Skupina Trim Tourism.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Zelené stezky Greenways
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Národní síť Místních akčních skupin České republiky v kontextu rozvoje venkova Olomouc František Winter.
Společně a každý zvlášť po stezkách Ing. Lenka Klimková MAS – Partnerství Moštěnka, o. s.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Elektronický identifikátor ve zdravotnictví ČR Ing. Radek Papp.
Destinační management TO Jeseníky-východ
PŘI ZALOŽENÍ MAS MOST VYSOČINY, o.p.s.
1 Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Představení výzkumného projektu CZ / /0203 POSTAVENÍ.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
2. Vedení & zodpovědost Národní pracovní skupina Uherskohradišťská charta / cyklokoordinátoři Jaroslav Martinek (Central MeetBike) Tomáš Řeháček (Mobile.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Příprava projektu Komunitární program PROGRESS. Výzva 0&langId=enhttp://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=63.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
MAS ORLICKO a podpora cestovní ruchu. Co je MAS ORLICKO MAS - Místní akční skupina (z ang. „Local Action Group – LAG“) Nezisková organizace – občanské.
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Vývoj TIC po roce 1989 a jejich současné postavení v systému cestovního ruchu Ostrava, Ing. Pavel Attl, Ph.D., katedra cestovního ruchu, VŠH.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Operační program Rozvoj venkova a multifunkční zemědělství Podopatření Rozvoj venkova (podopatření typu LEADER+) Ing. Lucie Lopatová.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Artisan Foods of Meath Návštěva České republiky Říjen 2005.
Setkání s aktéry projektu „MAP ORP Karlovy Vary“
Cestovní ruch v přeshraniční spolupráci
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Závěrečná konference projektu
Proč potřebujeme systém managementu ?
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Transkript prezentace:

Skupina Trim Tourism

ZALOŽENÍ Skupina, založená v březnu 2004, sdružuje poskytovatele ubytovacích služeb ve městě Trim Town a jeho nejbližším okolí.

Záměr Převzít odpovědnost za iniciativy skupinou považované za velmi důležité v oblasti propagace cestovního ruchu v okolí města Trim. Zajistit nezbytné zdroje pro realizaci a financování místních inciativ.

Cíle Prvním cílem bylo připravit pro město Trim turistickou marketingovou brožuru. Současným a novým cílem je zajistit cestu pro pěší podél břehů řeky Boyne po pamětihodnostech města.

Zdroje K dnešnímu dni skupina úspěšně financovala turistickou brožuru pro město Trim. 50 % finančních zdrojů poskytla společnost Meath Leader. Zbytek zdrojů byl získán díky příspěvkům místních firem ve městě Trim a jeho okolí.

Vztahy s ostatními subjekty Skupina spolupracovala se zastupitelstvím města Trim, Meath Tourism a MERTA. Všechny strany významně přispěly k úspěchu marketingového úsilí. Vedoucí pracovníci významně přispěli ke konečnému vydání brožury.

Proč místní marketingová skupina tohoto charakteru? Svépomoc je velmi vhodným způsobem jak dosáhnout úspěchů. Ostatní subjekty mají mnoho různých cílů a to, co je považováno za důležité v místním kontextu, pro ně nemusí být prioritou. Díky místním prioritám se skupina zaměřuje na úkoly, jejichž dosažení by jinak trvalo léta.

Proč místní marketingová skupina tohoto charakteru? Malá pracovní skupina může dosáhnout cíle rychle a bez konzultací s nadřízenými organizacemi. Nadřízené organizace všeobecně vítají zakládání velmi lokalizovaných akčních skupin. Toto jsou naše zkušenosti k dnešnímu dni...