Himálaj Večerní proměny Everestu, Lhotse, Makalu a dalších z vrcholu Gokyo Peaku 5360 m Fotografováno 20.10.2010 Mouse click.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„Báseň“ Zastav se v tichu….
Advertisements

Zobrazení předmětů zrcadly a čočkami Jiří Dostál, Irena Vlachynská
PODNEBÍ.
M E X I C O TEOTIHUCÁN.
Thalés z Milétu Petr Földeš.
Mount Huang-východní China. Velmi krásné hory Hodn ě z reputace Mount Huang se odvozuje od jeho významu v č ínském um ě ní.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Nepál नेपाल अधिराज्य Nepal Adhirajya
GLÓBUS A ZEMĚPISNÁ SÍŤ.
Asie.
vypracoval: Jan Hladký
NEW ZEALAND JIŽNÍ OSTROV.
5. Krkonošsko-jesenická soustava
POHYBY ZEMĚ.
Historie lidského poznávání
Zatmění Slunce a Měsíce
Himálaj Večerní proměny Everestu, Lhotse, Makalu a dalších z vrcholu Gokyo Peaku 5360 m Fotografováno Mouse click.
V neděli před vánoci u nás vládlo mlhavé mrazivé počasí. Proto jsme trochu s nedůvěrou vyrazili na nejvyšší vrchol Broumovska. Až do sedla, kde byl.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Žák po zhlédnutí prezentace odpoví na zadané otázky, pracuje.
ZŠ TGM Hodkovice nad Mohelkou.
Pohyby Země a jejich důsledky
Početní operace s celými čísly
VY_32_INOVACE_05 Asie - povrch - Mount Everest
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_273_Jak znám Asii ROČNÍK, DATUM: 9., VZDĚL. OBOR,
Kartografie a topografie
Obrazy (geometrická optika)
POHYBY ZEMĚ.
Zeměpis, přírodopis, dějepis, hudební výchova Karolína Humešová 6.B.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úhly; porovnává úhly pomocí průsvitného papíru; nachází v realitě.
Asie Horopis.
Jezero Titicaca Šárka Baranovská
Planeta Země jako součást
Plochá střecha do 5o odpady uvnitř úžlabí hřeben vpusť atika poklop atika.
Mount Everest Mount Everest - se tyčí v Mahálangurském Himálaji v nepálském regionu Khumbu na hranici s Čínou  je s nadmořskou výškou 8848 m n. m. nejvyšší na Zemi.
Měsíc - - přirozená družice Země
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Nejvyšší vrcholy světa VY_32_INOVACE_07 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Název: Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
1. Modré nebe, slunce zář, Pánu patří díky. | Zvedni oči, zjasni tvář, Pánu patří díky. | Když je pod mrakem, jako zázrakem, Pánu patří díky. | Díky za.
Přírodní podmínky Asie
Vypracovala: Nikola Dudíková
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Fotografické příslušenství Číslo DUM: III/2/VT/2/3/46 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika.
Podnebí, podnebné pásy.
Vodopády Palouse, Washington State Parks,USA Photo by Ivan Meljac 1.
Zajímavé fotografie Brno- leden 2016 melodie Pohled na náměstí-Zelný trh z horní části, od sousoší sv. Trojice.
PLANETA ZEMĚ. Země ve vesmíru Vesmír vznikl asi před 15 miliardami let, kdy nastal tvz. "Velký třesk''. Stáří sluneční soustavy se odhaduje na 5,7 mld.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace latování a popisuje montáž folie, kontralatě a latování.
Povrch Asie Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_02_Himaláje Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Asie – Povrch Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Trvání dne a noci na Zemi TÉMATICKÝ CELEK:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Rozklad slunečního světla optickým hranolem.
Rozklad světla Vypracoval: Lukáš Karlík
O spojkách a rozptylkách
FILTRY Jedná se o zařízení, které filtruje světelné paprsky.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor Ing. Dana Sobotková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
„Báseň“ Zastav se v tichu….
Matematika 2 Geometrické útvary.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Fotografické příslušenství
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Himaláje.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zeměpis 7. ročník
Osmitisícovky v Himalájích
Ruprechtický Špičák.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Obrazy (geometrická optika)
Transkript prezentace:

Himálaj Večerní proměny Everestu, Lhotse, Makalu a dalších z vrcholu Gokyo Peaku 5360 m Fotografováno 20.10.2010 Mouse click

Autor: Jiří Okrouhlík na vrcholu Gokyo Peaku 5360 m v čase fotografické beznaděje

Zázrak se dostavil !!!

Cholatse 6335 m a Taboche 6495 m Hluboko pod mraky jsou Gokyjská jezera

Kangtega 6783 m a Thamserku 6618 m

Pyramida vlevo je Makalu 8481 m

Vlevo Sagarmatha = Chomolungma = Mount Everest, nejnovější výška 8850 m, v mráčku uprostřed Nuptse 7854 m, vpravo Lhotse 8516 m.

Poslední odlesky slunce

Cholatse 6335 m, Taboche 6495 m, Kangtega 6783 m a Thamserku 6618 m

Vlevo Mt.Everest 8850 m, uprostřed Nuptse 7854 m, vpravo Lhotse 8516 m.

Cholatse 6335 m a Taboche 6495 m

Makalu 8481 m

Poslední sluneční paprsky dopadají na vrchol Sagarmathy 8850 m

Mt.Everest 8850 m, uprostřed hřeben Nuptse 7854 m, vpravo Lhotse 8516 m.

Chakung 7029 m

Cho Oyu 8201 m

Nuptse 7854 m, Lhotse 8516 m, Makalu 8481 m

Everest, Nuptse, Lhotse, Makalu, Cholatse, Taboche

Mt.Everest 8850 m, hřeben Nuptse 7854 m, vpravo Lhotse 8516 m.

Cholatse 6335 a Taboche 6495 m

Sagarmatha, Nuptse, Lhotse, Makalu, Cholatse, Taboche