Skupina Trim Tourism
ZALOŽENÍ Skupina, založená v březnu 2004, sdružuje poskytovatele ubytovacích služeb ve městě Trim Town a jeho nejbližším okolí.
Záměr Převzít odpovědnost za iniciativy skupinou považované za velmi důležité v oblasti propagace cestovního ruchu v okolí města Trim. Zajistit nezbytné zdroje pro realizaci a financování místních inciativ.
Cíle Prvním cílem bylo připravit pro město Trim turistickou marketingovou brožuru. Současným a novým cílem je zajistit cestu pro pěší podél břehů řeky Boyne po pamětihodnostech města.
Zdroje K dnešnímu dni skupina úspěšně financovala turistickou brožuru pro město Trim. 50 % finančních zdrojů poskytla společnost Meath Leader. Zbytek zdrojů byl získán díky příspěvkům místních firem ve městě Trim a jeho okolí.
Vztahy s ostatními subjekty Skupina spolupracovala se zastupitelstvím města Trim, Meath Tourism a MERTA. Všechny strany významně přispěly k úspěchu marketingového úsilí. Vedoucí pracovníci významně přispěli ke konečnému vydání brožury.
Proč místní marketingová skupina tohoto charakteru? Svépomoc je velmi vhodným způsobem jak dosáhnout úspěchů. Ostatní subjekty mají mnoho různých cílů a to, co je považováno za důležité v místním kontextu, pro ně nemusí být prioritou. Díky místním prioritám se skupina zaměřuje na úkoly, jejichž dosažení by jinak trvalo léta.
Proč místní marketingová skupina tohoto charakteru? Malá pracovní skupina může dosáhnout cíle rychle a bez konzultací s nadřízenými organizacemi. Nadřízené organizace všeobecně vítají zakládání velmi lokalizovaných akčních skupin. Toto jsou naše zkušenosti k dnešnímu dni...