Bukovany v Pražské integrované dopravě

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrované dopravní systémy 2013
Advertisements

Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS
MHD Žďár nad Sázavou nezávislé internetové stránky
 Městská hromadná doprava ve Žďáru nad Sázavou zabezpečuje přepravní potřeby na území města čtrnácti autobusovými linkami (1A-1D, 2A, 2B, 3A-3C, 4A-4C,
Integrace mobilních plateb ve veřejné dopravě Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou 20. – 22. května 2013 RNDr. Jan Kotík Jednatel ČSAD SVT Praha,
softwarová řešení pro osobní dopravu
STRATEGIE DALŠÍHO ROZVOJE PROJEKTU OPENCARD Náměstek primátora hl. m Prahy Ing. Milan Richter.
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
ODBAVOVACÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Martin Rejzl XIX. seminář Integrované dopravní systémy
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Zlínská integrovaná doprava
Integrovaná doprava Plzeňska a veřejná doprava v Plzeňském kraji
1 Finanční situace Dopravního podniku hlavního města Prahy Praha, leden 2009.
Integrace technických parametrů EOC v IDS
Charakteristické znaky MHD
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
 Vznik sdružení obcí v polovině 90. let  Iniciativa starosty města Benešov a přednosty Okresního úřadu Benešov  Zapojeno více než 100 obcí Dopravní.
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
ROZVOJ VEŘEJNÉ DOPRAVY VE ZLÍNSKÉM KRAJI
Projekt spojeného průkazu studenta středních a vyšších odborných škol s kartou ISIC.
Plzeňské městské dopravní podniky, a. s.
Interoperabilita IDS v rámci ČR.  Spuštěn k  Koordinátor: KORID LK, spol. s r.o.  Zapojení dopravci: ČD, a.s. (regionální doprava) ČSAD.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Interoperabilita elektronického odbavování cestujících
Jednotné průkazy pro studenty středních a vyšších odborných škol Magistrát hl. m. Prahy.
Integrovaná doprava Plzeňska (změny od 1.dubna 2012)
Doprava, obchod, průmysl, vzdělání, kultura Obec, kde žiji.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Společné projekty PID a SID
 Integrované dopravní systémy  Elektronická jízdenka › úvod › výhody a nevýhody › dotazník  Zdroje.
Změny Tarifu PID od ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
DUM II. / 7. osobní doklady Bc. Zdeněk Klíma. Osobní doklady.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Pondělí
N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola dopravní, Masná 18, Praha.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní K620 – ÚSTAV ŘÍDICÍ TECHNIKY A TELEMATIKY ČVUT FD, Konviktská 20, Praha května 2016 Stávající.
ODBAVOVACÍ SYSTÉM V MHD JIHLAVA Martin Zachariáš.
Městská hromadná doprava ve Stockholmu Studentská konference Nedorost Jakub, DMŽ3.
Změny v tarifu Změny v tarifu od platné pro tarifní zónu 001 Plzeň v rámci IDP 1. Nákup zlevněného předplatného pro děti ve věku.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Neveklov v Pražské integrované dopravě
VY_32_INOVACE_EV_8A_11M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Využívání informačních a komunikačních technologií, etická.
Územně analytické podklady IPR – vývoj obyvatel
Elektronické předprodeje
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Tisem v Pražské integrované dopravě
Integrace Neratovic a Mělníka
Příprava integrovaného dopravního systému ve Zlínském kraji
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
OPUSCARD PRO ŠKOLY Jan Maxa Roman Kolombo 10. března 2018
NEJEDEŠ NAČERNO? Tomáš Cígler Vojtěch Mareš Ondřej Šimák Filip Rabiňák Miroslav Otta Petr Kohlíček Adam Vaněk Jiří.
VOŠ a SPŠ dopravní, Praha 1, Masná 18
Nejedeš na černo?.
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Lodní doprava jako součást MHD v ČR
Transkript prezentace:

Bukovany v Pražské integrované dopravě

Co je to Pražská integrovaná doprava a jaké výhody přináší? Integrovaný dopravní systém s jednotným tarifem s různými dopravci. Vlaky, autobusy, tramvaje, trolejbusy, přívozy, lanovka a metro. Na jednu jízdenku z regionu do Prahy různými dopravními prostředky. Výhodné předplatné, úspora až 30% oproti jednotlivým jízdenkám.

1)Tarifní pásma, co to je a kolik jich je?

