jazyk pod lupou BÝT

DĚLAT já dělám my děláme ty děláš vy děláte on, ona, ono/to dělá oni dělají

DĚLAT dělám já ………………….. my děláme děláte ty děláš vy …………… on, ona, ono/to dělá oni dělají

DĚLAT děláme já dělám my ……………….. ty děláš vy děláte dělají on, ona, ono/to dělá oni ……………….

DĚLAT já dělám my děláme děláš ty …………….. vy děláte dělá on, ona, ono/to ……………. oni dělají

8/jazyk pod lupou DĚLAT

8/5, 6