Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_20_MA_Řešíme_slovní_ úlohy Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní úlohy s přechodem přes 10 Název sady: Matematika 2.ročník.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace _31 _Abeceda 1.část Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.2.Bal.24_Kratke_a_dlouhe_samohlasky.
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_07_12_vyjmenovaná slova
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Numerické myšlení Kontrola úloh z pracovního listu
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Algoritmizace - opakování
Algoritmizace - opakování
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
PRÁCE SE SLOVY, SLABIKAMI A PÍSMENKY
Sčítání desetinných čísel
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
1.
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_20_02_vyjmenovaná slova
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o.p.s AUTOR: Bc. Vladimíra Benediktová NÁZEV: VY_32_INOVACE_206_FYZIKA_LÁTKY TÉMA: LÁTKY ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
18 Matematické hádanky – násobení a dělení
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.15_Popis Datum: 13.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
VY_32_INOVACE_20 20 Závěrečné opakování autor: Mgr. Jana Kobylková
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
Pevná a volná kladka - příklady
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Úměrnost přímá a nepřímá Mgr. Petra Toboříková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_03_Vodstvo ČR
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Moje rodina
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR: Mgr. Naděžda Štýbrová NÁZEV: VY_32_INOVACE_12_MATEMATIKA – Vyzkoušej svůj důvtip 3 TÉMA: Procvičování matematických operací ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2803 ANOTACE: určeno pro žáky 5.tříd. Žáci pracují samostatně, na každou úlohu mají jednu minutu, zapisují svoje řešení do sešitu a následně kontrolují správnost.

ČTI PEČLIVĚ A PŘEMÝŠLEJ ! Na vyřešení úkolu máš jednu minutu .

1. V hrnci se vaří 3 vajíčka. Jedno se uvaří natvrdo za 15 minut 1. V hrnci se vaří 3 vajíčka. Jedno se uvaří natvrdo za 15 minut. Za jak dlouho se uvaří natvrdo všechna vejce ?

2. Jsou tři bratři, každý má jednu sestru. Kolik je to sourozenců ?

3. Šly ovce, jedna šla mezi dvěma, jedna za dvěma a jedna přede dvěma 3. Šly ovce, jedna šla mezi dvěma, jedna za dvěma a jedna přede dvěma. Kolik šlo ovcí ?

4. Na šňůře visí 8 stejných mokrých ponožek 4. Na šňůře visí 8 stejných mokrých ponožek. Jedna ponožka uschne za půl hodiny. Za jak dlouho uschne všech 8 ponožek ?

5. Tatínkovi trvá cesta do práce hodinu a čtvrt 5. Tatínkovi trvá cesta do práce hodinu a čtvrt. Cesta zpět při stejné rychlosti mu trvá 75 minut. Jak je to možné ?

6. Na míse jsou 4 pomeranče. Jak je má maminka rozdělit mezi 4 děti, aby všechny děti dostaly stejně a 1 pomeranč zůstal na míse ?

Správné řešení : Všechna vejce se uvaří za 15 minut. Jsou to 4 sourozenci. Šly 3 ovce. Všechny ponožky uschnou za půl hodiny. Je to stejně dlouhá doba. Jedno dítě dostane pomeranč na míse.

Autor : Mgr. Naděžda Štýbrová