1.1)Tarifní pásma v Praze Při cestování po Praze je celé město chápáno jako jedno tarifní pásmo P. Při cestování z regionu do Prahy je Praha rozpásmována na 3 tarifní pásma P, 0 a B, přičemž pásmo P je dvojpásmo. Příměstské autobusy končí v pásmu 0, pásmo B projíždí a započítává se do počtu projetých pásem. Při použití předplatného se pásmo B a 0 chápou jen jako jedno pásmo, proto dochází k úspoře.

Schéma Prahy

1.2)Tarifní pásma ve Středočeském kraji Zatím jich je 7, jsou to pásma 1,2,3,4,5,6 a 7. Ještě do konce roku 2017 přibude pásmo 8 a 9. Bukovany se nachází v tarifním pásmu 5.

Schéma Středočeského kraje

2)Lítačka a Opencard

Elektronické čipové karty. Opencard zrušena a nahrazena Lítačkou. Na kartu lze nahrát předplatné kupóny PID a na území Prahy má další využití. Nemusíte se obávat zničení papírového předplatného kuponu, lze zařídit online. + Snadné a rychlé odbavení - Nutnost nákupu předplatného pouze v Praze

3)Průkazka PID a papírové kupony Průkazku PID je možno zařídit v Praze ve většině stanic metra v infocentrech Dopravního podniku. S průkazkou PID je možné si zakoupit papírové předplatné kupony na vlakových nádražích, třeba v Benešově a Týnci nad Sázavou u pokladní přepážky. S sebou občanský průkaz a pasovou fotografii, 20Kč + 10Kč za pouzdro.

4)Senioři v PID-Praha Od 60 do 70 let poloviční jízdné, pokud se prokáží Lítačkou s aplikací Senior 60-70 nebo Průkazkou PID „Senior 60-70“. Od 65 do 70 let za 0Kč, pokud se prokáží Lítačkou s příslušnou aplikací, nebo Průkazkou PID „Senior 65-70“. Nad 70 let je jízdné za 0Kč. Senior se musí prokázat OP, pasem nebo dokladem o povolení k pobytu. Je možno i ve vlacích PID s Lítačkou nebo Průkazkou PID „70+“.

5)Senioři ve Středočeském kraji Od 60 do 70 let žádná sleva. Od 65 do 70 let žádná sleva. Nad 70 let bezplatně v celém systému PID kromě vlaků. Na ty je třeba ještě Lítačka s nahranou aplikací nebo Průkazka PID „70+“.

6)Jízdné Jednorázové papírové jízdenky Předplatné kupony

6.1)Jednorázové jízdenky Mají kromě tarifní platnosti i časovou platnost. Při jízdě do Prahy se do celkového počtu projetých pásem počítá i pásmo B. Lze zakoupit elektronickou peněženkou ČSAD Benešov. Neexistuje jednopásmová jízdenka.

6.2)Předplatné kupony Mají pouze tarifní platnost, doba jízdy nehraje vliv. Při pravidelném dojíždění jsou výrazně výhodnější než neustálé kupování jednorázových jízdenek. Úspora až 30% I pololetní předplatné pro dojíždějící žáky základních a středních škol.

Konkrétní příklady výhodnosti předplatného

Dojíždění do Benšova

Jednorázové jízdenky čtvrtletně/pololetně: 1440Kč dospělý, 1200Kč dítě (6-15), 800Kč žák (6-15), 1800Kč student (15-26) Předplatné čtvrtletně/pololetně: 760Kč dospělý, 680Kč dítě (6-15), 510Kč žák (6-15), 1020Kč student (15-26). Úspora: 680Kč/520Kč/290Kč/780Kč Předplatné koupím na jedno tarifní pásmo, v tomto případě pásmo 5.

Dojíždění do Týnce nad Sázavou.

Jednorázové jízdenky čtvrtletně/pololetně: 1440Kč dospělý, 1200Kč dítě (6-15), 800Kč žák (6-15), 1800Kč student (15-26) Předplatné čtvrtletně/pololetně: 1200Kč dospělý, 1060Kč dítě (6-15), 795Kč žák (6-15), 1590Kč student (15-26). Úspora: 240Kč/140Kč/5Kč/210Kč Předplatné koupím na dvě tarifní pásma, v tomto případě pásmo 5 a 4.

Trasy do Prahy

Děkuji za pozornost vachtl.jan@gmail.com