Název země Jméno Učitel Ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Rozsáhlé pohoří na hranicích Česka, Rakouska a německého Bavorska.  Rozkládá se v nadmořské výšce mezi 600 m ( údolí Otavy u Rejštejna ) a 1378 m (
Advertisements

Grafická média ve vyučování dějepisu LS AR
ZŠ Voděrady v projektu Školy pro venkov. Školní podprojekt manažerka ŠP: Drahomíra Urbanová geografická a turistická část: Jožan Kovaříček historická.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
PowerPoint 2007: Formátování grafu Lekce 15. Úkol Pracujte s grafem na 3. snímku. – Změňte typ grafu na spojnicový. Z nabídky vyberte hned první variantu.
ŠKOLY PRO VENKOV. Počet žáků: stupeň: stupeň: 185.
Autor: Mgr. Hana Řehůřková Školní rok: 2011/12 Určení: 8. ročník základní školy Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vyučovací předmět: Zeměpis Téma: Kraje.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
MAPY.
Identifikátor materiálu: EU
42.1 Plzeňský kraj– poznáš jeho dominanty?
Poznej volně žijící zvířata
EVROPSKÁ UNIE NEJVĚTŠÍ politická a HOSPODÁŘSKÁ INTEGRACE
Zadání: Rozsah min. 7min a max. 10 min Celá práce je v jednotném duchu Animace všech objektů Připravené komentáře v poznámkách Žádný obrázek nesmí být.
DRUHY MAP.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Amazonský prales Filip Tarant Můj web
EVROPA Stát, který jsem si vybral(a) a doporučuji ho i vám navštívit Název mé fiktivní cestovní kanceláře JMÉNO: TŘÍDA DATUM.
Projekt Zveme vás do ČR – pohoří ……… Jméno. Třída datum Cestovní kancelář: …………………………… 1.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: StátyEvropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy2 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy2 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy2 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Evropa Ověření ve výuce: Třída: Datum:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Evropa Ověření ve výuce: Třída: Datum:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy2 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy2 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
Hřbitovy- naše kamenná historie
Adopce na dálku.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
PTÁCI 6. ročník ZŠ Londýnská.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Opakování - Peru VY_32_INOVACE_ PERU
ŠKOLY PRO VENKOV.
Název školicí prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Název země Jméno | Učitel | Ročník.
Název země Jméno | Ročník.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_04_07_mapy.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školicí prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
6. a MAPA Mapa je zobrazením zemského povrchu do roviny ve zmenšené podobě Existují mapy celého světa světadílů států menších území.
Vaše jméno | Váš učitel | Vaše hodnocení
Název vědeckého projektu
Název školicí prezentace
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Školní vědecký projekt
TATO PREZENTACE SLOUŽÍ JAKO VZOR - MŮŽETE JI POUŽÍT
Název školicí prezentace
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Transkript prezentace:

Název země Jméno Učitel Ročník

Kde se země nachází Uveďte, na kterém kontinentu se země nachází a se kterými zeměmi sousedí. Vložte mapu země.

Zeměpisné údaje o zemi Uveďte všechny významné řeky, jezera, pohoří a další zeměpisné údaje o dané zemi. Vložte obrázek některého z významných geografických úkazů země.

Klimatické podmínky v zemi Uveďte, jaké je v průběhu roku v zemi typické počasí. Vložte obrázek ilustrující některé roční období dané země.

Příroda v zemi Vložte obrázek rostliny nebo zvířete žijícího v zemi. Popište některá původní zvířata a rostliny, které se v zemi vyskytují. Vložte obrázek rostliny nebo zvířete žijícího v zemi.

Historie země Vytvořte časovou přímku s nejdůležitějšími historickými události dané země. Popis události č. 1 Popis události č. 2 Popis události č. 3 Popis události č. 4 Popis události č. 5 Popis události č. 6 Popis události č. 7 Popis události č. 8 1. datum 2. datum 3. datum 4. datum 5. datum 6. datum 7. datum 8. datum Popis události Přidejte na časovou osul klíčové události v dějinách země.

Zvyky a tradice Sem vložte obrázek ilustrující zvyky nebo tradice. Uveďte důležité zvyky a tradice udržované v dané zemi. Zahrňte informace o lidových oslavách a jejich účastnících. Sem vložte obrázek ilustrující zvyky nebo tradice.

Politické uspořádání země Vysvětlete, jakým způsobem jsou v zemi přijímány a měněny zákony. Uveďte, jakým způsobem jsou vybíráni volení zástupci. Vložte obrázek hlavy státu.

Ekonomika země Vložte obrázek ilustrující ekonomiku dané země. Uveďte zboží a služby vyráběné v dané zemi. Jakým způsobem si lidé obvykle vydělávají na živobytí? Vložte obrázek ilustrující ekonomiku dané země.

Turistika v zemi Uveďte zajímavá místa, která by mohla zajímat návštěvníky z jiných zemí. Vložte obrázek některého z turisticky zajímavých míst země.