AUTOR: Mgr. Petr Punčochář

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_08 Anglický jazyk 2. stupeň TEMA: Anglický jazyk 2. stupeň ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011

ANOTACE Výukový materiál je určen žákům 8. ročníku základní školy jako opakování z nižších ročníků. Materiál obsahuje animace. Žáci by sami měli být schopni určit strukturu minulého času v jednotlivých typech vět. Animace také zpřístupní správné řešení. Poslední dva snímky je možné použít jako pracovní list. Autor: Mgr. Petr Punčochář Jazyk: anglický Očekávaný výstup: žák vytváří věty v minulém čase prostém Klíčová slova: anglický jazyk, slovesa, minulý čas Druh učebního materiálu: prezentace – využití interaktivní tabule Klíčové kompetence: kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní Na výukový materiál reagovali žáci podle očekávání

PAST SIMPLE MINULÝ ČAS PROSTÝ Oznamovací věta + minulý tvar podmět I went to school yesterday. sloveso + -ed Otázka nepravidelná slovesa + + did podmět sloveso When did you see this film? Zápor + + podmět didn´t sloveso I didn´t learn at the weekend. Výjimky – was/were, could – v otázce mění pořadí slov a v záporu připojí jen not I wasn´t at school yesterday. I couldn´t come.

did you go Where ……………………..on holiday? (you / go) …………………….. to Croatia. (I / go) …………………….. to England. (I / not go) …………………….. his bedroom? (Ben / tidy) …………………….. it yesterday. (He / tidy) …………………….. from Austria. (He / not come) I went I didn´t go Did Ben tidy He tidied He didn´t come

Kdy Ötzi žil. Žil v době kamenné. Nežil v Egyptě Kdy Ötzi žil? Žil v době kamenné. Nežil v Egyptě. Spadl nebo ho někdo zabil? Nespadl. Zmrznul. When did Ötzi live? He lived in the Stone Age. He didn´t live in Egypt. Did he fall or did anybody kill him? He didn´t fall. He froze to death.

Where ……………………. on holiday. (you / go) ……………………. to Croatia Where ……………………..on holiday? (you / go) …………………….. to Croatia. (I / go) …………………….. to England. (I / not go) …………………….. his bedroom? (Ben / tidy) …………………….. it yesterday. (He / tidy) …………………….. from Austria. (He / not come)

Kdy Ötzi žil. Žil v době kamenné. Nežil v Egyptě Kdy Ötzi žil? Žil v době kamenné. Nežil v Egyptě. Spadl nebo ho někdo zabil? Nespadl. Zmrznul.