VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.13.
Advertisements

Životopis VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.14
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.16 Anotace: Prezentace je zaměřena na výpisky, jejich hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou procvičit.
Jak vytvářet studijní texty SPŠ Olomouc, Cíle  Objasnit pojem studijní text;  Uvést charakteristické rysy studijního textu;  Navrhnout strukturu.
OPERAČNÍ SYSTÉMY Hanuš HOLZER 2 EPi. Kancelářské programy Linux ( Ubuntu, Slax ) & Windows Vista.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_13.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Životopis shrnutí poznatků.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1 Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOŠ pro obnovu a ochranu životního prostředí - Schola Humanitas Litvínov Název projektu:INOVACE.
Jak úspěšně prezentovat. Skladba publika Jaká bude skladba publika? Do jaké míry se účastníci orientují v dané problematice.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.19 Anotace: Prezentace je zaměřena na administrativní styl a útvar životopisu, vysvětluje jeho hlavní znaky a funkci. Obsahuje.
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_06_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Získávání a zpracování informací
PRÓZA, EPIKA Mgr. Michal Oblouk. Próza Z latiny prosa oratio = řeč přímá, stále postupující Přirozená, běžná forma vyjádření psaná volně (ne ve verších)
V Ě CNÁ LITERATURA Mgr. Michal Oblouk.  Odborná, vědecká  Literatura s převládající naučnou funkcí  Zařazuje se do ní: a)Literatura naučného typu (odborné.
 Hlavním smyslem citování je zachytit myšlenkové vazby mezi originálním textem a použitými myšlenkami z jiných zdrojů [Boldiš, 2002].  dokázat vlastní.
Struktura obchodního dopisu
Struktura zápisu porady Plán porad
Je to program (aplikace), který slouží k úpravám prostého textu.  Na rozdíl od textových procesorů, se kterými se často pletou, postrádají textové editory.
Předmět: Český jazyk - sloh Cílová skupina: 6. ročník ZŠ
Titulek Tvorba titulků a mezititulků. Význam titulků Podstatný prvek struktury textu – slouží k orientaci Utváří první dojem z textu Obsahuje klíčová.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
ROZDĚLOVACÍ ZNAMÉNKA Mgr. Michal oblouk.
Praktické pokyny pro psaní tabulky Hodně štěstí při studiu.
Forma zpracování seminární práce
Použití ozdobného písma (fontu)
JAZYKOVĚDA JAZYKOVÉ PŘÍRUČKY
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
Základy psaní textu Interpunkční znaménka tečka(.), čárka(,)
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.17 Anotace: Prezentace je zaměřena na výtah, jeho hlavní znaky a funkci. Slouží jako zápis pro žáky. Vzdělávací oblast: český.
PŘÍMÁ ŘEČ Mgr. Michal Oblouk.
Životopis Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Pro obor orotik protetik NABÍDKA ODBORNÉ LITERATURY.
Obecná charakteristika literatury Mgr. Michal Oblouk
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_21-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
4. BIBLIOGRAFICKÉ CITACE, CITAČNÍ NORMA ISO 690 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
Vědecká komunikace - PSY475 ( ) Mgr. Michaela Širůčková
Rozbor věty jednoduché. Sestav z pomíchaných slov dvě věty a urči jejich druh. Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové. Dospělí čtou.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_11B_CJ8_18_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Výpisky a výtah Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Duben 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
OBECNÁ CHARAKTERISTIKA LITERATURY Mgr. Michal Oblouk.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_Český jazyk – 9. ročník TÉMA: Životopis ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Mgr. Michal Oblouk HLAVNÍ MYŠLENKY TEXTU.
ŽIVOTOPIS Mgr. Michal Oblouk.
ZPRÁVA OZNÁMENÍ Mgr. Michal Oblouk.
6. ročník Michaela Hantková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Citační a bibliografické databáze:
JAZYKOVĚDA A JEJÍ DISCIPLÍNY
Vedení poznámek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
SOUHRNNÉ POUČENÍ O SLOHU
ŽÁDOST Mgr. Michal Oblouk.
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
VÝKLAD Mgr. Michal Oblouk.
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
SLOH A KOMUNIKACE Výtah.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
STYL PROJEVŮ MLUVENÝCH A PSANÝCH
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o.
VY_32_INOVACE_08_PEK_431_Kop
Transkript prezentace:

VÝTAH Mgr. Michal Oblouk

VÝTAH zaznamenává hlavní myšlenky článku formou souvislého textu, formou celých vět zachycuje stavbu textu přehledná a jednoduchá větná stavba je věcný a stručný doslovné znění = citát (uvádíme v uvozovkách) uvádíme zdroj, ze kterého jsme čerpali

VÝPISKY nezachycují větnou stavbu nemusí být psány formou souvislého textu jsou věcné, přehledné a stručné slouží k uchování důležitých informací nezbytná součást každého studia - usnadňují orientaci v odborné literatuře píšeme je buď formou hesel, nebo je zapisujeme ve větách citujeme zdroj informací